Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kender ikke noget til ham, men den her sætning gør ondt.... Vi må og skal op på et højere niveau igen, så vi slipper for de sammenligninger - Aab og Randers, de må ikke ligge højere end os i "folks bevidsthed", hvis I spørger mig :-)

    "men det er klubber på niveau med OB, SønderjyskE og Esbjerg fB eller en af oprykkerne, der kunne være en fremtidig destination for Bjerregaard."

    Comment


      Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
      Kender ikke noget til ham, men den her sætning gør ondt.... Vi må og skal op på et højere niveau igen, så vi slipper for de sammenligninger - Aab og Randers, de må ikke ligge højere end os i "folks bevidsthed", hvis I spørger mig :-)

      "men det er klubber på niveau med OB, SønderjyskE og Esbjerg fB eller en af oprykkerne, der kunne være en fremtidig destination for Bjerregaard."
      ja den svier lidt. Vi må håbe at det billede er lidt anderledes om et år eller 2...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
        Kender ikke noget til ham, men den her sætning gør ondt.... Vi må og skal op på et højere niveau igen, så vi slipper for de sammenligninger - Aab og Randers, de må ikke ligge højere end os i "folks bevidsthed", hvis I spørger mig :-)

        "men det er klubber på niveau med OB, SønderjyskE og Esbjerg fB eller en af oprykkerne, der kunne være en fremtidig destination for Bjerregaard."
        Journalisten fremviser i øvrigt ikke helt finpudsede færdigheder inden for disciplinen ... hovedregning :D.
        Men Bjerregaard er ikke så ringe, jeg har faktisk før meldt ham lidt op i venners selskab og måske også her ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
          Må næsten være den Horsens angriber som har været oppe herinde før!

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rsens-angriber
          Hvilken Horsens angriber?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Men Bjerregaard er ikke så ringe, jeg har faktisk før meldt ham lidt op i venners selskab og måske også her ...
            Så har vi enten meget forskelligt syn på ham, eller meget forskellige ambitioner. For at sige det som det er, synes jeg at Bjerregaard er kamphamrende middelmådig, og en grødspiller på linje med Illum, Marcel Rømer, Simon Jakobsen, Martin Svensson m.fl. som ellers også var "store" talenter. Det er gode 1. divisionsspillere i bedste fald, og slet ikke nogle vi skal spilde tid på, hvis vi vil nogle steder. Vi har snildt unge spillere rendende der næsten kan matche, og på sigt overgå, hvad vi kan få ud af Bjerregaard.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              ja den svier lidt. Vi må håbe at det billede er lidt anderledes om et år eller 2...
              jo - men ovenpå de sidste 4 sæsonner er det vel helt fortjent.....

              Og hvis det er den kaliber angriber vi kigger på så.....mikkelsen laved mig bekendt 9 kasser inden vi hentede ham. Så en mand med 7 og 2 mål over de sidste par sæsonner er ikke ligefrem et skridt op (uden at jeg iøvrigt kender ret meget til ham)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                ja den svier lidt. Vi må håbe at det billede er lidt anderledes om et år eller 2...
                det tror jeg desværre, er at sætte barren for højt.....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  det tror jeg desværre, er at sætte barren for højt.....
                  Det tror jeg ikke heldigvis

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det tror jeg ikke heldigvis
                    Håber du får ret....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Han fik debut i 2010 da han var 19 år. Nu er han 22 år i 2015. . . . . .? Det er godt tidligt, men er han født i skudår eller hvad er nu det?
                      Nu går fremad

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Håber du får ret....
                        Burde hedde top 5 i 16/17

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hyldedk Se indlæg
                          Han fik debut i 2010 da han var 19 år. Nu er han 22 år i 2015. . . . . .? Det er godt tidligt, men er han født i skudår eller hvad er nu det?

                          Comment


                            Jeg har en kilde der melder at have set Jesper Hansen komme ud fra Silkeborgs klubhus. Samtidig melder han om, at der er/har været dialog om en spiller, som florerer på midtbanen. Tænker at der må være tale om enten Emil Scheel eller Robert Skov. Jeg ved at især Scheel er meget lunken ved tanken om at skulle spille 1. Div.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                              Jeg har en kilde der melder at have set Jesper Hansen komme ud fra Silkeborgs klubhus. Samtidig melder han om, at der er/har været dialog om en spiller, som florerer på midtbanen. Tænker at der må være tale om enten Emil Scheel eller Robert Skov. Jeg ved at især Scheel er meget lunken ved tanken om at skulle spille 1. Div.
                              Emil Scheel kunne jeg godt se udvikle sig i OB..
                              Robert Skov er også en udemærket spiller men med JJT og Greve til midtbanen vil jeg have svært ved at se hvad vi skal bruge ham til når vi også SKAL!!! have tilknyttet en midtbaneprofil

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                                Jeg har en kilde der melder at have set Jesper Hansen komme ud fra Silkeborgs klubhus. Samtidig melder han om, at der er/har været dialog om en spiller, som florerer på midtbanen. Tænker at der må være tale om enten Emil Scheel eller Robert Skov. Jeg ved at især Scheel er meget lunken ved tanken om at skulle spille 1. Div.
                                Af de to (pest eller kolera) håber jeg bestemt på Scheel. Jeg kan virkelig ikke se det store lys i Robert Skov. Scheel ser jeg langt større potentiale i, men synes bestemt ikke det er flere udviklingsspillere vi har behov for, og jeg kan ikke se ham gøre en umiddelbar forskel.

                                Comment

                                Working...
                                X