Oprindeligt indsendt af kimmer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægHar du set ham spille for Horsens ? Har han en god springkraft, for han er jo ikke ligefrem den højeste midterforsvarer kan jeg se. Det ville gøre mig lidt bekymret, hvis både ham og Haddi stod dernede, når de er relativt små af midterforsvarer at være!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan du tro jeg har, og ja, han har en rigtigt god springkraft. Hvad han ikke har i højde, har han i den grad i styrke, fart, springkraft og vilje, så det er på ingen måde det, jeg er nervøs for, det er snarere det rent taktiske der kan blive udfordringen.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægPersonligt er jeg ikke i tvivl om han uden problemer vil kunne vinde flere dueller (også luftdueller) end Kasper Larsen har præsteret pt.. Da jeg sad på Brøndby Stadion var jeg eksempelvis dybt rystet over, hvordan Pukki kunne vinde stort set alle hovedstødsdueller imod Kasper Larsen. Det handler naturligvis om højde, men timing er langt vigtigere. Både Haddi og Oliver Lund synes jeg har gjort det bedre end Kasper Larsen især ifht luftdueller i denne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægGanske uenig. Han gik klart fejl af bolden ved AGF's første mål og så heller ikke godt ud ved Pukki's mål, så han laver da helt klart fejl, men grundlæggende synes jeg han har været stærk i hovedspillet. Har vundet mange dueller og clearet mange bolde. Det er hans placeringsevner (særlig når vi står højt i banen), hans fart og evner med bolden der er hans klare mangler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan du tro jeg har, og ja, han har en rigtigt god springkraft. Hvad han ikke har i højde, har han i den grad i styrke, fart, springkraft og vilje, så det er på ingen måde det, jeg er nervøs for, det er snarere det rent taktiske der kan blive udfordringen.
Jeg ville dog samtidig være meget bekymret for et midterforsvar med to spillere under 185cm. Det skal godt nok være et par stærke og kloge spillere før det fungerer. Og set synes jeg bare ikke Jonasson er. Har svært ved at komme i tanke om en midterforsvarer i suppen, der har været dårligere end ham i hovedspillet. Hvis han skal spille skal hans makker gerne kompensere for det ved at være rigtig stærk i den disciplin. Med Sanneh's højde skal han virkelig bare have springkraft eller flubber under støvlerne før det skal lykkes.Last edited by Agbre; 14-08-2015, 09:30.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan er et monster. Og et kæmpe talent. Hvis vi har muligheden for at købe ham nu, er min forudsigelse at vi vil sparke os selv om et par år, hvis vi ikke gjorde det. Han er alt for god til 1. division.
Ser meget gerne at vi også henter et stort talent til fremtiden.
Comment
-
En kammerat har for lidt siden nævnt noget om Francis Dickoh, men jeg anser ham ikke som værende en særligt valid kilde. Dog passer det meget godt med, at han vistnok snart har kontraktudløb og i øvrigt står bagerst i køen i FCM.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægEn kammerat har for lidt siden nævnt noget om Francis Dickoh, men jeg anser ham ikke som værende en særligt valid kilde. Dog passer det meget godt med, at han vistnok snart har kontraktudløb og i øvrigt står bagerst i køen i FCM.
Comment
-
Så ser det ud til, at vi lander Anders Jacobsen:
René Schrøder @TV3Schroder 33 sek.33 sekunder siden
BREAKING Transfernews: Ifølge mine kilder henter OB (formentlig i dag) Anders K Jacobsen på en 5-årig aftale!! #tv3sport #transferdk #sldk
1 retweet1 foretrukkenSvar
Retweetet
1
Foretrukket
1
Mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægEn kammerat har for lidt siden nævnt noget om Francis Dickoh, men jeg anser ham ikke som værende en særligt valid kilde. Dog passer det meget godt med, at han vistnok snart har kontraktudløb og i øvrigt står bagerst i køen i FCM.
Comment
-
Jeg "bankede" lidt på vandrørene, og der er stadig fokus på den "erfarne markspiller" jeg hørte om i sidste uge. Man håber det kan falde på plads i løbet af næste uge. Stadig ingen meldinger om, hvor på banen han spiller, men mon dog ikke det er forsvar eller def. midt?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment