Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sys også JBL skulle have chancen snart igen. Inden han fik den lange skade sys jeg han gjorde det for fornuftigt i den spilletid han fik

    Comment


      JBLs ene knæ var tapet op under træningen igår. Han havde en snak med Kent og gik ud af spiltræningen . Sener løb han det der minder om Bib test sammen med fysioterapeuten, uden synderlige problemer.
      I den spiltræning han deltog i var han meget koncentreret og hurtig.
      Last edited by Oraklet; 07-07-2015, 14:24.

      Comment


        Rygtet om Lumb sætter vel kun næring til endnu et "rygte" om at vi er ved helt at overtage FC Vestsjælland! ��������������

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Rygtet om Lumb sætter vel kun næring til endnu et "rygte" om at vi er ved helt at overtage FC Vestsjælland! ��������������
          Slagelse er det nye Horsens. Jeg tror nu ikke der er noget i det Lumb-rygte, men for pokker, hvor jeg håber det, da det må betyde, at vi skiller os af med Ari eller Kirke, måske dem begge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Slagelse er det nye Horsens. Jeg tror nu ikke der er noget i det Lumb-rygte, men for pokker, hvor jeg håber det, da det må betyde, at vi skiller os af med Ari eller Kirke, måske dem begge
            Det bytte er jeg helt med på! :))
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Det bytte er jeg helt med på! :))
              Men endnu en skadet venstreback? Jeg synes godt nok, at Lumb er meget skadet. Måske billig i løn? Han har jo tjent meget i tidligere år.. Hvis vi går ud og investerer i en ny venstreback, så ville jeg være lykkelig over Kevin Conboy eller Brian Hamalainen. Men de har begge niveau og alder til Belgien eller Holland.
              Ari har været miserabel at se på, på midtbanen. Virkelig heller ikke overbevisende på backen. Kirkeskov synes jeg heller ikke har været god.. Savner Chris Sørensen tiden
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Det bliver jo Ratza der ender som 3. Valg. Håber da ikke de går ud og køber en 3. Målmand
                klart nok...det er uklart formuleret der bliver formentlig tale om en ligeværdig med Falkesgård eller en klar 1. keeper, som jeg læste artiklen
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Lumb?? Que? WTF? Det må være en and. Ja, han er en udmærket spiller og sikkert bedre end alle de 3 andre, vi allerede har til pladsen. Men det er jo nærmest til grin at få endnu en VB.

                  Comment


                    En bruger på bold.dk mener, at vi har budt på Mads Hvilsom og er blevet afvist. Han er på vej til Tyskland, hvor flere er interesserede.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      I træningen igår spillede Ari på midtbanen, kirke på venstre back på det ene hold og JBL på venstre back på det andet hold.
                      Det gjorde han også i dag ... det håber jeg virkelig ikke bliver virkelighed i turneringen, han har definitivt ikke niveauet.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        En bruger på bold.dk mener, at vi har budt på Mads Hvilsom og er blevet afvist. Han er på vej til Tyskland, hvor flere er interesserede.
                        Hobro har selv sagt, at Hvilsom koster en million euro, det ville godt nok være nye boller på suppen, hvis vi kan være med der, selv med lidt rabat tvivler jeg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det gjorde han også i dag ... det håber jeg virkelig ikke bliver virkelighed i turneringen, han har definitivt ikke niveauet.
                          Man kunne også se det på en anden måde, at han er på midtbanen, fordi JBL og Kirke er foran ham i køen på VB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Man kunne også se det på en anden måde, at han er på midtbanen, fordi JBL og Kirke er foran ham i køen på VB
                            Hvis Kirkeskov er foran nogen som helst, så er jeg først nervøs...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det gjorde han også i dag ... det håber jeg virkelig ikke bliver virkelighed i turneringen, han har definitivt ikke niveauet.
                              hvor spillede Makrini?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Man kunne også se det på en anden måde, at han er på midtbanen, fordi JBL og Kirke er foran ham i køen på VB
                                Mon ikke det er for at de alle tre kan være med i kamptræning, at Ari er på midten? Kirke og JBL er vel lidt mere begrænsede i hvilke positioner de spiller tænker jeg?

                                Comment

                                Working...
                                X