Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Han går til Hannover 96. De udmeldede at de er klare med hinanden og at han underskrive kontrakten i denne uge. Jeg læste det på flere steder her i Tyskland.
    Martin Kind, klubbens formand erklærede det og sagde at de betaler omkring 2 millioner Euro for ham.
    http://www.eurosport.de/fussball/tra...54/story.shtml
    Håber på et lign skifte for Falk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber på et lign skifte for Falk
      Drømmer om en forlængelse med Falk.
      Men jeg fryger at det forbliver kun en drøm...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Drømmer om en forlængelse med Falk.
        Men jeg fryger at det forbliver kun en drøm...
        Vi vil altid kunne bruge Falk. Men jeg syntes at han fortjener et skifte og at vi fortjener 15 mill til at geninvistere i truppen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vi vil altid kunne bruge Falk. Men jeg syntes at han fortjener et skifte og at vi fortjener 15 mill til at geninvistere i truppen
          Rasmus Falk fortjener det mere end nogen anden. Han har været exceptionel for os, og han har niveauet til at rykke til udlandet! Han er også ved at være i en alder, hvor han snarest muligt skal skydes afsted. Jeg håber på Ajax, men tror på en klub som Heerenveen eller en tysk midterklub. Han kan selvfølgelig også rive mit hjerte ud og trampe på det, ved at skifte til en anden dansk klub. Føj for satan i helvede en grim tanke
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
            Rasmus Falk fortjener det mere end nogen anden. Han har været exceptionel for os, og han har niveauet til at rykke til udlandet! Han er også ved at være i en alder, hvor han snarest muligt skal skydes afsted. Jeg håber på Ajax, men tror på en klub som Heerenveen eller en tysk midterklub. Han kan selvfølgelig også rive mit hjerte ud og trampe på det, ved at skifte til en anden dansk klub. Føj for satan i helvede en grim tanke
            Tvivler nu også på han gider en anden dansk klub. Så kan han ligeså godt forlænge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Tvivler nu også på han gider en anden dansk klub. Så kan han ligeså godt forlænge.
              Det må vi håbe. Noget nyt om målmanden?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Tvivler nu også på han gider en anden dansk klub. Så kan han ligeså godt forlænge.
                Jeg kan heller ikke se, hvordan hans udvikling skulle være bedre i eksempelvis Brøndby end hos os. Så vidt jeg ved, er Rasmus Falk vores bedst betalte spiller, så en lønpakke i en anden dansk klub, kan vel ikke være meget bedre heller.
                Er der nogen der ligger inde med informationer om, hvilke klubber der følger Falk?
                Lykken er at se Brøndby fejle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                  Jeg kan heller ikke se, hvordan hans udvikling skulle være bedre i eksempelvis Brøndby end hos os. Så vidt jeg ved, er Rasmus Falk vores bedst betalte spiller, så en lønpakke i en anden dansk klub, kan vel ikke være meget bedre heller.
                  Er der nogen der ligger inde med informationer om, hvilke klubber der følger Falk?
                  Mener Falk tjener 150.000/måned

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                    Jeg kan heller ikke se, hvordan hans udvikling skulle være bedre i eksempelvis Brøndby end hos os. Så vidt jeg ved, er Rasmus Falk vores bedst betalte spiller, så en lønpakke i en anden dansk klub, kan vel ikke være meget bedre heller.
                    Er der nogen der ligger inde med informationer om, hvilke klubber der følger Falk?
                    FCKs lønninger ligger et godt stykke over resten af ligaens. Hvis de ville, kunne de nok godt betale ham rigtig mange penge. Men nu har de hentet Kusk og Vebic, så jeg tror ikke det går den vej.

                    Brøndby kan også give nogle lønninger, hvor vi ikke kan være med, hvis de virkelig vil have en spiller. Men de er foreløbigt kun lige gået i nul økonomisk i dette vindue, og har budgetteret med overskud, så der skal sælges, før de kan hente nogen.

                    Det er de to klubber, hvor jeg har hørt fra flere kilder, at de havde/har et øje på Falk. FCM er potentielt den tredje klub, der kunne have økonomien, men jeg tror ikke Falk bon'er nok ud i deres fine statistiske system, til at de vil sprænge banken for at hente ham.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mener Falk tjener 150.000/måned
                      Okay, ved du om nogle af de andre tjener mere endnu?
                      Jeg hørte engang, at Morten Skoubo tjente 300.000/måned i OB, det passer forhåbentligt ikke!
                      Lykken er at se Brøndby fejle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        FCKs lønninger ligger et godt stykke over resten af ligaens. Hvis de ville, kunne de nok godt betale ham rigtig mange penge. Men nu har de hentet Kusk og Vebic, så jeg tror ikke det går den vej.

                        Brøndby kan også give nogle lønninger, hvor vi ikke kan være med, hvis de virkelig vil have en spiller. Men de er foreløbigt kun lige gået i nul økonomisk i dette vindue, og har budgetteret med overskud, så der skal sælges, før de kan hente nogen.

                        Det er de to klubber, hvor jeg har hørt fra flere kilder, at de havde/har et øje på Falk. FCM er potentielt den tredje klub, der kunne have økonomien, men jeg tror ikke Falk bon'er nok ud i deres fine statistiske system, til at de vil sprænge banken for at hente ham.
                        Tak for svar. Kan slet, slet ikke forestille mig at han skifter til en af de tre. Tipsbladet mente jo engang, at Heerenveen var ude efter ham - for ikke så mange uger siden.
                        Lykken er at se Brøndby fejle.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mener Falk tjener 150.000/måned
                          Jeg ved ikke om det passer, men, jeg synes godt nok det lyder lavt. Jeg tror det er tættere på det dobbelte. For lige at lave en sammenligning, så tjener Elemander 316.000 om måneden og De Ridder tjener 350.000.

                          Jesper Hansen sagde i en af hans første uger i OB, at han var chokeret over den kontrakt man havde givet Falk. Jeg har altid troet, at det var fordi, at Falk tjente kassen, og Jesper Hansen var jyde, men, måske er det fordi Falk går til en "lav" løn

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                            Okay, ved du om nogle af de andre tjener mere endnu?
                            Jeg hørte engang, at Morten Skoubo tjente 300.000/måned i OB, det passer forhåbentligt ikke!
                            Incl bonusser mener jeg det passer meget godt med Skoubo

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg ved ikke om det passer, men, jeg synes godt nok det lyder lavt. Jeg tror det er tættere på det dobbelte. For lige at lave en sammenligning, så tjener Elemander 316.000 om måneden og De Ridder tjener 350.000.

                              Jesper Hansen sagde i en af hans første uger i OB, at han var chokeret over den kontrakt man havde givet Falk. Jeg har altid troet, at det var fordi, at Falk tjente kassen, og Jesper Hansen var jyde, men, måske er det fordi Falk går til en "lav" løn
                              Ikke at jeg har det fra en insider eller noget. Men har læst det et par gange samt BT eller tipsbladet havde noget med lønninger for ikke ret lang tid siden..
                              De havde også 1,8 millioner/år

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Incl bonusser mener jeg det passer meget godt med Skoubo
                                For saddan da.. Alt andet ville jo også være mærkeligt for Danmarks farligste angriber ;)
                                Lykken er at se Brøndby fejle.

                                Comment

                                Working...
                                X