Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Han er uden tvivl en dygtig fodboldspiller. Det er alle, der er inde omkring et superligahold.

    Han har fået noget spilletid på kanter og midten...og vel også en lille bitte smule hele fremme? (det sidste er jeg lidt i tvivl om).

    Jeg elsker, når en ung spiller kommer ind og får spilletid. Og spilletid skal der til, hvis der skal bygges på.
    Men der skal vel ikke spilletid til for enhver pris?

    Over årene synes jeg godt, jeg har kunne se, når en ung spiller kommer ind og får nogle kampe, om det bliver en fugl eller en fisk.
    Kan stå og tænke: "Hey, han bliver fandme god ham her." - eller: "Aarrgh, der mangler altså noget."

    Jeg er ikke sådan en, der falder pladask på halen blot fordi en ung OB'er kommer ind. Jeg faldt ikke pladask for Emil Peter Jørgensen, da han vikarierede som 17 årig. Han er også videre nu...jeg faldt heller ikke for Raben, som andre gjorde, blot fordi han var 16 år, da han lige var inde og snuse til holdet.

    Historien har vist, at ganske mange spillere får lov at komme ind og snuse til den bedste danske række. De fleste falder igennem, desværre. Nogle få hægter sig på og bliver rigtigt gode spillere.

    Jeg må indrømme, at selvom jeg virkelig ønsker det modsatte, så tror jeg desværre ikke på, at JJT har nogen stor karriere foran sig som superligaspiller. Jeg håber af hele hjertet, at jeg tager fejl. Jeg har bare ingenting set fra ham endnu, som berettiger til en "eufori" omkring ham. Det har jeg til gengæld set i både Desler og til dels også Greve.
    du har helt ret i flertallet af talenterne der "snuser" ikke får det endelige gennembrud, og vi kan kun gætte på hvorfor. Jeg har ikke opgivet JJT endnu, jeg synes hans teknik og spilforståelse er fremragende, og det vil være ærgerligt hvis han drukner i en ulige kamp med Izu og ElMak som jo er erfarne spillere. JJT mangler noget endnu til at spille det hvor han er bedst på den centrale midtbane. Hans indhop mener jeg har været fornuftige uden at være prangende, men det har også været tydeligt at det er unaturligt for ham at være "kantvikar" og hvor han ellers er blevet kastet ind.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Som jeg husker det fra "den nye strategi" så var målet iflg Uffe at der hver sæson skulle rykkes to op med håb om at en kan blive start11 over tid .. Det er gået rimeligt siden ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg kunne godt tænke mig vi gjorde os lidt tanker om vores unge striwede mand med den lækre teknik og Cruijff-nummeret på ryggen.
        Nu er det jo ikke oceaner vi har set til ham endnu, men jeg indrømmer blankt at JJ allerede nu har en stor stjerne hos mig....

        MvT
        Nøj, hvor har jeg også tænkt det her mange gange. Virkelig en spiller jeg gerne vil have i gang for alvor.
        Jeg synes, at Nixcha (indlæg #118) har en rigtig god pointe. Jeg tror (måske er det mest håber), at vi får mere til JJT at se i efteråret. Ham og Izunna er så forskellige, at KN må kunne bruge dem i forskellige kampe ift. taktik og modstanderen. Om ikke andet så må han overtage Azers rolle, så han får flere og længere indhop - især når det ikke kører, eller hvis en af de andre får et formdyk.
        Han er det største talent siden Falk, og han har en god mentalitet... det må simpelthen kunne lade sig gøre at få ham foldet ud i OB!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Jeg kunne godt tænke mig vi gjorde os lidt tanker om vores unge striwede mand med den lækre teknik og Cruijff-nummeret på ryggen.
          Nu er det jo ikke oceaner vi har set til ham endnu, men jeg indrømmer blankt at JJ allerede nu har en stor stjerne hos mig.

          Men hvad skal vi næsten gøre af den unge mand? Hvordan får JJ fast spilletid på et OB-hold under Kent? Jeg vil så gerne se JJ vokse og få fast spilletid, men ser samtidig ikke en oplagt plads til ham. Først og fremmest, så er der intet der tyder på at Kent fraviger 4-4-2.

