Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Nu skriver vi den 26 august, og der er ikke skyggen af et rygte. Vi har vel ikke hørt et eneste rygte om spillere ind, siden vi skrev med Tørnæs? Hvordan kan der være så stille?
    En dårlig og en god forklaringsmulighed:
    JH allerede på ferie.
    JH er så travlt, at forberede 2 eller 3 top-transfers, at han ikke har tid til at sprede rygter.
    (Lad os håbe for sidstnævnte).
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Generelt har det været rimeligt rygtefattigt de sidste vinduer, og de fleste signings er kommet ud af det blå, så det behøver ikke at være en negativ ting, jeg tror bare, at vandrørene er bedre tætnet end de tidligere har været. Men selvfølgelig er den larmende tavshed ikke opmuntrende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Generelt har det været rimeligt rygtefattigt de sidste vinduer, og de fleste signings er kommet ud af det blå, så det behøver ikke at være en negativ ting, jeg tror bare, at vandrørene er bedre tætnet end de tidligere har været. Men selvfølgelig er den larmende tavshed ikke opmuntrende.
        Tja vi vil vel alle hellere have det på denne måde, frem for da grissebassen var på spil?

        Selv om et rygte om et pressemøde i morgen kl. 10 nu ville være fantantiskt for mine nerver.

        Comment


          Ikke sikker på jeg forstår det rigtigt, men Falk skulle nu endegyldigt være ude af søgelyset i HSV, man satser på sine egne...

          http://www.fussballtransfers.com/nachricht/dementi-rundumschlag-beim-hsv_57105

          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Generelt har det været rimeligt rygtefattigt de sidste vinduer, og de fleste signings er kommet ud af det blå, så det behøver ikke at være en negativ ting, jeg tror bare, at vandrørene er bedre tætnet end de tidligere har været. Men selvfølgelig er den larmende tavshed ikke opmuntrende.
            Der har ikke været rygter om vores transfers i de sidste par vinduer, fordi spillerne vi har hentet har været så middelmådige (med få undtagelser, hvor der også har været rygter på diverse sider) at der ikke er en journalist der har interesse i købet. Transfers i 1. div. er ikke særligt ophidsende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Nu skriver vi den 26 august, og der er ikke skyggen af et rygte. Vi har vel ikke hørt et eneste rygte om spillere ind, siden vi skrev med Tørnæs? Hvordan kan der være så stille?
              Tror der kan være mange grunde...

              - Jeg tror JH generelt bare er sværere for nogen overhovedet at hive det mindste ud af, der er jo ingen der får så meget som bare én eneste ingredients fra hans opskrift...

              - Måske OB ikke er så stort et kort at smide i pokerspillet

              - De rygter der kørte i starten, viste sig alle at gå til anden side, så måske rygteverdenen er blevet lidt forsigtige (måske med undtagelse af Makrini rygtet/udenlandsrygte)

              - Måske er nogen skræmt væk herinde fra

              - Husker ikke navnet, men en af rygtejournalisterne fra twitter før sommeren, er stoppet på jobbet

              - Måske sker der bare ikke en sk*d

              Og sikkert mange flere...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ikke sikker på jeg forstår det rigtigt, men Falk skulle nu endegyldigt være ude af søgelyset i HSV, man satser på sine egne...

                http://www.fussballtransfers.com/nachricht/dementi-rundumschlag-beim-hsv_57105

                Ja, du forstår det absolut rigtigt. Og det er en god nyhed - for Falk og for os. Håber han forlænger kontrakten eller finder noget bedre end Chaos-HSV.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja, du forstår det absolut rigtigt. Og det er en god nyhed - for Falk og for os. Håber han forlænger kontrakten eller finder noget bedre end Chaos-HSV.
                  Nåå ja, jeg klan jo spørge dig hvis jeg er i tvivl om det tyske...
                  Og enig i resten...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Tror der kan være mange grunde...

