Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er selvfølgelig rigtigt, og man kan da håbe - forskellen er bare, IMO, at man kunne se på både Desler, Greve og i særdeleshed JJT, at de havde mere at byde ind med end de andre. Nå, men jeg har som sagt ikke set Magnus P ret meget, og håber da at jeg tager fejl - italesættelsen af ham som det her kæmpe talent har bare undret mig i noget tid efterhånden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Det er selvfølgelig rigtigt, og man kan da håbe - forskellen er bare, IMO, at man kunne se på både Desler, Greve og i særdeleshed JJT, at de havde mere at byde ind med end de andre. Nå, men jeg har som sagt ikke set Magnus P ret meget, og håber da at jeg tager fejl - italesættelsen af ham som det her kæmpe talent har bare undret mig i noget tid efterhånden.
      Vi håber alle

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Synes klart det et godkendt vindue indtil videre!

        Jo Falkesgaard er IMO bedre end Toppel.
        Oliver Lund er bedre HB end skogseid
        Kasper Larsen er OB i hjertet og erstatter Daniel. Hvis Nogen skulle kunne få Kl i højere niveau er det KN.
        El Makrini er en langt bedre spiller end Spellman. Vi må bare håbe han kan falde til!
        Festersen i angrebet er klar forstærkning.

        Vi har indtil videre IKKE sagt farvel til Emil eller Falk, hvilket er godt.

        Vi har efter min mening et af DKs bedste og mest spændende sammensætning af trænere.
        Vi har hentet forstærkninger inden træningslejr.
        Spillerne er hentet på KNs præmisser.

        Jrg glæder mig mig som en i jelvede til opstart! Mit glas er helt sikkert halvt fuldt i stedet for halvtomt!!



        Forzaaaaa OB.

        Når ja - så har man da også sikret sig 1887 kort denne sæson også.
        er med på den vogn +1
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Håber på opdatering på ob.dk idag med ny spiller. Gerne en målmand..

          Comment


            Jeg forstår simpelthen ikke sammenligningerne El Makrini/Spelmann og Dalgaard/Festersen, og sammenligninger er i det hele taget altid lidt mystiske, fordi det ofte er spillere med forskellige kvaliteter, vi taler om. Det bliver lidt æbler/pærer.

            El Markini vs. Spelmann synes jeg er direkte absurd. El Makrini er tydeligt en defensiv balancespiller; det har Spelmann aldrig været. Tværtimod er Spelmann bedst i en lidt fri, offensiv rolle, hvilket var det samme i Horsens-tiden. Hvis man kun ser på foråret, så giver det faktisk mere mening at sammenligne Spelmanns rolle med Festersens (pres-spiller, ofte forreste mand). Dalgaard og Festersen er godt nok også langt fra hinanden type-mæssigt.
            Hvis vi ser på ind/ud i forhold til startopstilling i foråret; så har vi mistet en målfarlig, aggressiv hængende angriber, en god midterforsvarer, en lidt tung højre back og en stærk erfaren shotstopper uden fødder men med enkelte hjerneblødninger som målmand. Ind er kommet en defensiv midt - sådan én havde vi ikke rigtigt i foråret - en lidt hm.. højre back, som nok er hurtigere, men måske også mindre solid; en mindre erfaren målmand men dog med fødder; og en lige så målfarlig angriber, som ham vi har mistet, samt en ung forsvarer, som er mindre god med bolden. Summa sum: forsvaret er det springende punkt. Her er vi potentielt dårligere stillet, og det er lidt foruroligende. Til gengæld er vi klart styrket længere fremme ad banen. Man kan jo også forsvare sig ved at have bolden; kan være det er det, vi satser mere på:-)

            Comment


              jeg vil afholde mig fra at drage nogen direkte sammenligninger mellem de spillere der er forsvundet og dem der er kommet til!. Fra mit synspunkt finder jeg det dog dejligt forfriskende at vi har ageret allerede (så ved jeg godt der er flere ubekendte faktorer Ift. Emil & Falk bl.a)
              Jæ a positiv
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Jeg vil egentlig heller ikke sammenligne vores nye spillere med dem vi har solgt/sagt farvel til. Men kigge på om det giver os nye muligheder. Vi får en 6'er i Makrini noget der har været efterspurgt længe. Vores offensive ser rigtig spændende ud med Emil, falk, fester og Desler . De sidste tre nævnte arbejder stenhårdt er hurtige og mega dygtige til højt genpres.
                En mulig holdopstilling pt kunne være.

                MF

                OL. LN. KL. AS

                MEM

                MD. falk. EL

                Fester

                Kz.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Altid SÅ positiv!
                  Hvad er det du får fra doktormanden, som vi andre ikke har til fri afbenyttelse? ;-)
                  Ja men venter jo næsten på at en eller anden skriver "alt med måde"... men den gælder jo kun når det er noget negativt...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Jeg vil egentlig heller ikke sammenligne vores nye spillere med dem vi har solgt/sagt farvel til. Men kigge på om det giver os nye muligheder. Vi får en 6'er i Makrini noget der har været efterspurgt længe. Vores offensive ser rigtig spændende ud med Emil, falk, fester og Desler . De sidste tre nævnte arbejder stenhårdt er hurtige og mega dygtige til højt genpres.
                    En mulig holdopstilling pt kunne være.

