Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
    Korrekt oversættelse:

    Tribun bladet skriver:
    "I har ikke sæsonkort
    Og i siger I ikke vil købe det
    men så køber jeres klub en spiller
    Og i kan ikke lade være med at købe sæsonkort.
    Hvem kunne få jer til, at købe et sæsonkort?
    Hold - spiller"

    Svaret fra mustafa er så

    "OB - Lord Bendtner"
    Klasse!!

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Rønnow om OB bl.a.:

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...re-en-mulighed

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg synes det lyder som om, at vi er enige med Rønnow, men mangler at blive enige med ACH om prisen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
          Korrekt oversættelse:

          Tribun bladet skriver:
          "I har ikke sæsonkort
          Og i siger I ikke vil købe det
          men så køber jeres klub en spiller
          Og i kan ikke lade være med at købe sæsonkort.
          Hvem kunne få jer til, at købe et sæsonkort?
          Hold - spiller"

          Svaret fra mustafa er så

          "OB - Lord Bendtner"
          Aaahhh, NU forstår jeg!!
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Jeg synes det lyder som om, at vi er enige med Rønnow, men mangler at blive enige med ACH om prisen.
            Må man det..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Må man det..?
              Hvis ACH har givet lov, så ja. Hvis ikke, så nej og der kan sanktioneres mod OB.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Agenten ønsker ikke at svare på om OB er inde i billedet.

                http://www.bold.dk/nyt/aab-topscorer...ghederne-aabne

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Hvis ACH har givet lov, så ja. Hvis ikke, så nej og der kan sanktioneres mod OB.

                  MvT
                  Har de givet lov så kan vi vel godt ja, det er selvfølgelig rigtigt... det vil vel så ikke give så meget mening, men det er så en anden snak...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Har de givet lov så kan vi vel godt ja, det er selvfølgelig rigtigt... det vil vel så ikke give så meget mening, men det er så en anden snak...
                    Giver ingen mening. Medmindre begge parter er ret overbeviste om, at de nok skal finde hinanden, hvid Rønnow og OB kan blive enige.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Har de givet lov så kan vi vel godt ja, det er selvfølgelig rigtigt... det vil vel så ikke give så meget mening, men det er så en anden snak...
                      Hvis der er noget om rygtet med ham er vi jo nok i forhandlinger med dem. Hvis forhandlingerne bliver seriøse (mere end bare en forespørgsel) bliver det vel naturligvis også nævnt for spilleren. Dumt at forhandle videre hvis han ikke har nogen interesse i at skifte.

                      Har også svært ved at se vi allerede skulle være enig med ham, men i en handel i samme liga som her har alle parter nok en god fornemmelse af lønniveauet så det er forholdsvist nemt at nå til enighed med spillere når først klubberne er enige.

                      Comment


                        Det har i en pointe i, og lige JH har sikkert en ret god fornemmelse, han har vel også lavet de fleste af Rønnows kontrakter igennem årerne... Spilleren bliver selvfølgelig informeret ja, selvom de altid siger de ikke har hørt noget... men at de ligefrem giver lov til at forhandle med Rønnow, det ser jeg bare ikke helt giver nogen mening...

                        Vi må se hvad der sker, jeg tror egentlig mest på den med at der ikke sker noget omkring ham før efter slutrunden...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det har i en pointe i, og lige JH har sikkert en ret god fornemmelse, han har vel også lavet de fleste af Rønnows kontrakter igennem årerne... Spilleren bliver selvfølgelig informeret ja, selvom de altid siger de ikke har hørt noget... men at de ligefrem giver lov til at forhandle med Rønnow, det ser jeg bare ikke helt giver nogen mening...

                          Vi må se hvad der sker, jeg tror egentlig mest på den med at der ikke sker noget omkring ham før efter slutrunden...
                          jeg vil da forvente at vi først forhandler med Rønnow - selvfølgelig efter at have fået lov af Horsens. Er han ikke interesseret så er den jo hurtig og lukke ned. Og finder vi en aftale som begge parter kan enes om så er der jo "kun" prisen at diskutere med Horsens - de er nok klar over den ikke går at han render rundt i 1 div. ret meget længere

                          Comment


                            Så ser det ud til, at der er hul på bylden.

                            https://twitter.com/SSorgenfri/statu...45766637891584

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Så ser det ud til, at der er hul på bylden.

                              https://twitter.com/SSorgenfri/statu...45766637891584
                              Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 5 min.5 minutter siden @hojrishansen har netop lige læst lidt om ham. 6'er, defensiv type. 27 år. Erfaren. Sådan en mangler OB.

                              Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 3 min.3 minutter siden @hojrishansen Jep. Og han har været anfører for sit hold. Ledertype, må man gå ud fra.

                              Det lyder jo ikke værst...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Så ser det ud til, at der er hul på bylden.

                                https://twitter.com/SSorgenfri/statu...45766637891584
                                Spændende. Har aldrig hørt om ham. Spiller vist i Cambuur.... (Kender ikke dén klub). Nogen der kender til ham?
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X