Sys også JBL skulle have chancen snart igen. Inden han fik den lange skade sys jeg han gjorde det for fornuftigt i den spilletid han fik
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
JBLs ene knæ var tapet op under træningen igår. Han havde en snak med Kent og gik ud af spiltræningen . Sener løb han det der minder om Bib test sammen med fysioterapeuten, uden synderlige problemer.
I den spiltræning han deltog i var han meget koncentreret og hurtig.Last edited by Oraklet; 07-07-2015, 14:24.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægRygtet om Lumb sætter vel kun næring til endnu et "rygte" om at vi er ved helt at overtage FC Vestsjælland!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægSlagelse er det nye Horsens. Jeg tror nu ikke der er noget i det Lumb-rygte, men for pokker, hvor jeg håber det, da det må betyde, at vi skiller os af med Ari eller Kirke, måske dem beggeØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægDet bytte er jeg helt med på! :))
Ari har været miserabel at se på, på midtbanen. Virkelig heller ikke overbevisende på backen. Kirkeskov synes jeg heller ikke har været god.. Savner Chris Sørensen tidenLykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet bliver jo Ratza der ender som 3. Valg. Håber da ikke de går ud og køber en 3. MålmandBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægI træningen igår spillede Ari på midtbanen, kirke på venstre back på det ene hold og JBL på venstre back på det andet hold.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægEn bruger på bold.dk mener, at vi har budt på Mads Hvilsom og er blevet afvist. Han er på vej til Tyskland, hvor flere er interesserede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMan kunne også se det på en anden måde, at han er på midtbanen, fordi JBL og Kirke er foran ham i køen på VB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet gjorde han også i dag ... det håber jeg virkelig ikke bliver virkelighed i turneringen, han har definitivt ikke niveauet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMan kunne også se det på en anden måde, at han er på midtbanen, fordi JBL og Kirke er foran ham i køen på VB
Comment
Comment