                    MF

                    OL. LN. KL. AS

                    MEM

                    MD. falk. EL

                    Fester

                    Kz.
                    Ser fornuftigt ud på papiret ja... Kunne godt lugte af en midterplacering i år hvis vi lige henter en klassekeeper også...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Samt ikke at forglemme Magnus P. og JJT - begge ret så store talenter. Tror i øvrigt på at MP sætter sig på højre back i løbet af sæsonen.
                      og vedr Falkesgaard, så er det en kæmpe forbedring på keeper positionen. Toppels uduelighed og ustabilitet har kostet os en h... masse point og spredt usikkerhed i forsvaret. Allerede der har vi 6point ekstra i forhold til sidste sæson


                      Ud over de 2 point han kostede mod SIF , hvor manglede effektivitet i afslutningerne iøvrigt og HJ's gigantiske afbrænder i særdeleshed kunne have lukket kampen inden droppet fra Toppel , hvilke kampe mener du så at han kostede alle de point ?

                      Hvad bygger du iøvrigt vurderingen Falkesgaard's niveau på , de 7,5 kampe han spillede for 2,5 år siden ?
                      Last edited by Magge; 07-07-2015, 10:49.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ud over de 2 point han kostede mod SIF , hvor manglede effektivitet i afslutningerne iøvrigt og HJ's gigantiske afbrænder i særdeleshed kunne have lukket kampen inden droppet fra Toppel , hvilke kampe mener du så at han kostede alle de point ?
                        Han har skabt kaos flere gange i løbet af sæsonen. Han er helt sikkert også reddet point, men det skal en god målmand også kunne! Men ro er ultra viggitgt, og det er jeg i tvivl om han har skabt på noget tidspunkt!
                        Så lige klip fra Hobro kampen, hvor OB vandt 3-1, og her dropper han også... Kan huske flere gange, hvor jeg har tænkt "hold nu op".... Hvor var det han blæste ud, og tabe kasketten, var det mod SIF? Desuden glemmer jeg heller ikke Christian Poulsen klonen, der lige hamrede en modspiller i sækken... tsk tsk.
                        Neeej jeg glæder mig til ny keeper må jeg sige.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Er Magnus P. Virkelig så stort et talent? Det virker som en etableret sandhed på dette forum, at han er 'the next big thing', og jeg indrømmer at jeg max har set ham spille en håndfuld gange, men ingen af de gange har han skildt sig specielt ud, hverken positivt eller negativt.


                          Er spændt på den unge herre, er nemlig også løbet ind i argumentet et par gange om at han er noget særligt, men aner det ikke selv, må bare håbe at folk har ret...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Meget enig. Og Kent har jo en anden spilopfattelse end Troels Bech, og henter spillere derefter. Uden at skulle bitche over Jesper Hansen, er der dog stadig et stykke arbejde at gøre med forsvaret. MF er i mine øjne en mere komplet målmand end Toppel, men det bliver for risikabelt at køre sæsonen igennem med konstalationen Falkesgaard Radza. Larsen ind for Høgh, er jeg bestemt også lunken ved.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
                              Han har skabt kaos flere gange i løbet af sæsonen. Han er helt sikkert også reddet point, men det skal en god målmand også kunne! Men ro er ultra viggitgt, og det er jeg i tvivl om han har skabt på noget tidspunkt!
                              Så lige klip fra Hobro kampen, hvor OB vandt 3-1, og her dropper han også... Kan huske flere gange, hvor jeg har tænkt "hold nu op".... Hvor var det han blæste ud, og tabe kasketten, var det mod SIF? Desuden glemmer jeg heller ikke Christian Poulsen klonen, der lige hamrede en modspiller i sækken... tsk tsk.
                              Neeej jeg glæder mig til ny keeper må jeg sige.
                              Helt enig. Alle der har spillet fodbold og i særdeleshed i forsvaret, ved hvor vigtigt det er at have en målmand som er stabil, kommunikere klart og som man ved kan styre bolden. Disse 3 ting tvivler jeg på at Toppel nogensinde har givet eller ville komme til at give et forsvar. At han så har en del brandkampe, hvor han viser klassen som shotstopper, gør heller ikke min forventning om at forsvaret vil blive forbedret nu, mindre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
                                Han har skabt kaos flere gange i løbet af sæsonen. Han er helt sikkert også reddet point, men det skal en god målmand også kunne! Men ro er ultra viggitgt, og det er jeg i tvivl om han har skabt på noget tidspunkt!
                                Så lige klip fra Hobro kampen, hvor OB vandt 3-1, og her dropper han også... Kan huske flere gange, hvor jeg har tænkt "hold nu op".... Hvor var det han blæste ud, og tabe kasketten, var det mod SIF? Desuden glemmer jeg heller ikke Christian Poulsen klonen, der lige hamrede en modspiller i sækken... tsk tsk.
                                Neeej jeg glæder mig til ny keeper må jeg sige.
                                Vi er enige om at Toppel ikke er en klassekeeper og en ny og bedre er ønskelig , men jeg kan ikke få øje på alle de point Toppel har kostet eller som en nævnte at han bar skylden for sæsonen endte som den gjorde .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X