Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ARGHHHH for helvede da også!
    Rolig nu. Det er jo sent.

    Eller nowet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      venter lige med at klappe indtil vinduet er lukket "talk is cheap....."
      Yes it is

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ARGHHHH for helvede da også!
        Ja det kan godt være farligt at kaste sig ud i...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Ja det kan godt være farligt at kaste sig ud i...
          yup....

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/ob-tager-afsk...rd-mod-randers

            Kenneth Zohore ikke nævnt i blandt dem der bliver taget afsked med, så stadig en mulighed?

            Jeg synes som sådan han startede udemærket indtil hans ikke-indsats mod BIF og efterfølgende skadesproblemer. Hans skader igennem karrieren er også det der gør mig mest lunken ved evt. at hente ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
              http://www.bold.dk/nyt/ob-tager-afsk...rd-mod-randers

              Kenneth Zohore ikke nævnt i blandt dem der bliver taget afsked med, så stadig en mulighed?

              Jeg synes som sådan han startede udemærket indtil hans ikke-indsats mod BIF og efterfølgende skadesproblemer. Hans skader igennem karrieren er også det der gør mig mest lunken ved evt. at hente ham.
              Handler vel om, at intet officielt er meldt ud omkring Zohore. Det er det jo med alle de andre. Så måske er han stadig en mulighed, og måske snakker de slet ikke kontrakt med ham, men melder intet officielt ud.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Lyder da bestemt til at der bliver arbejdet på noget. Og det kunne være tegn på at KN har vendt tommelfingeren opad..
                Og indtil videre stoler jeg på at KN har styr på tingene og selv har snakket med Zohore om fremtiden..

                Comment


                  OB har ikke spillet godt uden en HHA og en Spelmann, altså en slider og fighter. Jeg kan ikke se en sådan nævnt og ved ikke hvem det skal være, men bliver ikke tryg uden en sådan.
                  Håber Festersen og måske andre fra FCV kommer.
                  Bolden er rund

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                    OB har ikke spillet godt uden en HHA og en Spelmann, altså en slider og fighter. Jeg kan ikke se en sådan nævnt og ved ikke hvem det skal være, men bliver ikke tryg uden en sådan.
                    Håber Festersen og måske andre fra FCV kommer.
                    Du har ret. Vi har brug for en central midtbanegeneral så JJT, Greve, Desler og Azer har en at støtte sig til. Det skal være en som både kan gå forrest fightmæssigt men som samtidig er "ven med bolden". En type som Stokholm eller Rasmus Würtz. Jeg er i tvivl om en Matti Lund Nielsen vil kunne udfylde sådan en rolle, men han har da efterhånden en del rutine efter sine år i Italien.

                    Mht. vores defensiv, så håber jeg vi henter Rønnow og Bubacarr Sanneh fra Horsens. Et par gutter på hhv. 20 og 22 år som begge har bevist deres kæmpe talent og som Kent, Høgh og Bredahl kan udvikle endnu mere de kommende år.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Du har ret. Vi har brug for en central midtbanegeneral så JJT, Greve, Desler og Azer har en at støtte sig til. Det skal være en som både kan gå forrest fightmæssigt men som samtidig er "ven med bolden". En type som Stokholm eller Rasmus Würtz. Jeg er i tvivl om en Matti Lund Nielsen vil kunne udfylde sådan en rolle, men han har da efterhånden en del rutine efter sine år i Italien.

