Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JJT nævnes af KN som den spiller der får sit gennembrud i SUPERLIGAEN næste år. Lyder til at han nok skal få en masse spilletid

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...idterplacering

    Comment


      JJT om starten som proff

      http://www.ob.dk/artikel/vi-har-uden...edste-job.aspx

      Comment


        Så blev han udtaget til U20-landsholdet:
        http://www.ob.dk/artikel/jj-paa-u20-landsholdet.aspx

        Rigtig fint at vores talenter kommer afsted med landsholdene og bliver sparet på et højere niveau. Forhåbentlig tager Jens Jakob et trin mere op næste sæson og begynder at vise profilpotentiale.

        Comment


          Man må da håbe han stiger i niveau, for I Brøndby var han piv ringe!

          Comment


            Han var dårlig, ligesom mange andre i øvrigt. Han er også ung og var nok lidt påvirket af kulissen, og af at skulle spille en uvant plads.

            Comment


              Jeg kunne godt tænke mig vi gjorde os lidt tanker om vores unge striwede mand med den lækre teknik og Cruijff-nummeret på ryggen.
              Nu er det jo ikke oceaner vi har set til ham endnu, men jeg indrømmer blankt at JJ allerede nu har en stor stjerne hos mig.

              Men hvad skal vi næsten gøre af den unge mand? Hvordan får JJ fast spilletid på et OB-hold under Kent? Jeg vil så gerne se JJ vokse og få fast spilletid, men ser samtidig ikke en oplagt plads til ham. Først og fremmest, så er der intet der tyder på at Kent fraviger 4-4-2.

              - Angreb. 9'eren og 10'eren.
              Jeg kunne godt se JJ spille en offensiv rolle i et 4-3-3 eller 4-2-3-1 system. Men de to angriberpladser sidder AK og Fester tungt på, plus at Greve eller Jönsson virker som mere oplagte vikarer. Jeg tror JJ er meget langt fra de to pladser.
              Min konklusion: Usandsynligt.

              - Kanterne. 7'eren og 11'eren.
              Jeg har ikke set en eneste her på forum argumenterer for at JJ skal bruges på kanten. Så vidt jeg husker, har han spillet der nogle gange, men uden at afleverer noget stort indtryk. Men måske er det her der kan være en fremtid for JJ. Under Kent ser det ud til, at det er de to backs der skal stå for det klassiske fløjspil og gøre spillet bredt, hvor kanterne trækker ind i mellemrummet.
              Min konklusion: Mest sandsynligt.

              - Midtbanen. 6'eren og 8'eren.
              Den ene plads sidder BigMak tungt på den ene plads og Izunna har vel kostet for meget til at blive helt smidt ud - endnu. Desuden kan en midtbane med BigMak og JJ godt virke lige en kende for spagfærdig. Men med en stærkere/dygtigere 4back og keeper i næste sæson kan det måske være JJ kan snuppe pladsen fra Izunna mod visse modstandere.
              Min konklusion: Tvivlsomt.

              Hvad siger i andre? Hvordan ser i JJ få spilletid?

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Jeg kunne godt tænke mig vi gjorde os lidt tanker om vores unge striwede mand med den lækre teknik og Cruijff-nummeret på ryggen.
                Nu er det jo ikke oceaner vi har set til ham endnu, men jeg indrømmer blankt at JJ allerede nu har en stor stjerne hos mig.

                Men hvad skal vi næsten gøre af den unge mand? Hvordan får JJ fast spilletid på et OB-hold under Kent? Jeg vil så gerne se JJ vokse og få fast spilletid, men ser samtidig ikke en oplagt plads til ham. Først og fremmest, så er der intet der tyder på at Kent fraviger 4-4-2.

                - Angreb. 9'eren og 10'eren.
                Jeg kunne godt se JJ spille en offensiv rolle i et 4-3-3 eller 4-2-3-1 system. Men de to angriberpladser sidder AK og Fester tungt på, plus at Greve eller Jönsson virker som mere oplagte vikarer. Jeg tror JJ er meget langt fra de to pladser.
                Min konklusion: Usandsynligt.

                - Kanterne. 7'eren og 11'eren.
                Jeg har ikke set en eneste her på forum argumenterer for at JJ skal bruges på kanten. Så vidt jeg husker, har han spillet der nogle gange, men uden at afleverer noget stort indtryk. Men måske er det her der kan være en fremtid for JJ. Under Kent ser det ud til, at det er de to backs der skal stå for det klassiske fløjspil og gøre spillet bredt, hvor kanterne trækker ind i mellemrummet.
                Min konklusion: Mest sandsynligt.

                - Midtbanen. 6'eren og 8'eren.
                Den ene plads sidder BigMak tungt på den ene plads og Izunna har vel kostet for meget til at blive helt smidt ud - endnu. Desuden kan en midtbane med BigMak og JJ godt virke lige en kende for spagfærdig. Men med en stærkere/dygtigere 4back og keeper i næste sæson kan det måske være JJ kan snuppe pladsen fra Izunna mod visse modstandere.
                Min konklusion: Tvivlsomt.