                    - Jeg tror JH generelt bare er sværere for nogen overhovedet at hive det mindste ud af, der er jo ingen der får så meget som bare én eneste ingredients fra hans opskrift...

                    - Måske OB ikke er så stort et kort at smide i pokerspillet

                    - De rygter der kørte i starten, viste sig alle at gå til anden side, så måske rygteverdenen er blevet lidt forsigtige (måske med undtagelse af Makrini rygtet/udenlandsrygte)

                    - Måske er nogen skræmt væk herinde fra

                    - Husker ikke navnet, men en af rygtejournalisterne fra twitter før sommeren, er stoppet på jobbet

                    - Måske sker der bare ikke en sk*d

                    Og sikkert mange flere...
                    Nu skulle rygterne kontekst heller ikke komme fra JH men fra en agent, spiller, kone, ven eller andet der taler over sig .. Måske en på kontoret i OSE, en leverandør, et bud eller andre der er i "huset" på rette tid ...

                    Kommer rygtet fra JH er det da ikke særlig prof med mindre det er for at lægge et eller andet pres på ...

                    Hvor er sportspressen i dette spil? Der er generelt ikke mange rygterne over BIF der følger den ene og den anden spiller mens kassen er lukket ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Mjaa; nu strammer det til. Ser situationen sådan, at transfer deadline vil bringe os tættere på nogle svar, som både handler om økonomi og scouting, og der er flere scenarier; f.eks.:

                      1) Vi skal stadigvæk holde budgettet nede, og spillere ind handler måske en del om samlede lønudgifter; derfor kommer der kun spillere, som ikke belaster budgettet for meget; med mindre en Rasmus Falk eller Emil skydes af, hvilket kunne efterlade et 'hul' til en lidt mere løntung spiller. Derfor ventes der for at se, om en af dem bliver solgt. Det kan man kalde at gamble; man kan også kalde det tæring efter næring. I det scenarie er det hvert fald økonomien, der fortsat sætter dagsordnen.

                      2) Der er luft i budgettet, men vi trækker nitter på gode spillere, der har andre muligheder eller holder os hen. (Over)ambition, ganske enkelt.

                      3) Der er penge, men vi finder for få muligheder, fordi scoutingen ganske enkelt ikke er god nok. Alternativt scouter vi forkert eller uden klar strategi; der er kun 'kendte ansigter' på radaren.

                      Vi får nok ikke helt klare svar; men hvis der kommer 0 spillere ind, så økonomi spille en rolle. Så lugter det af, at Kent er hyret til at lave "AaB 2" med en smule flere penge, men ikke mærkbart mere. Sidste årsrapport fra AaB er fra 2014, hvor de har personaleomkostninger for ca. 50,000; heraf er 8,7 mio ekstraordinære bonusser for mesterskab og pokaltitel. Det lugter forsøgsvis af udgifter til spillerløn på et sted mellem 33-38 mio om året normalt. Spørgsmålet er hvor meget højere vores spillerbudget er - er det så meget højere, at det virkelig kan mærkes?

                      Comment


                        Jeg tror på at der kommer 2 ind og at der ryger 1-2 ud...

                        men...

                        Jeg har i desperation banket på de 2 vandrør jeg har efter guldtilob's udmelding igår.. Ingen af dem har direkte gang i OB men de ved meget og hører meget.
                        Den ene havde hørt om flere mulige handler i både Randers,Esbjerg,Hobro og FCN den seneste uge. Kendte også et par navne men ville ikke nævne nogen..
                        De havde intet hørt om mulige OB handler. Zero... Nada.. Flatline...

