Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Det er i hvert fald lidt mere end et slag... :-/

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Jens-Ja...rtikel/3050789
    Mega ærgerligt!

    "- Jeg er lidt irriteret, for det skete efter en alt for sen tackling af en af de unge Liverpool-spillere, der helt tydeligt ikke var vant til at spille mod et hold, der var hurtigere end dem. Det var ærgerligt, tilføjer Kent Nielsen."

    Jeg så ikke selv situationen. Men da jeg læste nyheden om, at vi skulle spille kampen imod Liverpool u21, tænkte jeg ikke "fedt, den kamp skal jeg se", men mere "nå, det var da en god chance for at få en spiller skadet imod nogle overivrige unge spillere, der skal vise sig frem".

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Mega ærgerligt!

      "- Jeg er lidt irriteret, for det skete efter en alt for sen tackling af en af de unge Liverpool-spillere, der helt tydeligt ikke var vant til at spille mod et hold, der var hurtigere end dem. Det var ærgerligt, tilføjer Kent Nielsen."

      Jeg så ikke selv situationen. Men da jeg læste nyheden om, at vi skulle spille kampen imod Liverpool u21, tænkte jeg ikke "fedt, den kamp skal jeg se", men mere "nå, det var da en god chance for at få en spiller skadet imod nogle overivrige unge spillere, der skal vise sig frem".
      Er helt enig med dig... kan ikke se hvad den kamp skulle til for, andet end vi selvfølgelig plejer Øens Hold, men det må vi gøre i sommerkampene...

      "Vi ærgrer os over at tabe kampen på to store personlige fejl "

      ... men overrasker det dig..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er helt enig med dig... kan ikke se hvad den kamp skulle til for, andet end vi selvfølgelig plejer Øens Hold, men det må vi gøre i sommerkampene...

        "Vi ærgrer os over at tabe kampen på to store personlige fejl "

        ... men overrasker det dig..?
        Hvem stod for de to store personlige fejl?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Hvem stod for de to store personlige fejl?
          Det første var et lidt klodset straffe. Jeg mener, at det var Izunna, men har også set en, der skrev Thrane (burde være nemt at kende forskel, men der var ingen langsom gengivelse og vinkel og kvali var ikke perfekt)

          2-0 målet kommer efter en opspilsfejl af Buus, som jeg ellers synes markerede sig fint. Godt drive.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det første var et lidt klodset straffe. Jeg mener, at det var Izunna, men har også set en, der skrev Thrane (burde være nemt at kende forskel, men der var ingen langsom gengivelse og vinkel og kvali var ikke perfekt)

            2-0 målet kommer efter en opspilsfejl af Buus, som jeg ellers synes markerede sig fint. Godt drive.
            Det var Izunna. FYI.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Det var mig, der højst sandsynligt har beskyldt Thrane, for noget han ikke har gjort. Jeg så kampen på min telefon, hvilket ikke er optimalt. Jeg opfattede det som om, at Izunna mister sin mand ved baglinjen, som derefter trækker ind i banen og bliver kantet af Thrane og dermed straffe. Kan i sige med 100% sikkerhed, at jeg skylder Thrane en undskyldning?

              Comment


                http://www.fyens.dk/sport/OBers-ledb...rtikel/3051442
                Ægerligt for ham (og OB) - giver det mon yderligere anledning til nyt blod?
                Last edited by neverland; 19-08-2016, 18:08.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                  http://www.fyens.dk/sport/OBers-ledb...rtikel/3051442
                  Ægerligt for ham (og OB) - giver det må yderligere anledning til nyt blod?
                  Det er noget pis! Så er hans udvikling sat ½-1 år tilbage. 3 alvorlige knæskader i OB på få år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                    http://www.fyens.dk/sport/OBers-ledb...rtikel/3051442
                    Ægerligt for ham (og OB) - giver det må yderligere anledning til nyt blod?
                    Skidt, men forventet.

                    I det mindste er en læsion i mediale/laterale kollaterale ligament væsentligt mindre slemt end en ACL skade.

