Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Damn, det her vindue er ved at blive episk.
    Hvis nogen i slutningen af maj havde sagt, at vi ville sælge Daniel Høegh, Spelmann, Kasper Larsen og muligvis Emil, så havde jeg grinet helt vildt. Jeg troede virkelig på, at det var Rasmus Falk, der stod først ved udgangen, og at vi derefter måtte se, hvad der kunne blive råd til. Vanvittigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Små 9 millioner. Med Spel har vi solgt for 12 mill og brugt ca det halve på transfer og sign on
      Der må være plads til noget kvalitet.
      Glæder mig meget til at følge Lasse på søndag
      Uden at jeg selv tror voldsomt på det, så tror jeg faktisk godt at Kent kunne finde på at starte med Momo i midterforsvaret. Han spillede en del af træningskampene på den position, og jeg tror Kent føler at Momo er meget bedre på bolden end Lasse, og det er noget Kent foretrækker.
      At Lasse så har mere rutine og er bedre duelmæssigt kan så være det opvejer det. Men jeg vil ikke blive vanvittig overrasket, hvis det ikke er Lasse der starter, da jeg ved Kent ikke ser det store i ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Uden at jeg selv tror voldsomt på det, så tror jeg faktisk godt at Kent kunne finde på at starte med Momo i midterforsvaret. Han spillede en del af træningskampene på den position, og jeg tror Kent føler at Momo er meget bedre på bolden end Lasse, og det er noget Kent foretrækker.
        At Lasse så har mere rutine og er bedre duelmæssigt kan så være det opvejer det. Men jeg vil ikke blive vanvittig overrasket, hvis det ikke er Lasse der starter, da jeg ved Kent ikke ser det store i ham.
        Kampen søndag bliver meget fysisk og på den måde Randers spiller på ville det klart være bedst med Lasse..
        Efter min mening selvfølgelig

        Comment


          Nu er der godt nok også tyndet noget ud i det der ellers var udråbt som "stammen" for 11 måneder siden...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Uden at jeg selv tror voldsomt på det, så tror jeg faktisk godt at Kent kunne finde på at starte med Momo i midterforsvaret. Han spillede en del af træningskampene på den position, og jeg tror Kent føler at Momo er meget bedre på bolden end Lasse, og det er noget Kent foretrækker.
            At Lasse så har mere rutine og er bedre duelmæssigt kan så være det opvejer det. Men jeg vil ikke blive vanvittig overrasket, hvis det ikke er Lasse der starter, da jeg ved Kent ikke ser det store i ham.
            Diarra er god med bolden, men et midterforsvar med ham og Jonasson? Det lyder som selvmord. Så skal vi lave en aftale med Randers om, at de ikke må lave indlæg, der er mere end 1 meter over jorden.

            Comment


              Ifølge Michael Quereshi har vi forhørt os på Mads Fenger i Randers, men han er angiveligt for dyr. Gætter på, at vi nok en gang finder erstatningen i 1. Division.

              Comment


                Sådan som jeg forstår det, så var det gronningen som har spurgt på Fenger og ikke os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Ifølge Michael Quereshi har vi forhørt os på Mads Fenger i Randers, men han er angiveligt for dyr. Gætter på, at vi nok en gang finder erstatningen i 1. Division.
                  Som jeg læser det var det Gronningen, der også havde forhørt sig på ham - men han var for dyr. Måske tager jeg fejl.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Som jeg læser det var det Gronningen, der også havde forhørt sig på ham - men han var for dyr. Måske tager jeg fejl.
                    Nå for fan, så har jeg misforstået. Er den ikke lidt tvetydig den Twitter-besked?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Nå for fan, så har jeg misforstået. Er den ikke lidt tvetydig den Twitter-besked?
                      Som han skriver det, kan det vist kun hentyde til Groningen, der er subjekt i sætningen. "Asked" som i (de har) "asked" henviser til Groningen. (Ret mig, hvis jeg tager fejl, jer der har haft grammatik for mindre end 20 år siden )
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Helt enig. Sanneh????
                        Umiddelbart håber jeg på en spiller der er vant til at spille på er højere niveau, men nu er det jo JH aka Horsens-elskeren der skal købe ind, så vi ender nok med Sanneh;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
                          Umiddelbart håber jeg på en spiller der er vant til at spille på er højere niveau, men nu er det jo JH aka Horsens-elskeren der skal købe ind, så vi ender nok med Sanneh;-)
                          Han er et monster. Og et kæmpe talent. Hvis vi har muligheden for at købe ham nu, er min forudsigelse at vi vil sparke os selv om et par år, hvis vi ikke gjorde det. Han er alt for god til 1. division.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/kent-n-helt-l...mandskamp-i-ob

                            Bemærker sidste linje:
                            "OB overvejer stadig at hente endnu en målmand til truppen" - men det er vel også forventeligt.

                            Comment


                              Buba er en no brainer imo, hvis vi kan få fat i ham nu!

                              Tænk Eddi Gomes, bare 6 år yngre og med højere loft, og ham solgte Esbjerg for 8 mio. efter én halvsæson, hvor han ikke havde spillet røven ud af bukserne.

                              Buba kan både blive en rigtigt god spiller og RIGTIGT god forretning for klubben, og i Horsens hvor man i den grad fattes penge nu, kunne man nok godt leve med at sælge en profil i en sæson, hvor der kun er én nedrykker.

                              Kom du bare i sving JH.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Buba er en no brainer imo, hvis vi kan få fat i ham nu!

                                Tænk Eddi Gomes, bare 6 år yngre og med højere loft, og ham solgte Esbjerg for 8 mio. efter én halvsæson, hvor han ikke havde spillet røven ud af bukserne.

                                Buba kan både blive en rigtigt god spiller og RIGTIGT god forretning for klubben, og i Horsens hvor man i den grad fattes penge nu, kunne man nok godt leve med at sælge en profil i en sæson, hvor der kun er én nedrykker.

                                Kom du bare i sving JH.
                                Har du set ham spille for Horsens ? Har han en god springkraft, for han er jo ikke ligefrem den højeste midterforsvarer kan jeg se. Det ville gøre mig lidt bekymret, hvis både ham og Haddi stod dernede, når de er relativt små af midterforsvarer at være!!!

                                Comment

                                Working...
                                X