Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg blander mig også lige...
Jeg er hverken entydigt JH-hater eller JH-lover. Det sidste jeg ønsker, er en fyring af JH, for så dårligt gør han det ikke.
Det er lidt som med kæresten. Når hun serverer kaffe og madder, mens jeg ser bold, synes jeg hun er en dejlig dulle. Når hun brokker sig over ingenting og er urimelig, så synes jeg hun er en kedelig kost. Resten af tiden er ren okay hverdag. Men jeg vil ikke slå op.
Jeg raser og roser JH fra sag til sag. Når JH lander et sportsligt setup med KN, Bredahl, Tony H, Høgh etc. så synes jeg JH er en dejlig dulle. Når han henter Kryger, TM og Oliver Lund, så er han en kedelig kost. Når han henter Festersen og Falke er det okay hverdag.
Jeg gider ikke holde kæft, uanset om JH giver den som dulle eller kost. Jeg vil forbeholde mig ret til at rose og rise JH fra dag til dag.
Hvad der kommer af artikler som ikke er direkte citat fra JH, skal han ikke lastes for.
MvTForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg er mest af alt skuffet over tråden. Kiggede i eftermiddags, og tog så et kig nu her, og kunne se at der var 4 nye sider, så tænkte straks at der måtte være et spændende rygte. Blev ekstremt skuffet.........
Og nej, det var ikke en kritik af den ovennævnte diskussion.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægTror vi alle er ved dø af nysgerrighed over, hvem den næse keeper bliver
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg tror faktisk, der kan gå lang tid inden der sker mere. Vi har en "ok" trup nu, og ofte sker de gode tilbud først sidst i vinduet, og derfor tror jeg man vurderer at vi må "nøjes" med det vi har nu, og så henter vi en målmand, og muligvis en kvalitets angriber sidst i vinduet. Jeg håber ikke det er sådan, da jeg gerne så en fuldendt trup til sæsonstart. Men jeg har dem mistænkt for det, og man har et budget at gøre med, og bruger man det hele nu, så udelukker det "et godt tilbud" som Lars Larsen ville kalde det, sidst i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg tror faktisk, der kan gå lang tid inden der sker mere. Vi har en "ok" trup nu, og ofte sker de gode tilbud først sidst i vinduet, og derfor tror jeg man vurderer at vi må "nøjes" med det vi har nu, og så henter vi en målmand, og muligvis en kvalitets angriber sidst i vinduet. Jeg håber ikke det er sådan, da jeg gerne så en fuldendt trup til sæsonstart. Men jeg har dem mistænkt for det, og man har et budget at gøre med, og bruger man det hele nu, så udelukker det "et godt tilbud" som Lars Larsen ville kalde det, sidst i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDet har du helt sikkert ret i. Vi ved jo godt at der går noget tid før de helt store monstertransfers bliver forhandlet færdig. Når de store klubber trykker på de store knapper, så skaber det dominoeffekt ned gennem systemet. Det kan være en De Gea-handel ender med at sende en super keeper til Fyn
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror du ikke mere at det kunne ske hvis der IKKE kommer en De Gea deal?
Logisk, ikke?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægNah, mener noget i stil med (og nu bliver det syret). De Gea til Real. Man U skal have en ny ind, henter Lloris i Spurs. Spurs henter Bernd Leno i Leverkusen. Leverkusen henter keeper i midtklub i Spanien, de henter så første keeper i topklub i Belgien, som nu har råd til at hente en ny første keeper ind. De frustrerer den mega talentfulde 2. keeper der gennemtvinger skifte, så det ender med at OB lander 'Den Nye Courtois'.
Logisk, ikke?
MvT
Comment
Comment