          - Angreb. 9'eren og 10'eren.
          Jeg kunne godt se JJ spille en offensiv rolle i et 4-3-3 eller 4-2-3-1 system. Men de to angriberpladser sidder AK og Fester tungt på, plus at Greve eller Jönsson virker som mere oplagte vikarer. Jeg tror JJ er meget langt fra de to pladser.
          Min konklusion: Usandsynligt.

          - Kanterne. 7'eren og 11'eren.
          Jeg har ikke set en eneste her på forum argumenterer for at JJ skal bruges på kanten. Så vidt jeg husker, har han spillet der nogle gange, men uden at afleverer noget stort indtryk. Men måske er det her der kan være en fremtid for JJ. Under Kent ser det ud til, at det er de to backs der skal stå for det klassiske fløjspil og gøre spillet bredt, hvor kanterne trækker ind i mellemrummet.
          Min konklusion: Mest sandsynligt.

          - Midtbanen. 6'eren og 8'eren.
          Den ene plads sidder BigMak tungt på den ene plads og Izunna har vel kostet for meget til at blive helt smidt ud - endnu. Desuden kan en midtbane med BigMak og JJ godt virke lige en kende for spagfærdig. Men med en stærkere/dygtigere 4back og keeper i næste sæson kan det måske være JJ kan snuppe pladsen fra Izunna mod visse modstandere.
          Min konklusion: Tvivlsomt.

          Hvad siger i andre? Hvordan ser i JJ få spilletid?

          MvT
          Jeg synes han er meget spændende! Og lagde mærke til, at kommentatorerne, for et par kampe siden, fremhævede ham, og nævnte at han roses meget i OB for hans træningsindsats, og hans meget professionelle tilgang til det, at være fodboldspiller. Jeg tror nu nok han har en fremtid hos os. Og håber det bliver centralt.
          Synes nu også allerede nu, efter hans første seniorsæson, det kan ses, at han har bygget lidt på rent fysisk. Hab skal bare have tid!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Nøj, hvor har jeg også tænkt det her mange gange. Virkelig en spiller jeg gerne vil have i gang for alvor.
            Jeg synes, at Nixcha (indlæg #118) har en rigtig god pointe. Jeg tror (måske er det mest håber), at vi får mere til JJT at se i efteråret. Ham og Izunna er så forskellige, at KN må kunne bruge dem i forskellige kampe ift. taktik og modstanderen. Om ikke andet så må han overtage Azers rolle, så han får flere og længere indhop - især når det ikke kører, eller hvis en af de andre får et formdyk.
            Han er det største talent siden Falk, og han har en god mentalitet... det må simpelthen kunne lade sig gøre at få ham foldet ud i OB!!
            jeg har også store forventninger med JJT , og ser masser af spilletid til ham hvis det ikke kommer indkøb til cm , for jeg ser ganske enkelt intet posetivt i Mak/Izunna konstellationen , men den kan man let frygte at vi kan gå en hel sæson igennem uden et eneste mål skabt af den centrale midt og hvor modstanderne står overfor et centralt offensivt spil let læseligt som en pixibog . Med MAK/Izunna bliver det endnu vigtigere med gode kanter og offensive backs ellers bliver vi meget lette at lukke ned for .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Han er uden tvivl en dygtig fodboldspiller. Det er alle, der er inde omkring et superligahold.

              Han har fået noget spilletid på kanter og midten...og vel også en lille bitte smule hele fremme? (det sidste er jeg lidt i tvivl om).

              Jeg elsker, når en ung spiller kommer ind og får spilletid. Og spilletid skal der til, hvis der skal bygges på.
              Men der skal vel ikke spilletid til for enhver pris?

              Over årene synes jeg godt, jeg har kunne se, når en ung spiller kommer ind og får nogle kampe, om det bliver en fugl eller en fisk.
              Kan stå og tænke: "Hey, han bliver fandme god ham her." - eller: "Aarrgh, der mangler altså noget."

              Jeg er ikke sådan en, der falder pladask på halen blot fordi en ung OB'er kommer ind. Jeg faldt ikke pladask for Emil Peter Jørgensen, da han vikarierede som 17 årig. Han er også videre nu...jeg faldt heller ikke for Raben, som andre gjorde, blot fordi han var 16 år, da han lige var inde og snuse til holdet.

