Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt bestemt en målmand der vil signalere ambitioner
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20855565.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/helsingborg/article21196630.abLast edited by Magge; 12-08-2015, 21:19.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægIflg Transfermarkt har han kontraktudløb 31/12-2015
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet ville være en genistreg af Jesper Hansen
FCK trak sig fordi han sandsynligvis er for dyr at købe nu, vi snakker en af de bedste målmænd i Skandinavien, der blev anfører for et hold, der vandt det svenske mesterskab.
Et sandsynligt kup - tror jeg ikke på.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJa det ville det nok være. Men it aint gonna happen.
FCK trak sig fordi han sandsynligvis er for dyr at købe nu, vi snakker en af de bedste målmænd i Skandinavien, der blev anfører for et hold, der vandt det svenske mesterskab.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJa det ville det nok være. Men it aint gonna happen.
MvH ChrisOB
Om Hansson så vil til OB er en anden snak .
Læste lige at der gættes på han tjener 250-300.000,- skr . Så pæn hyre han vil kræveLast edited by Magge; 12-08-2015, 21:31.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Køb! Køb! Køb!
(Og jeg vil bringe bringe blomster -eller øl- for JH søndag.)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægTror du har ret , men håber sgu jyden kan snyde svensken :-) ..
Om Hansson så vil til OB er en anden snak .
Læste lige at der gættes på han tjener 250-300.000,- skr . Så pæn hyre han vil kræve
Men ja. Han er en dyr. Og måske det hele værd!!
Comment
Comment