                    Afhængigt af, hvordan man ser alternativerne til central midt, betyder det vel at der kommer en mere til pladsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Det er noget pis! Så er hans udvikling sat ½-1 år tilbage. 3 alvorlige knæskader i OB på få år.
                      Argh, ro på. Så slem er en MCL-læsion ikke. 3 alvorlige knæskader? Det husker jeg nu ikke. Hvad var det for nogle?

                      Comment


                        Det puster bare endnu mere til kravet om en offensiv forstærkning. Selvom vi har hentet Nana til pladsen, så er det stadig en offensivspiller, der måske er ude resten af året. Kom nu JH!!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Argh, ro på. Så slem er en MCL-læsion ikke. 3 alvorlige knæskader? Det husker jeg nu ikke. Hvad var det for nogle?
                          Han har været korsbåndsskadet en gang i de sene ungdomsår. Gad vide hvad det har kostet af bevægelighed og hurtighed? Sammen med fysisk styrke er bevægeligheden netop en af hans svaghed.

                          God bedring JJT. Han kan bruge pausen og genoptræningen på at træne fysikken så han få det sidste han mangler for at blive en profil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Argh, ro på. Så slem er en MCL-læsion ikke. 3 alvorlige knæskader? Det husker jeg nu ikke. Hvad var det for nogle?
                            Fine fagudtryk du bruger her, jeg ville ikke forstå dit indlæg uden at have læst artiklen ..er det bare mig der mener at det er "bedre" at rive ledbåndet helt over, fremfor at "nøjes" med en forstrækning. Sådan var det dengang jeg spillede fodbold og fik en ledbåndsskadet i knæet 🤔
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Havde det på fornemmelsen. Dette betyder resten af efteråret. Måske sporadiske indhop engang i November..
                              Hvis der var tvivl før kan der bestemt ikke herske tvivl nu. Er meget spændt på at høre udmeldingen fra OB.. Kunne være 1 af følgende 4

                              1)Vi har andre i truppen der kan spille pladsen
                              2) Vi har lige hentet Nana og føler os godt dækket ind
                              3) Skaden gør at vi skal ud på markedet efter en erstatning
                              4) Vi afventer lige og ser om der dukker noget op vi ikke kan sige nej til

                              Dette er IKKKKKKE kun rettet mod Jesper. Den er også mod Kent. De siger sgu efterhånden det samme til pressen omkring truppen. Tror de snakker sammen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Havde det på fornemmelsen. Dette betyder resten af efteråret. Måske sporadiske indhop engang i November..
                                Hvis der var tvivl før kan der bestemt ikke herske tvivl nu. Er meget spændt på at høre udmeldingen fra OB.. Kunne være 1 af følgende 4

                                1)Vi har andre i truppen der kan spille pladsen
                                2) Vi har lige hentet Nana og føler os godt dækket ind
                                3) Skaden gør at vi skal ud på markedet efter en erstatning
                                4) Vi afventer lige og ser om der dukker noget op vi ikke kan sige nej til

                                Dette er IKKKKKKE kun rettet mod Jesper. Den er også mod Kent. De siger sgu efterhånden det samme til pressen omkring truppen. Tror de snakker sammen
                                Det er der ikke noget overraskende i. Han har nu sagt ja / ønsket nærmest alle de spillere, der er på holdet. Så nu kan han ikke tørre noget af på JH eller fortiden mere. Så nu er det langt hen ad vejen hans ansvar, hvis det mislykkes. Jeg kan ikke forestille mig, at det ikke er KN, der decideret har bedt om Rasmus Jönsson og KEP (og helt sikkert flere andre af de nye) - alt andet giver ingen mening (i hvert fald med de to). Derfor vil han også holde fast i de to spillere rigtig lang tid - det er jo et gigantisk nederlag at sætte Jönsson af, hvis det var KNs eget ønske at hente ham....

                                KH har skiftet retorik her efter sommerpausen.

                                Comment

                                Working...
                                X