              Historien har vist, at ganske mange spillere får lov at komme ind og snuse til den bedste danske række. De fleste falder igennem, desværre. Nogle få hægter sig på og bliver rigtigt gode spillere.

              Jeg må indrømme, at selvom jeg virkelig ønsker det modsatte, så tror jeg desværre ikke på, at JJT har nogen stor karriere foran sig som superligaspiller. Jeg håber af hele hjertet, at jeg tager fejl. Jeg har bare ingenting set fra ham endnu, som berettiger til en "eufori" omkring ham. Det har jeg til gengæld set i både Desler og til dels også Greve.

              Fuldstændig enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Nøj, hvor har jeg også tænkt det her mange gange. Virkelig en spiller jeg gerne vil have i gang for alvor.
                Jeg synes, at Nixcha (indlæg #118) har en rigtig god pointe. Jeg tror (måske er det mest håber), at vi får mere til JJT at se i efteråret. Ham og Izunna er så forskellige, at KN må kunne bruge dem i forskellige kampe ift. taktik og modstanderen. Om ikke andet så må han overtage Azers rolle, så han får flere og længere indhop - især når det ikke kører, eller hvis en af de andre får et formdyk.
                Han er det største talent siden Falk, og han har en god mentalitet... det må simpelthen kunne lade sig gøre at få ham foldet ud i OB!!
                Arghhh. Det syntes jeg altså Desler er. Men jeg ser stadig en stor stjerne i knægten. Et år mere i truppen og 5-8 kilo muskler på kroppen.
                Så er tiden kommet hvor han skal gå fra at være talent til at være en profil

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  ....

                  Jeg må indrømme, at selvom jeg virkelig ønsker det modsatte, så tror jeg desværre ikke på, at JJT har nogen stor karriere foran sig som superligaspiller. Jeg håber af hele hjertet, at jeg tager fejl. Jeg har bare ingenting set fra ham endnu, som berettiger til en "eufori" omkring ham. Det har jeg til gengæld set i både Desler og til dels også Greve.
                  Hvis jeg skal bedømme ham på hans præstationer i denne sæson er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Han har haft det svært. Og derfor forstår jeg også hvis klubben ikke tør satse på ham nu her.

                  Jeg bygger min vurdering af hans potentiale dels på nogle få træninger jeg har overværet i Ådalen de seneste par sæsoner (når de f.eks. spiller intervalspil på lille bane er han stærk i de små områder) og dels et par et par enkelte kampe sidste forår, hvor han efterlod et godt indtryk.

                  Mener især det var en kamp hjemme imod BIF (som vi i øvrigt tabte), hvor han kom ind og virkelig gjorde noget godt for vores spil som jeg så det. Han kom ind med god teknisk, god spilopfattelse og hurtige vendinger som meget få centrale midtbanespillere er i stand til. Synes jeg så et potentiale på bolden som jeg ikke har set så hurtigt fra en spiller siden Falk fik debut.

                  Som sagt hæfter jeg mig også ved, at Kent Nielsen ret hurtigt efter han startede her fremhævede ham som et godt bud på næste store gennembrud.

                  Men siden har der vidst været lidt skader og i kampene har jeg ikke set det samme fra ham. Der har været en hel del uprovokerede tekniske fejl og han spiller ikke med samme selvtillid.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Arghhh. Det syntes jeg altså Desler er. Men jeg ser stadig en stor stjerne i knægten. Et år mere i truppen og 5-8 kilo muskler på kroppen.
                    Så er tiden kommet hvor han skal gå fra at være talent til at være en profil
                    Selvfølgelig er Desler længere fremme og en bedre spiller lige pt., men potentialemæssigt.. Det er jo en svær diskussion, især fordi de som spillertyper er ret forskellige, men jeg synes, at potentialet (primært bedømt fra ungdomstiden) er større hos JJT end MD.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Selvfølgelig er Desler længere fremme og en bedre spiller lige pt., men potentialemæssigt.. Det er jo en svær diskussion, især fordi de som spillertyper er ret forskellige, men jeg synes, at potentialet (primært bedømt fra ungdomstiden) er større hos JJT end MD.
                      Jeg tror stadig at Desler har mulighed for at drive det længst. Men samtidig erkender at JJ kan blive en stjerne

                      Comment


                        Hvem der har det største talent og hvem der får den største karriere er to vidt forskellige ting. Man kan sagtens mene at der noget større over Desler, men det vel fordi vi har set mere til ham i 'rigtig' kamp. Havde JJ været i FCN havde han vel allerede 50 kampe fra start - sådan kan man spekulerer videre.