                      Mht. vores defensiv, så håber jeg vi henter Rønnow og Bubacarr Sanneh fra Horsens. Et par gutter på hhv. 20 og 22 år som begge har bevist deres kæmpe talent og som Kent, Høgh og Bredahl kan udvikle endnu mere de kommende år.
                      Så kan JH jo også få lov til at pumpe nogle ekstra millioner i Horsens. Så er han glad. Måske de endda smider Kløve med oven i handlen

                      Men ellers super enig mht midtbanen. Vi skal have en general ala Stokholm

                      Comment


                        Jeg genbruger og opdatere lige min liste;

                        Ousager Stopper
                        -
                        Toppel
                        Kontrakt udløb
                        -
                        Radza
                        Kirkeskov
                        Hallgrimur
                        Lasse Nielsen
                        Diarra
                        Kryger
                        JBL
                        EPJ
                        Kontrakt udløb
                        -
                        Høegh
                        solgt
                        -
                        Skogseid
                        hjem til Norge
                        -
                        Emil
                        Spelmann
                        solgt
                        -
                        Lucas
                        Azer
                        Desler
                        Ari
                        Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                        Falk
                        Dalgaard
                        retur til Holland
                        -
                        Lado
                        Greve
                        Zohore
                        kontrakt forlænget
                        (+)
                        Mikkelsen
                        retur fra udleje
                        +
                        Falkesgaard
                        hentet gratis fra bifs overskudslager
                        +
                        JJT
                        op fra egne rækker
                        +
                        MP
                        op fra egne rækker
                        +
                        og så er vi nede på 7 afgange.....

                        Comment


                          Gange i svingdørene ..

                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Bare vi beholder Dessler han har satme været outstanding

                            Skulason er også blevet spillet bedre ind men vi mangler jo et halvt hold pt. om ikke andet i bredden

                            dem i parates er gode nok til reserver men ikke til holdet.

                            dvs. en målmand, højre back, center forsvar, 2 center midtbane er ønskerne.

                            målmand ( gerne rønnov )

                            mangler ( diarra ) lasse nielsen mangler ( Hallgrimur ) skulason


                            dessler mangler ( azer ) mangler ( tomasen ) larsen/gerne ny

                            falk
                            zohore

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              Bare vi beholder Dessler han har satme været outstanding

                              Skulason er også blevet spillet bedre ind men vi mangler jo et halvt hold pt. om ikke andet i bredden

                              dem i parates er gode nok til reserver men ikke til holdet.

                              dvs. en målmand, højre back, center forsvar, 2 center midtbane er ønskerne.

                              målmand ( gerne rønnov )

                              mangler ( diarra ) lasse nielsen mangler ( Hallgrimur ) skulason


                              dessler mangler ( azer ) mangler ( tomasen ) larsen/gerne ny

                              falk
                              zohore
                              jeg tror stærkt på at JJT får sit gennembrud allerede i kommende sæson som def midt. Jeg tror også at Kent vil spille 4-4-2 og så ser jeg RF (hvis han bliver) på midten og at der hentes en angriwer mere, her er AK Jacobsen nævnt og han er da velkommen. Hb er Dalsgård nævnt og han er mere end velkommen med sit hurtige antrit og stærke indlæg. En spillende cf er en nødvendighed, Sanneh fra ACH er nævnt før og han får gode ord med på vejen mange steder fra. Rønnow eller Jesper Hansen på kassen må være optimalt. Jesper Hansen ryger dog til BIF hvis Hradecky skydes af. Herefter er holdet

                              ................Rønnow
                              Dalsgård LN Sanneh Ari
                              Desler RF JJT EL
                              .........KZ AK
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg tror stærkt på at JJT får sit gennembrud allerede i kommende sæson som def midt. Jeg tror også at Kent vil spille 4-4-2 og så ser jeg RF (hvis han bliver) på midten og at der hentes en angriwer mere, her er AK Jacobsen nævnt og han er da velkommen. Hb er Dalsgård nævnt og han er mere end velkommen med sit hurtige antrit og stærke indlæg. En spillende cf er en nødvendighed, Sanneh fra ACH er nævnt før og han får gode ord med på vejen mange steder fra. Rønnow eller Jesper Hansen på kassen må være optimalt. Jesper Hansen ryger dog til BIF hvis Hradecky skydes af. Herefter er holdet

                                ................Rønnow
                                Dalsgård LN Sanneh Ari
                                Desler RF JJT EL
                                .........KZ AK
                                Vi mangler jo en kæmpe på midten ellers er der ingen fyssik :(

                                Comment

                                Working...
                                X