                Hvad siger i andre? Hvordan ser i JJ få spilletid?

                MvT
                Hvis han overtager Azers plads i truppen, står han vel til at få en del spilletid? Han kan noget lidt andet end Izu og Mack, så jeg tror han står til at få mere, ikke mindre spilletid i næste sæson. Forudsat, at vi ikke henter den 8'er folk skriger efter herinde.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Hvis han overtager Azers plads i truppen, står han vel til at få en del spilletid? Han kan noget lidt andet end Izu og Mack, så jeg tror han står til at få mere, ikke mindre spilletid i næste sæson. Forudsat, at vi ikke henter den 8'er folk skriger efter herinde.
                  Så hvis JJ får spist noget øllebrød, drukket noget HHA-mælk og løfte lidt jern i sommerpausen, så har vi allerede den 8'er?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Jeg kunne godt tænke mig vi gjorde os lidt tanker om vores unge striwede mand med den lækre teknik og Cruijff-nummeret på ryggen.
                    Nu er det jo ikke oceaner vi har set til ham endnu, men jeg indrømmer blankt at JJ allerede nu har en stor stjerne hos mig.

                    Men hvad skal vi næsten gøre af den unge mand? Hvordan får JJ fast spilletid på et OB-hold under Kent? Jeg vil så gerne se JJ vokse og få fast spilletid, men ser samtidig ikke en oplagt plads til ham. Først og fremmest, så er der intet der tyder på at Kent fraviger 4-4-2.

                    - Angreb. 9'eren og 10'eren.
                    Jeg kunne godt se JJ spille en offensiv rolle i et 4-3-3 eller 4-2-3-1 system. Men de to angriberpladser sidder AK og Fester tungt på, plus at Greve eller Jönsson virker som mere oplagte vikarer. Jeg tror JJ er meget langt fra de to pladser.
                    Min konklusion: Usandsynligt.

                    - Kanterne. 7'eren og 11'eren.
                    Jeg har ikke set en eneste her på forum argumenterer for at JJ skal bruges på kanten. Så vidt jeg husker, har han spillet der nogle gange, men uden at afleverer noget stort indtryk. Men måske er det her der kan være en fremtid for JJ. Under Kent ser det ud til, at det er de to backs der skal stå for det klassiske fløjspil og gøre spillet bredt, hvor kanterne trækker ind i mellemrummet.
                    Min konklusion: Mest sandsynligt.

                    - Midtbanen. 6'eren og 8'eren.
                    Den ene plads sidder BigMak tungt på den ene plads og Izunna har vel kostet for meget til at blive helt smidt ud - endnu. Desuden kan en midtbane med BigMak og JJ godt virke lige en kende for spagfærdig. Men med en stærkere/dygtigere 4back og keeper i næste sæson kan det måske være JJ kan snuppe pladsen fra Izunna mod visse modstandere.
                    Min konklusion: Tvivlsomt.

                    Hvad siger i andre? Hvordan ser i JJ få spilletid?

                    MvT
                    Til kanten mangler han at kunne noget selv. Uanset hvor meget vi vil have kanterne ind i banen, så bliver man indimellem fanget ude på en kant, hvor der skal udfordres, og der bliver han simpelthen for meget boldflytter. I sidste kamp imod AaB, havde vi nærmest intet over vores venstreside før LJ kom ind. Diarra havde selvfølgelig en del af skylden, da han ikke skyder frem som Desler i den anden side, men det bliver for tandløst.
                    Jeg ser hans bedste chancer på 8'eren. Her er han skolet og kan med sit fine overblik få sat de offensive folk i scene. Han mangler noget eksklusivitet og råstyrke før han for alvor bider sig fast. Når han modtager bolden, så bruger han ofte for lang tid på at skille sig af med den, hvilket de resterende CM'ere i truppen i øvrigt også gør, og når vi ikke har bolden, så er han for Klejn og hænger af og til lidt efter selvom han kæmper. Han slås stadig meget med at tage steppet op, og jeg håber virkelig der bliver brugt nogle ressourcer på at få rådgivet ham i den rigtige retning, for potentialet er der til, at blive en god 8'er. Tempo og fysik er bare for meget u19-agtigt stadigvæk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Så hvis JJ får spist noget øllebrød, drukket noget HHA-mælk og løfte lidt jern i sommerpausen, så har vi allerede den 8'er?

                      MvT
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Jeg har tidligere talt for at bruge ham på en kant - netop fordi jeg havde svært ved at se hvor han ellers passer ind vores nuværende system. Som det er nu. Men jeg er stadig i tvivl. Han har jo prøvet det par gange i foråret, uden rigtigt at imponere. Tror ikke rigtigt det er løsningen. Det har i det hele taget ikke rigtig været hans sæson.

