Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jens Jakob Dyhr Thomasen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    ... og så kunne tråden komme tilbage til sin tema: JJT, en kommende stjerne på vores midtbanen.
    Enig. JJT skal nok blive en stor gevinst for OB. Men han har brug for en makker på den centrale midtbane med en vis rutine som kan støtte ham i sin udvikling. Martin Spelmann er en af de spillere som jeg virkelig håber vi beholder til at bygge holdet op omkring og pt gør han det jo fremragende i en mere fremskudt rolle. En spiller som Thomas Enevoldsen kunne være spændende at få til OB, men hans forcer ligger vel primært i den offensive del. Halgrimur gør det i mine øjne godt pt på den defensive midtbane, men vi kunne godt bruge en rigtig midtbanegenerel på vores midtbane hvor både fight, teknik og lederegenskaber er i top. Håber Kent kan trylle sådan en frem når han starter til sommer ;-)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det er jeg enig i..er det muligt at de implicerede tager den i pb'erne, og lader os andre snakke om JJT, og der hvor så end fører os hen. Fint nok for mig at tråden udvikler sig, men denne er kørt helt af sporet.
      Det er fair nok. Jeg medgiver gerne at jeg i et svagt øjeblik, efter at have bevidnet en slap OB-indsats, gav bolden op ved at erklære mig glad for JJT snart fik en "rigtig træner." Det er naturligvis lidt en provokation overfor dem der er tilfreds med Ove's arbejde, men det er ikke desto mindre min holdning at der skal en lidt anden trænermentalitet til hvis vi skal have vore offensive kræfter til at blomstre.

      Det er for mit vedkommende slut med OveP her i tråden, men jeg vil lige slutte med bemærke at vores fantastiske træner lige er blevet vejet og fundet for let til trænerposten i SjE, i direkte duel med Skive's cheftræner...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Det er fair nok. Jeg medgiver gerne at jeg i et svagt øjeblik, efter at have bevidnet en slap OB-indsats, gav bolden op ved at erklære mig glad for JJT snart fik en "rigtig træner." Det er naturligvis lidt en provokation overfor dem der er tilfreds med Ove's arbejde, men det er ikke desto mindre min holdning at der skal en lidt anden trænermentalitet til hvis vi skal have vore offensive kræfter til at blomstre.

        Det er for mit vedkommende slut med OveP her i tråden, men jeg vil lige slutte med bemærke at vores fantastiske træner lige er blevet vejet og fundet for let til trænerposten i SjE, i direkte duel med Skive's cheftræner...
        Du ved jo ikke om OP har sagt nej tak, ligesom Mølby angiveligt gjorde!!
        Hvis Sønderjyderne kommer i fedtefadet, så ringer de til OP!!
        Forstår ikke vreden mod OP. Vi viste hvad vi fik, og vi har lige præcist fået det som forventet. Han har skabt et fundament ud af de sønderknuste brokker som TB efterlod. Nej det er ikke kønt, men det kunne det måske blive såfremt han havde fået en længere kontrakt! Naturligvis får vi også de sædvanlige historier fra OP om alle hans tilbud fra Tyskland, men dem smiler jeg lidt af og lever fint med det.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Du ved jo ikke om OP har sagt nej tak, ligesom Mølby angiveligt gjorde!!
          Hvis Sønderjyderne kommer i fedtefadet, så ringer de til OP!!
          Forstår ikke vreden mod OP. Vi viste hvad vi fik, og vi har lige præcist fået det som forventet. Han har skabt et fundament ud af de sønderknuste brokker som TB efterlod. Nej det er ikke kønt, men det kunne det måske blive såfremt han havde fået en længere kontrakt! Naturligvis får vi også de sædvanlige historier fra OP om alle hans tilbud fra Tyskland, men dem smiler jeg lidt af og lever fint med det.
          Hehe du er ikke den eneste.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            Det er fair nok. Jeg medgiver gerne at jeg i et svagt øjeblik, efter at have bevidnet en slap OB-indsats, gav bolden op ved at erklære mig glad for JJT snart fik en "rigtig træner." Det er naturligvis lidt en provokation overfor dem der er tilfreds med Ove's arbejde, men det er ikke desto mindre min holdning at der skal en lidt anden trænermentalitet til hvis vi skal have vore offensive kræfter til at blomstre.

            Det er for mit vedkommende slut med OveP her i tråden, men jeg vil lige slutte med bemærke at vores fantastiske træner lige er blevet vejet og fundet for let til trænerposten i SjE, i direkte duel med Skive's cheftræner...
            Fordi OB skulle bruge en træner til at overleve i ligaen med - ikke en der skulle udvikle holdet som første prioritet - at han så har givet en del spilletid til de unge nye er jo bare positivt. Er der nogen aktiv træner i ligaen, som historisk har haft større succes en Ove til at få skuden vendt pointmæssigt?

            SDJ søger nok nærmere en træner, der kan udvikle deres spil - de har vist at de kan overleve sæson efter sæson - nu skal der bygges ovenpå. Hvilket er i tråd med at man har ansat Kent Nielsen i OB fra sommerferien, for så er Ove færdig med at gøre det han er bedst til og det OB havde allermest brug for: pointmæssigt turn-around.

            Så at overføre det ene på det andet giver vidst kun mening for dig - ikke for dem som har forstået, hvad Ove blev ansat til og hvorfor det netop var ham der blev ansat.

            Comment


              #81
              Nå men ham Jens Jacob Dyhr Thomasen er da eller god, synes jeg...
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                Nå men ham Jens Jacob Dyhr Thomasen er da eller god, synes jeg...

                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                  Nå men ham Jens Jacob Dyhr Thomasen er da eller god, synes jeg...
                  Hvor du bare off-topic....

                  Comment


                    #84
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-spilletiden

                    JJT

                    Comment


                      #85
                      http://www.bold.dk/nyt/ob-talent-eft...etter-nye-maal


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/psv-vil-se-mere-til-ungt-ob-talent


                      "- I første omgang tænker jeg på, at jeg har kontrakt med OB i to år, men kommer der et tilbud, som OB accepterer og også er spændende, er det svært ikke at overveje det"

                      er der forlænget?
                      Last edited by Plum; 08-05-2015, 05:18.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/ob-talent-eft...etter-nye-maal


                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/psv-vil-se-mere-til-ungt-ob-talent


                        "- I første omgang tænker jeg på, at jeg har kontrakt med OB i to år, men kommer der et tilbud, som OB accepterer og også er spændende, er det svært ikke at overveje det"

                        er der forlænget?
                        Ja der skulle være forlænget så vi har ham 2 år fra sommer af
                        er det ikke så stort talent at man burde have skrevet 3-4 år?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja der skulle være forlænget så vi har ham 2 år fra sommer af
                          er det ikke så stort talent at man burde have skrevet 3-4 år?
                          Det er jo ikke sikkert han var villig til at skrive for mere end to år...

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Det er jo ikke sikkert han var villig til at skrive for mere end to år...
                            Sygt når man tænker på at TM fik 4 år.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Sygt når man tænker på at TM fik 4 år.
                              Hvad er sammenhængen ml hvad JJT ville have af kontraktlængde og længden på TMs kontrakt?
                              Du/vi aner jo ikke om JJT er tilbudt en 4-5 årig kontrakt men insisterede på 2.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Det er jo ikke sikkert han var villig til at skrive for mere end to år...

                                Korrekt

                                Comment

                                Working...
                                X