Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kunne man tænke sig at BIF igen gik efter emil nu når de har mistet ham Hasani. De skulle efter sigende være tæt på 3 spillere.
    Og mon ikke at de er af den offensive del når det er der de har mistet.
    Emil er desuden blevet en del billigere og det er vel mere i den prisklasse at BIF kigger nu når de skal have et plus på 15 mill i år på transfer kontoen..

    Tror mange klubber stadig ser potentiale i ham
    der er da kæmpe potentiale i ham....vi har jo set hvor god han faktisk er......men det kræver jo tydeligvis at han genfinder glæden eller motivationen (eller hvad det end er der har slået ham ud af kurs) og det kommer ikke til at ske i OB - så skulle de være klar så overtag ham endelig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
      Jeg ville ellers ikke skrive noget da jeg ikke trode på det han sagde
      men når nu rygterne er begyndt at komme kan jeg sige at jeg blev stoppet på pub og sport i kbh af en mand der sagde han var falks fætter, han sagde at falk skiftede til bif

      tro ikke meget på det selv, nok også fordi jeg ikke vil.
      Havde denne "Falks fætter" en tryne og en krølle på halen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne man tænke sig at BIF igen gik efter emil nu når de har mistet ham Hasani. De skulle efter sigende være tæt på 3 spillere.
        Og mon ikke at de er af den offensive del når det er der de har mistet.
        Emil er desuden blevet en del billigere og det er vel mere i den prisklasse at BIF kigger nu når de skal have et plus på 15 mill i år på transfer kontoen.. Tror mange klubber stadig ser potentiale i ham
        'Sjovt', at da han sidst var på vej til Brøndby, var det træls, 'kun' at skulle få beløbet svarende til hans frikøbsklausul for ham. Nu ville det være fantastisk at få det beløb (er det ikke 1 mil Euro?). Men det ville godt nok fuldende farcen, hvis BIF ender med at købe ham, en spiller, de tidligere har droppet efter et lægetjek.. Men, det er jo BIF!
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
          'Sjovt', at da han sidst var på vej til Brøndby, var det træls, 'kun' at skulle få beløbet svarende til hans frikøbsklausul for ham. Nu ville det være fantastisk at få det beløb (er det ikke 1 mil Euro?). Men det ville godt nok fuldende farcen, hvis BIF ender med at købe ham, en spiller, de tidligere har droppet efter et lægetjek.. Men, det er jo BIF!
          Ja det er lidt funny. Tror ikke at han er mere end 2 mill værd i dag desværre..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            der er da kæmpe potentiale i ham....vi har jo set hvor god han faktisk er......men det kræver jo tydeligvis at han genfinder glæden eller motivationen (eller hvad det end er der har slået ham ud af kurs) og det kommer ikke til at ske i OB - så skulle de være klar så overtag ham endelig.
            Og ikke mindst at komme ind i det rigtige spillestils koncept. Og et sted hvor han føler at han har fans,klubbens og medspillernes tillid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja det er lidt funny. Tror ikke at han er mere end 2 mill værd i dag desværre..
              Ja, nedtur... men det er jo bedre end ingenting... Men self træls hvis han skifter, blomstrer op, og pludselig bliver meget mere værd. Men som andre skrev, kan det åbenbart ikke ske i OB...
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                Ja, nedtur... men det er jo bedre end ingenting... Men self træls hvis han skifter, blomstrer op, og pludselig bliver meget mere værd. Men som andre skrev, kan det åbenbart ikke ske i OB...
                Det tog er kørt. Han skal videre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det tog er kørt. Han skal videre
                  Allerede før lang tid...
                  Men jeg tror ikke på Brøndby-rygter. Ikke efter den historien EL og Brøndby havde med hinanden. For at være ærlig interesserer det mig ikke særlig, hvor han går til, hvis kapitlet kun er lukket hos os.fFor meget ærgrelse og skuffelse for alle involverede.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Allerede før lang tid...
                    Men jeg tror ikke på Brøndby-rygter. Ikke efter den historien EL og Brøndby havde med hinanden. For at være ærlig interesserer det mig ikke særlig, hvor han går til, hvis kapitlet kun er lukket hos os.fFor meget ærgrelse og skuffelse for alle involverede.
                    Jeg nævnte det også bare som en mulighed..
                    i Danmark har vi et par ordsprog der hedder :

                    Man har et standpunkt indtil man har et nyt
                    Tiden læger alle sorg

                    Comment


                      Falk har haft fri til at tage til et privat arrangement, hvis der var nogen der spekulerede i hans fravær til træningen.

                      Ifølge instagram.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg nævnte det også bare som en mulighed..
                        i Danmark har vi et par ordsprog der hedder :

                        Man har et standpunkt indtil man har et nyt
                        Tiden læger alle sorg

                        I Tyskland er det: "Hvad bekymrer mig, hvad jeg sagde i går..."
                        Det ville ikke bekymre mig ham at se ham i Brøndby-trøje (i modsætning til Falk eller en anden fortjent OBer). Og "penge lugter ikke", selvom ikke engang når det kommer fra BIFs sparegris.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Falk har haft fri til at tage til et privat arrangement, hvis der var nogen der spekulerede i hans fravær til træningen.

                          Ifølge instagram.
                          En anden har allerede skrevet at han skulle til sin søsters bryllup

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af viborghk Se indlæg
                            Kan se på Twitter at falk rygtes kraftigt til FCK
                            Bytte med Remmer ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Bytte med Remmer ...
                              Håber ikke det er lige over så

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Bytte med Remmer ...
                                Ødelægge ikke min aften. Jeg ønsker at se Falk ham i udlandet, hvis han går. Hvad er med Ajax, de var allerede angiveligt interesseret i sidste år?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X