                        Jeg ser dog også et stort lys i ham. Han var inde i et par kampe i sidste forår, hvor jeg virkelig synes han viste potentiale. Han har en hurtig spilopfattelse og fart i vendingerne som man sjældent ser i centrale midtbanespillere. Lagde også mærke til, at Kent Nielsen hurtigt fremhævede ham som et godt bud på næste store gennembrud.

                        Hans største svaghed er selvsagt hans fysik. Han er meget klejn og har det svært i nærkampene.

                        De fleste andre hold i dag spiller en form for 4-3-2-1/4-3-3/4-5-1 (kald det hvad de vil), hvorfor de ofte vil være i overtal centralt på midtbanen, ift. os. Med mindre vi har nogle gode og taktisk kloge kanter af den rigtige type, der kan rykke ind centralt og hjælpe til på de helt rigtige tidspunkter. Det vil altid være en svær balancegang.

                        Derfor mener jeg også, at der grundlæggende kræves det ekstra af de to centrale midtbanespillere i vores 4-4-2. Især fysisk. Derfor er jeg enig i, at jeg ser ham passe bedre ind i en af ovenstående systemer med en mere kompakt central midtbane.

                        Det er ikke et nemt spørgsmål - og jeg tror Kent Nielsen har meget samme overvejelser.
                        Last edited by Agbre; 31-05-2016, 23:36.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg sender opskriften til Simon Hollyhead

                          Nå, men jeg kan se at i andre har det på samme måde som mig. Vi vil så gerne have JJ med - det er bare svært at se hvordan.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvis han overtager Azers plads i truppen, står han vel til at få en del spilletid? Han kan noget lidt andet end Izu og Mack, så jeg tror han står til at få mere, ikke mindre spilletid i næste sæson. Forudsat, at vi ikke henter den 8'er folk skriger efter herinde.
                            Vi har tidligere haft en debat om at tro på egne unge. Well, JJT er vel et godt eksempel. Hvis han reelt skal have chancen, så giver det ikke mening med 3 løntunge drenge til samme position.

                            Jeg ser ham klart som bedst på den centrale midt; og måske kan han bedre få spilletid og gøre en forskel i de flere kampe, som vi kan komme til at dominere i en liga med 14 hold. Det er naturligvis en balance, og måske kan han ikke lykkes med det - det er jo altid risikoen i top-sport.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Vi har tidligere haft en debat om at tro på egne unge. Well, JJT er vel et godt eksempel. Hvis han reelt skal have chancen, så giver det ikke mening med 3 løntunge drenge til samme position.

                              Jeg ser ham klart som bedst på den centrale midt; og måske kan han bedre få spilletid og gøre en forskel i de flere kampe, som vi kan komme til at dominere i en liga med 14 hold. Det er naturligvis en balance, og måske kan han ikke lykkes med det - det er jo altid risikoen i top-sport.
                              tanken er snublende nær at ElMak drager videre når sæsonen 16/17 er overstået. JJT er så et år ældre og har arbejdet med fysik og spist sin øllebrød. Izu og JJT i maskinrummet er ikke helt skidt hvis JJT kan høste frugten af hans uomtvistelige talent
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Han er uden tvivl en dygtig fodboldspiller. Det er alle, der er inde omkring et superligahold.

                                Han har fået noget spilletid på kanter og midten...og vel også en lille bitte smule hele fremme? (det sidste er jeg lidt i tvivl om).

                                Jeg elsker, når en ung spiller kommer ind og får spilletid. Og spilletid skal der til, hvis der skal bygges på.
                                Men der skal vel ikke spilletid til for enhver pris?

                                Over årene synes jeg godt, jeg har kunne se, når en ung spiller kommer ind og får nogle kampe, om det bliver en fugl eller en fisk.
                                Kan stå og tænke: "Hey, han bliver fandme god ham her." - eller: "Aarrgh, der mangler altså noget."

                                Jeg er ikke sådan en, der falder pladask på halen blot fordi en ung OB'er kommer ind. Jeg faldt ikke pladask for Emil Peter Jørgensen, da han vikarierede som 17 årig. Han er også videre nu...jeg faldt heller ikke for Raben, som andre gjorde, blot fordi han var 16 år, da han lige var inde og snuse til holdet.

                                Historien har vist, at ganske mange spillere får lov at komme ind og snuse til den bedste danske række. De fleste falder igennem, desværre. Nogle få hægter sig på og bliver rigtigt gode spillere.

                                Jeg må indrømme, at selvom jeg virkelig ønsker det modsatte, så tror jeg desværre ikke på, at JJT har nogen stor karriere foran sig som superligaspiller. Jeg håber af hele hjertet, at jeg tager fejl. Jeg har bare ingenting set fra ham endnu, som berettiger til en "eufori" omkring ham. Det har jeg til gengæld set i både Desler og til dels også Greve.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X