                        Om det så betyder at der intet sker eller kortene er helt ind til kroppen ved jeg ikke... Men det er de samme mennesker der gav mig info om TM,Toppel, Superliga strukturen i dette vindue og faktisk nævnte den ene 14 dage efter Festersen var skiftet at "Det kunne jeg godt have fortalt dig men mente ikke det var nogen speciel handel"...
                        Har fortalt ham at ALT han hører om OB før tid skal han sms'e mig
                        Jeg vælger at tro på at JH går stille med dørene og at der bliver arbejdet på højtryk...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nu skulle rygterne kontekst heller ikke komme fra JH men fra en agent, spiller, kone, ven eller andet der taler over sig .. Måske en på kontoret i OSE, en leverandør, et bud eller andre der er i "huset" på rette tid ...

                          Kommer rygtet fra JH er det da ikke særlig prof med mindre det er for at lægge et eller andet pres på ...

                          Hvor er sportspressen i dette spil? Der er generelt ikke mange rygterne over BIF der følger den ene og den anden spiller mens kassen er lukket ...
                          Det må jo så gå under den kategori, at der bare ikke sker en sk*d så...

                          Kunne godt forestille mig det, for at forsøge at lette presset inden evt. forhandlinger med andre...

                          OB er måske ikke så interessant nu her hvor det spidser til, jeg ved det ikke...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Mjaa; nu strammer det til. Ser situationen sådan, at transfer deadline vil bringe os tættere på nogle svar, som både handler om økonomi og scouting, og der er flere scenarier; f.eks.:

                            1) Vi skal stadigvæk holde budgettet nede, og spillere ind handler måske en del om samlede lønudgifter; derfor kommer der kun spillere, som ikke belaster budgettet for meget; med mindre en Rasmus Falk eller Emil skydes af, hvilket kunne efterlade et 'hul' til en lidt mere løntung spiller. Derfor ventes der for at se, om en af dem bliver solgt. Det kan man kalde at gamble; man kan også kalde det tæring efter næring. I det scenarie er det hvert fald økonomien, der fortsat sætter dagsordnen.

                            JH har selv udtalt at der er midler til at investere.

                            2) Der er luft i budgettet, men vi trækker nitter på gode spillere, der har andre muligheder eller holder os hen. (Over)ambition, ganske enkelt.

                            Den tror jeg på. JH er for nærig til at betale for kvalitet og vil have for meget for, for lidt ... Derfor satser han på at prisen faldet mandag aften...

                            3) Der er penge, men vi finder for få muligheder, fordi scoutingen ganske enkelt ikke er god nok. Alternativt scouter vi forkert eller uden klar strategi; der er kun 'kendte ansigter' på radaren.

                            Den er jeg sikker på - JH har ikke formået at hente andet end "kendte ansigter" og lottokuponer ....

                            Vi får nok ikke helt klare svar; men hvis der kommer 0 spillere ind, så økonomi spille en rolle. Så lugter det af, at Kent er hyret til at lave "AaB 2" med en smule flere penge, men ikke mærkbart mere. Sidste årsrapport fra AaB er fra 2014, hvor de har personaleomkostninger for ca. 50,000; heraf er 8,7 mio ekstraordinære bonusser for mesterskab og pokaltitel. Det lugter forsøgsvis af udgifter til spillerløn på et sted mellem 33-38 mio om året normalt. Spørgsmålet er hvor meget højere vores spillerbudget er - er det så meget højere, at det virkelig kan mærkes?
                            ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              ..Den er jeg sikker på - JH har ikke formået at hente andet end "kendte ansigter" og lottokuponer ....
                              et opklarende spørgsmål...: Hvad er der tilbage, mellem kendte ansigter og lottokuponer? Er lottokuponer ikke netop defineret ved at de ikke er kendte ansigter, så vi derfor ikke ved hvad de vil levere?

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                et opklarende spørgsmål...: Hvad er der tilbage, mellem kendte ansigter og lottokuponer? Er lottokuponer ikke netop defineret ved at de ikke er kendte ansigter, så vi derfor ikke ved hvad de vil levere?

                                Mvh

                                MaxHH
                                Enig, eller jeg vil sige "ukendt tilstand"...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X