                        I de få situationer vi har fået lov at se JJ synes jeg at man set lidt a la 'hov, den aflevering havde jeg ikke set'. Altså det der udefinerbare 'blik for spillet'. Lidt Mads Timm'ish.

                        Om det så kan veksles til en karriere, det må tiden vise. Jeg håber det virkelig, for kan de forskellige ting gå op, så tror jeg vi får set rigtige gode ting fra JJ. At JJ lever og træner professionelt øger i hvert fald muligheden for at talent også kan blive til en karriere.

                        Som Anders Jochumsen (hvor Søren Larsen også var gæst) sagde i Fodbold FM 'Unge talenter kan gå Anders Jochumsen-vejen eller Søren Larsen-vejen. Så kan de selv se, hvem der fik mest ud af det'. Det er selvindsigt der vil noget.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Jeg ser et stort lys i JJ, men kan sagtens forstå at der er andre som har sin tvivl om ham. Det er med JJ som det var med Falk og eksempelvis Kadrii, da de begyndte senior karrieren. Vi har at gøre med en klejn fyr, der skal bringe sine andre forcer i spil for at gribe chancen. Kadrii havde det "nemt" fordi vi havde mange skader, og så kæmpede han mod spillere Silberbauer og Johansson, der ikke ligefrem shinede på kanten eller var skadet - Han greb chancen. Falk var godt nok klejn, som JJ, men han startede med at score nogle mål og samtidig har/havde han den der sublime teknik, som kan tage pusten fra et hvert forsvar. JJ har også masser af plusser som de nævnte, men han er født til en position på banen hvor det kræver tid og mere fysik for at kunne slå igennem. Vi ved alle at positionen central i banen er meget mere skrøbelig at spille vedr fejl end kanten eller angrebet.

                          Jeg er en af dem der også kalder JJ det største talent siden Falk. Til debatten JJ vs Desler må jeg sige, at lige så meget jeg elsker Desler for hans fight, speed og gå på mod, så er han ikke en spiller der vinder kampe for holdet - Han er en spiller som alle trænere gerne vil have pga arbejds raten og det han nu engang gør, men han vinder ikke kampe for holdet. Det kan spillere som Kadrii, Falk og JJ, set med mine øjne, trods det at de ikke er samme type spiller. Jeg hører også at JJ har en meget professionel indstilling til tingene, han har hjertet med og så kan han simpelhen noget som ingen andre af vores spillere kan!

                          Jeg tror de fleste af os kan blive enige om at BigMak og Izu som en enhed har været langtfra at fungere. De er simpelhen for ens, og for defensive i deres tilgang til spillet. Det er svært at skælde ud på BigMak med det han generelt har præsteret, og det er nok nærmere Izu, som skal være nervøs for at JJ forhåbentlig slår igennem for alvor. Det JJ mangler er fysikken; Han har alt det andet. Som Izu og BigMak er der ikke meget speedy Gonzales over ham, men han har et blink for spillet som ingen af vores andre nuværende spillere har, og så kan han ligge en aflevering som vi ikke har set siden DD var her. JJ er ham der skal sætte det offensive op når Falk nu er væk og det er jeg på ingen måde i tvivl om at han kan. Hans blik for spillet og for at se åbningerne er rigtig godt. Det er JJ og Greve som fremover skal ind centralt og splitte modstanderen ad med det de kan - De er Falkens afløsere!

                          Det er ikke meget spilletid JJ har fået, selvom jeg synes at høre at Kent rigtig gerne vil ham. Vi har set hvad han kan i mindre bider, og eksempelvis i sammen spil med Greve og Falk har vi nogle gange set den trio splitte et forsvar på split sekunder. Det har ikke været Falks skyld alene. Det har været krydret med JJ blik og Greves opportunisme, og den ene har ikke kunnet gøre det uden den anden, i de tilfælde. JJ kan lave både de korte og lange afleveringer vi har brugfor, for at få gang i offensiven. han har blikket og spilforståelsen. Det han har brugfor er at folk er i konstant løb omkring ham. Teknikken har han - Jeg har set ham med 2-3-4 spillere tæt på sig, og han har taget et træk eller lagt afleveringen, men kommer modstanderen for fysisk på ham er han solgt; Der skal resten af holdet hjælpe ved at flytte sig for ham. Han har det der skal til! Men også den enormt manglende fysik.

                          Jeg tror at JJ tager over for Azer nu, det håber jeg i hvert fald at han får lov til. Det giver til en start ikke en fast plads i start elveren, men han skal nok få markant mere spilletid i den kommende sæson. Vi har ingen andre spillere i truppen pt der tilnærmelsesvis kan sætte offensiven op efter Falks farvel. Det kan JJ og det vil være tæskedumt ikke at udnytte det og jeg er sikker på at det er det Kent stræber efter. JJ står dog ikke først i køen lige nu. Jeg tror han må tage en ½ til en hel sæson mere som indskifter/afløser alt efter hvem vi møder, skader, karantæner mm. Jeg er rolig ved det, og Izu har i hvert fald ikke vist sig bedre for holdet på nuværende tidspunkt. Spørgsmålet er også hvordan Kent vil bruge Jönsson - er han kant eller angriber. Jeg tror han er angriber og det vil give JJ mere spilletid på kanten. Greve er sikker i startopstillingen nu. JJ er den næste i rækken og så må vi se om Yao følger trop. En ting er sikkert. Vi har en meget spændende trup til den nye sæson som den ser ud nu, og det ligner en trup der passer godt til det JJ kan allerede på nuværende tidspunkt.

                          Jeg vil gerne lige slutte af med at pointerer at jeg ikke er dybt naiv. Fysikken er et problem, og selvom JJ er blevet bedre til at glide af på modstanderen, skal der lægges meget mere fysik på hvis projektet skal lykkes. Men jeg synes at det er tydeligt hvorfor PSV var så interesseret i ham som de var. Han har en fornuftig teknik, et rigtig godt blik for spillet, er pasnings stærk og talentfuld.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Jeg håber bestemt, du har ret, Oblisk :-)
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg vil gerne lige slutte af med at pointerer at jeg ikke er dybt naiv. Fysikken er et problem, og selvom JJ er blevet bedre til at glide af på modstanderen, skal der lægges meget mere fysik på hvis projektet skal lykkes. Men jeg synes at det er tydeligt hvorfor PSV var så interesseret i ham som de var. Han har en fornuftig teknik, et rigtig godt blik for spillet, er pasnings stærk og talentfuld.
                              Ovenstående kan folk træne og træne, men aldrig rigtig lære det helt. At blive stærkere fysisk kan alle blive. Sæt igang Simon Hollyhead :O)

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg ser et stort lys i JJ, men kan sagtens forstå at der er andre som har sin tvivl om ham. Det er med JJ som det var med Falk og eksempelvis Kadrii, da de begyndte senior karrieren. Vi har at gøre med en klejn fyr, der skal bringe sine andre forcer i spil for at gribe chancen. Kadrii havde det "nemt" fordi vi havde mange skader, og så kæmpede han mod spillere Silberbauer og Johansson, der ikke ligefrem shinede på kanten eller var skadet - Han greb chancen. Falk var godt nok klejn, som JJ, men han startede med at score nogle mål og samtidig har/havde han den der sublime teknik, som kan tage pusten fra et hvert forsvar. JJ har også masser af plusser som de nævnte, men han er født til en position på banen hvor det kræver tid og mere fysik for at kunne slå igennem. Vi ved alle at positionen central i banen er meget mere skrøbelig at spille vedr fejl end kanten eller angrebet.

