Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægKorrekt oversættelse:
Tribun bladet skriver:
"I har ikke sæsonkort
Og i siger I ikke vil købe det
men så køber jeres klub en spiller
Og i kan ikke lade være med at købe sæsonkort.
Hvem kunne få jer til, at købe et sæsonkort?
Hold - spiller"
Svaret fra mustafa er så
"OB - Lord Bendtner"Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Agenten ønsker ikke at svare på om OB er inde i billedet.
http://www.bold.dk/nyt/aab-topscorer...ghederne-aabne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvis ACH har givet lov, så ja. Hvis ikke, så nej og der kan sanktioneres mod OB.
MvTTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar de givet lov så kan vi vel godt ja, det er selvfølgelig rigtigt... det vil vel så ikke give så meget mening, men det er så en anden snak...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar de givet lov så kan vi vel godt ja, det er selvfølgelig rigtigt... det vil vel så ikke give så meget mening, men det er så en anden snak...
Har også svært ved at se vi allerede skulle være enig med ham, men i en handel i samme liga som her har alle parter nok en god fornemmelse af lønniveauet så det er forholdsvist nemt at nå til enighed med spillere når først klubberne er enige.
Comment
-
Det har i en pointe i, og lige JH har sikkert en ret god fornemmelse, han har vel også lavet de fleste af Rønnows kontrakter igennem årerne... Spilleren bliver selvfølgelig informeret ja, selvom de altid siger de ikke har hørt noget... men at de ligefrem giver lov til at forhandle med Rønnow, det ser jeg bare ikke helt giver nogen mening...
Vi må se hvad der sker, jeg tror egentlig mest på den med at der ikke sker noget omkring ham før efter slutrunden...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet har i en pointe i, og lige JH har sikkert en ret god fornemmelse, han har vel også lavet de fleste af Rønnows kontrakter igennem årerne... Spilleren bliver selvfølgelig informeret ja, selvom de altid siger de ikke har hørt noget... men at de ligefrem giver lov til at forhandle med Rønnow, det ser jeg bare ikke helt giver nogen mening...
Vi må se hvad der sker, jeg tror egentlig mest på den med at der ikke sker noget omkring ham før efter slutrunden...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Martin Davidsen @mpbdavidsen 3 min.3 minutter siden @hojrishansen Jep. Og han har været anfører for sit hold. Ledertype, må man gå ud fra.
Det lyder jo ikke værst...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment