De taber jo vildt meget i forhold til omsætning, når de ikke sælger ... og det har der da vist ikke været meget af i dette vindue.
Bech for over 10 mille, er åbenbart ikke nok til at få det til at køre rundt.
Jeg tror FCN kommer til at kæmpe mod nedrykning i denne sæson. Alt for meget afhænger af Ingvartsen på kun 19 fremme og de har ikke en træner med særlig meget x-factor.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Jeg tror FCN kommer til at kæmpe mod nedrykning i denne sæson. Alt for meget afhænger af Ingvartsen på kun 19 fremme og de har ikke en træner med særlig meget x-factor.
MvT
var det dig jeg væddede en fa'bams med på stadion 😊
Øhhhhh
Mener ikke at vi har diskutteret FCN eller har væddet
Men jeg er pænt glemsom og hvis du kan finde beviserne skal den nok komme flyvende
Når man melder FCN til 6. plads er det bevis nok. Du betaler bare den fad
Jeg har hele tiden haft FCN som nedrykningskandidat. Hjælper nok også lidt på det, at jeg bor i Farum. Deres trup er ung, uprøvet, tynd og skrøbelig og de har ingen kultur i klubben til at kunne bære det. Plus at de har mistet alt hvad der hedder klubfolk, herunder Bredahl.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Når man melder FCN til 6. plads er det bevis nok. Du betaler bare den fad
Jeg har hele tiden haft FCN som nedrykningskandidat. Hjælper nok også lidt på det, at jeg bor i Farum. Deres trup er ung, uprøvet, tynd og skrøbelig og de har ingen kultur i klubben til at kunne bære det. Plus at de har mistet alt hvad der hedder klubfolk, herunder Bredahl.
MvT
Har dem som 8'er i denne sæson Beviset er i 15/16 tråden Take that Mmmmmmmm fa bamse
Edit: Og ja, det var eddermame en lortepræstation fra FCN. Men jeg kan også huske et Randershold der tabte 6-1 til SDJ i premieren, og endte med at tage bronze. Lad os nu se, om ikke den fadøl ender i Onkels mave.
Comment