                                Jeg er en af dem der også kalder JJ det største talent siden Falk. Til debatten JJ vs Desler må jeg sige, at lige så meget jeg elsker Desler for hans fight, speed og gå på mod, så er han ikke en spiller der vinder kampe for holdet - Han er en spiller som alle trænere gerne vil have pga arbejds raten og det han nu engang gør, men han vinder ikke kampe for holdet. Det kan spillere som Kadrii, Falk og JJ, set med mine øjne, trods det at de ikke er samme type spiller. Jeg hører også at JJ har en meget professionel indstilling til tingene, han har hjertet med og så kan han simpelhen noget som ingen andre af vores spillere kan!

                                Jeg tror de fleste af os kan blive enige om at BigMak og Izu som en enhed har været langtfra at fungere. De er simpelhen for ens, og for defensive i deres tilgang til spillet. Det er svært at skælde ud på BigMak med det han generelt har præsteret, og det er nok nærmere Izu, som skal være nervøs for at JJ forhåbentlig slår igennem for alvor. Det JJ mangler er fysikken; Han har alt det andet. Som Izu og BigMak er der ikke meget speedy Gonzales over ham, men han har et blink for spillet som ingen af vores andre nuværende spillere har, og så kan han ligge en aflevering som vi ikke har set siden DD var her. JJ er ham der skal sætte det offensive op når Falk nu er væk og det er jeg på ingen måde i tvivl om at han kan. Hans blik for spillet og for at se åbningerne er rigtig godt. Det er JJ og Greve som fremover skal ind centralt og splitte modstanderen ad med det de kan - De er Falkens afløsere!

                                Det er ikke meget spilletid JJ har fået, selvom jeg synes at høre at Kent rigtig gerne vil ham. Vi har set hvad han kan i mindre bider, og eksempelvis i sammen spil med Greve og Falk har vi nogle gange set den trio splitte et forsvar på split sekunder. Det har ikke været Falks skyld alene. Det har været krydret med JJ blik og Greves opportunisme, og den ene har ikke kunnet gøre det uden den anden, i de tilfælde. JJ kan lave både de korte og lange afleveringer vi har brugfor, for at få gang i offensiven. han har blikket og spilforståelsen. Det han har brugfor er at folk er i konstant løb omkring ham. Teknikken har han - Jeg har set ham med 2-3-4 spillere tæt på sig, og han har taget et træk eller lagt afleveringen, men kommer modstanderen for fysisk på ham er han solgt; Der skal resten af holdet hjælpe ved at flytte sig for ham. Han har det der skal til! Men også den enormt manglende fysik.

                                Jeg tror at JJ tager over for Azer nu, det håber jeg i hvert fald at han får lov til. Det giver til en start ikke en fast plads i start elveren, men han skal nok få markant mere spilletid i den kommende sæson. Vi har ingen andre spillere i truppen pt der tilnærmelsesvis kan sætte offensiven op efter Falks farvel. Det kan JJ og det vil være tæskedumt ikke at udnytte det og jeg er sikker på at det er det Kent stræber efter. JJ står dog ikke først i køen lige nu. Jeg tror han må tage en ½ til en hel sæson mere som indskifter/afløser alt efter hvem vi møder, skader, karantæner mm. Jeg er rolig ved det, og Izu har i hvert fald ikke vist sig bedre for holdet på nuværende tidspunkt. Spørgsmålet er også hvordan Kent vil bruge Jönsson - er han kant eller angriber. Jeg tror han er angriber og det vil give JJ mere spilletid på kanten. Greve er sikker i startopstillingen nu. JJ er den næste i rækken og så må vi se om Yao følger trop. En ting er sikkert. Vi har en meget spændende trup til den nye sæson som den ser ud nu, og det ligner en trup der passer godt til det JJ kan allerede på nuværende tidspunkt.

                                Jeg vil gerne lige slutte af med at pointerer at jeg ikke er dybt naiv. Fysikken er et problem, og selvom JJ er blevet bedre til at glide af på modstanderen, skal der lægges meget mere fysik på hvis projektet skal lykkes. Men jeg synes at det er tydeligt hvorfor PSV var så interesseret i ham som de var. Han har en fornuftig teknik, et rigtig godt blik for spillet, er pasnings stærk og talentfuld.
                                Stærkt indlæg. Elsker den slags.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X