Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det ville være i hvert fald en ægte udfordring for Emil.
    St. Pauli er en klub, der lever af kampen, og det er, hvad fans forventer. Og de har en meget engageret og tough fanscene. Men han har vist i de seneste kampe, så det er noget velkendt for ham.
    Ja, han skal i hvert fald ikke lave samme stunt som her i Odense :-) Så bliver det ikke sjovt for ham fremover.

    Comment


      http://www.fyens.dk/sport/Ny-maalman...rtikel/2763522

      AMATØRER.......
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        .. det er i hvert fald uambitiøst. Håber der kommer mere!

        Comment


          Det plejer at være angribere, ledelsen ikke kan finde ud af anskaffe. Nu har vi den bedste offensiv længe ikke mindst på grund af Festersen, men også de andre omkring ham.
          Og så er der lige centrale forsvar, midtbanen og nu også målmanden. Der SKAL købes en god målmand og en GOD midtbanespiller med Spellman-kvaliteter. Ellers spildes mulighederne igen og i stedet for noget sjovt bliver det endnu en på det jævne sæson. Dem har vi haft så mange af (også selv med sølv).

          Om Tørnes har niveauet? Ved det ikke, men den rigtigt gode målmand er han da vist ikke.
          Last edited by Kloster; 13-08-2015, 11:09.
          Bolden er rund

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
            .. det er i hvert fald uambitiøst. Håber der kommer mere!
            Jeg går i hvert fald ud fra, at han ikke er den eneste målmand vi henter inden vinduet lukker. Falkesgaard er meldt ude i 8-10 måneder, det er reelt hele sæsonen. Har meget svært ved at forestille mig man tør satse på at fortsætte med kun Radza og Tørnes (nu skal vi selvfølgelig lige have det bekræftet og se længden på kontrakten).
            Last edited by Agbre; 13-08-2015, 11:10.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
              Det plejer at være angribere, ledelsen ikke kan finde ud af anskaffe. Nu har vi den bedste offensiv længe ikke mindst på grund af Festersen, men også de andre omkring ham.
              Og så er der lige centrale forsvar, midtbanen og nu også målmanden. Der SKAL købes en god målmand og en GOD midtbanespiller med Spellman-kvaliteter. Ellers spildes mulighederne igen og i stedet for noget sjovt bliver det endnu en på det jævne sæson. Dem har vi haft så mange af (også selv med sølv).
              Syntes ikke Spellmann var specialt prangende på midtbanen , snarere tværtimod . Hans bedste kampe var som hængende angriber . Men hans attitude , vilje og fight var fantastisk .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg går i hvert fald ud fra, at han ikke er den eneste målmand vi henter inden vinduet lukker. Falkesgaard er meldt ude i 8-10 måneder, det er reelt hele sæsonen. Har meget svært ved at forestille mig man tør satse på at fortsætte med kun Radza og Tørnes (nu skal vi selvfølgelig lige have det bekræftet og se længden på kontrakten).
                Var det ikke kun resten af året ?

                Men uanset tid så bør det hentes en klar 1. keeper ind .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Tænker jeg ikke. Håber at der kommer nok en 1. målmand.
                  Og så vi har en løsning for søndag og spille resten af sæsonen håbentlig med "Ny 1."/Tørnæs/Radza.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Var det ikke kun resten af året ?

                    Men uanset tid så bør det hentes en klar 1. keeper ind .
                    Tror at jeg læste på OB.dk at de håber at kunne begynde igen med træning efter flere måneder, men læste også en avis artikel at han er ude 8-10 måneder/rest af sæsonen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det er også først nu det går op for mig at man først forventer Falke tilbage på træningsbanen engang i foråret... Inden han så kommer i kampform er den sæson da snart gået...

                      Bagefter har han et år tilbage, så han får en vigtig næste sæson...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Tror Tørnæs er skrevet med fordi vi akut mangler en.
                        kontraktlængde??

                        Mok ikke vi hiver en rigtig første målmand ind, inden vinduet lukler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det er også først nu det går op for mig at man først forventer Falke tilbage på træningsbanen engang i foråret... Inden han så kommer i kampform er den sæson da snart gået...

                          Bagefter har han et år tilbage, så han får en vigtig næste sæson...
                          Falke er for mig at se en ganske habil målmand . Hans 4 kampe for os har på ingen måde indikeret at han er en kommende klassekeeper . Derfor er der for mig at se ingen grund til at lade være med at hente en god og rigtig 1. keeper , gerne med en vis erfaring .
                          Falke er sikkert en flink fyr og der skal lyde god bedring herfra , men den chance han havde for at blive fast 1. Keeper spildte han i en hovedløs aktion , bittert for ham , men vi skal som klub videre , og da niveauet hos Falke ikke berettiger at satse på en midlertidig afløser må der en ny fast 1. Keeper ind nu .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Falke er for mig at se en ganske habil målmand . Hans 4 kampe for os har på ingen måde indikeret at han er en kommende klassekeeper . Derfor er der for mig at se ingen grund til at lade være med at hente en god og rigtig 1. keeper , gerne med en vis erfaring .
                            Falke er sikkert en flink fyr og der skal lyde god bedring herfra , men den chance han havde for at blive fast 1. Keeper spildte han i en hovedløs aktion , bittert for ham , men vi skal som klub videre , og da niveauet hos Falke ikke berettiger at satse på en midlertidig afløser må der en ny fast 1. Keeper ind nu .
                            Enig, men tror vi virkelig på, at det sker? Skulle Jesper Hansen virkelig blive hentet i Evian? Fnis og fnul.. Der sker sgu da ikke en skid. Nu har OB jo fået selve målmandskongen MICHAEL TØRNES fra talentfabrikken i Brøndby, der har produceret den ene stjerne efter den anden i form af for eksempel den fremragende Emeka Andersen.

                            Uha uha.. Nu bør vi være glade. Sikke en stjerne Jesper Hansen har sendt i retning af Odense. Nu klapper vi hænderne sammen og jubler i kor, som ledelsen ønsker.

                            Men hvor er ambitionerne?
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Falke er for mig at se en ganske habil målmand . Hans 4 kampe for os har på ingen måde indikeret at han er en kommende klassekeeper . Derfor er der for mig at se ingen grund til at lade være med at hente en god og rigtig 1. keeper , gerne med en vis erfaring .
                              Falke er sikkert en flink fyr og der skal lyde god bedring herfra , men den chance han havde for at blive fast 1. Keeper spildte han i en hovedløs aktion , bittert for ham , men vi skal som klub videre , og da niveauet hos Falke ikke berettiger at satse på en midlertidig afløser må der en ny fast 1. Keeper ind nu .
                              Jeg er enig...

                              Og under alle omstændigheder har planen også hele tiden været den samme, også efter Falkes skade, at styrke målmands posten, om Radza så skal være reserve nu indtil Falke er tilbage, eller om vi skal ud og hente en ekstra reserve nu, så er jagten den samme, en keeper/keepere der kan styrke os bedst muligt, og det har vi søgt grundigt efter... Jeg håber også der er andet end bare nød-planer i kufferten, eller, jeg forventer der er også er andet...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Kan godt leve med Tørnes i de sidste 3 kampe her i august, hele efteråret.................NEJ.

                                Comment

                                Working...
                                X