Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Har du set ham spille for Horsens ? Har han en god springkraft, for han er jo ikke ligefrem den højeste midterforsvarer kan jeg se. Det ville gøre mig lidt bekymret, hvis både ham og Haddi stod dernede, når de er relativt små af midterforsvarer at være!!!
    Det kan du tro jeg har, og ja, han har en rigtigt god springkraft. Hvad han ikke har i højde, har han i den grad i styrke, fart, springkraft og vilje, så det er på ingen måde det, jeg er nervøs for, det er snarere det rent taktiske der kan blive udfordringen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
      Har du set ham spille for Horsens ? Har han en god springkraft, for han er jo ikke ligefrem den højeste midterforsvarer kan jeg se. Det ville gøre mig lidt bekymret, hvis både ham og Haddi stod dernede, når de er relativt små af midterforsvarer at være!!!
      Personligt er jeg ikke i tvivl om han uden problemer vil kunne vinde flere dueller (også luftdueller) end Kasper Larsen har præsteret pt.. Da jeg sad på Brøndby Stadion var jeg eksempelvis dybt rystet over, hvordan Pukki kunne vinde stort set alle hovedstødsdueller imod Kasper Larsen. Det handler naturligvis om højde, men timing er langt vigtigere. Både Haddi og Oliver Lund synes jeg har gjort det bedre end Kasper Larsen især ifht luftdueller i denne sæson.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kan du tro jeg har, og ja, han har en rigtigt god springkraft. Hvad han ikke har i højde, har han i den grad i styrke, fart, springkraft og vilje, så det er på ingen måde det, jeg er nervøs for, det er snarere det rent taktiske der kan blive udfordringen.
        Okore er vel heller ikke monster høj og hvem ville takke nej til ham? Jeg siger ja tak til Buba.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Personligt er jeg ikke i tvivl om han uden problemer vil kunne vinde flere dueller (også luftdueller) end Kasper Larsen har præsteret pt.. Da jeg sad på Brøndby Stadion var jeg eksempelvis dybt rystet over, hvordan Pukki kunne vinde stort set alle hovedstødsdueller imod Kasper Larsen. Det handler naturligvis om højde, men timing er langt vigtigere. Både Haddi og Oliver Lund synes jeg har gjort det bedre end Kasper Larsen især ifht luftdueller i denne sæson.
          Ganske uenig. Han gik klart fejl af bolden ved AGF's første mål og så heller ikke godt ud ved Pukki's mål, så han laver da helt klart fejl, men grundlæggende synes jeg han har været stærk i hovedspillet. Har vundet mange dueller og clearet mange bolde. Det er hans placeringsevner (særlig når vi står højt i banen), hans fart og evner med bolden der er hans klare mangler.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Ganske uenig. Han gik klart fejl af bolden ved AGF's første mål og så heller ikke godt ud ved Pukki's mål, så han laver da helt klart fejl, men grundlæggende synes jeg han har været stærk i hovedspillet. Har vundet mange dueller og clearet mange bolde. Det er hans placeringsevner (særlig når vi står højt i banen), hans fart og evner med bolden der er hans klare mangler.
            Jeg sad på Brøndby Stadion og havde specielt fokus på Kasper Larsen og jeg var som sagt overrasket over hvor svært han havde det i luftduellerne med Pukki i netop den kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det kan du tro jeg har, og ja, han har en rigtigt god springkraft. Hvad han ikke har i højde, har han i den grad i styrke, fart, springkraft og vilje, så det er på ingen måde det, jeg er nervøs for, det er snarere det rent taktiske der kan blive udfordringen.
              Jeg har kun set Sanneh spille i et kvarter, hvor han vel var i 3-4 dueller, men mere behøvede jeg dog ikke se for at gå med på hypen. Han virker helt klart som et stort talent. Jeg tænker han er for dyr for os allerede, men ville bestemt ikke være imod det hvis vi hentede ham.

              Jeg ville dog samtidig være meget bekymret for et midterforsvar med to spillere under 185cm. Det skal godt nok være et par stærke og kloge spillere før det fungerer. Og set synes jeg bare ikke Jonasson er. Har svært ved at komme i tanke om en midterforsvarer i suppen, der har været dårligere end ham i hovedspillet. Hvis han skal spille skal hans makker gerne kompensere for det ved at være rigtig stærk i den disciplin. Med Sanneh's højde skal han virkelig bare have springkraft eller flubber under støvlerne før det skal lykkes.
              Last edited by Agbre; 14-08-2015, 09:30.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Han er et monster. Og et kæmpe talent. Hvis vi har muligheden for at købe ham nu, er min forudsigelse at vi vil sparke os selv om et par år, hvis vi ikke gjorde det. Han er alt for god til 1. division.
                Det betvivler jeg slet ikke, men så bare gerne en der, fra dag 1, kan forstærke holdet.
                Ser meget gerne at vi også henter et stort talent til fremtiden.

                Comment


                  En kammerat har for lidt siden nævnt noget om Francis Dickoh, men jeg anser ham ikke som værende en særligt valid kilde. Dog passer det meget godt med, at han vistnok snart har kontraktudløb og i øvrigt står bagerst i køen i FCM.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    En kammerat har for lidt siden nævnt noget om Francis Dickoh, men jeg anser ham ikke som værende en særligt valid kilde. Dog passer det meget godt med, at han vistnok snart har kontraktudløb og i øvrigt står bagerst i køen i FCM.
                    Her snakker vi tilgengæld et skandaløst køb, hvis det ender med det. Nægter at tro på, at ambitionerne er så lave, at man henter en mand der åbenlyst er færdig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Her snakker vi tilgengæld et skandaløst køb, hvis det ender med det. Nægter at tro på, at ambitionerne er så lave, at man henter en mand der åbenlyst er færdig.
                      Enig.

                      Comment


                        Så ser det ud til, at vi lander Anders Jacobsen:

                        René Schrøder@TV3Schroder 33 sek.33 sekunder siden
                        BREAKING Transfernews: Ifølge mine kilder henter OB (formentlig i dag) Anders K Jacobsen på en 5-årig aftale!! #tv3sport #transferdk #sldk
                        1 retweet1 foretrukkenSvar

                        Retweetet
                        1

                        Foretrukket
                        1

                        Mere



                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          En kammerat har for lidt siden nævnt noget om Francis Dickoh, men jeg anser ham ikke som værende en særligt valid kilde. Dog passer det meget godt med, at han vistnok snart har kontraktudløb og i øvrigt står bagerst i køen i FCM.
                          Kaster op i min mund og synker det igen hvis det sker

                          Comment


                            Mads Fenger ville ellers have været et rigtig godt indkøb. Ærgerligt han er for dyr.

                            Comment


                              Kan ikke gardere sig imod...

                              Huh.?

                              Hvis ikke skader og salg, hvad er det så man skal gardere sig imod..?

                              Det må godt nok være en skøn eventyr verden nogen kommer fra...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg "bankede" lidt på vandrørene, og der er stadig fokus på den "erfarne markspiller" jeg hørte om i sidste uge. Man håber det kan falde på plads i løbet af næste uge. Stadig ingen meldinger om, hvor på banen han spiller, men mon dog ikke det er forsvar eller def. midt?
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X