Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFalkesgaard har jeg egentlig fidus til. Han gjorde det fint i den periode, hvor han fik kampe i BIF. Det er en sulten spiller med OK evner; det kunne fungere. Der er sandsynligvis begrænsede midler at skyde med; og vi har store behov på andre pladser. En billig journeyman som back-up kunne være en ok løsning.
- Men jeg fatter ikke at man spare på målmandsposten (for sådan vil jeg sgu lidt opfatte det) så vigtig en plads - få nu styr på den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægFalkesgaard har jeg egentlig fidus til. Han gjorde det fint i den periode, hvor han fik kampe i BIF. Det er en sulten spiller med OK evner; det kunne fungere. Der er sandsynligvis begrænsede midler at skyde med; og vi har store behov på andre pladser. En billig journeyman som back-up kunne være en ok løsning.
Jeg ser ham som en bedre målmand end Toppel, og ville som udgangspunkt have det fint med ham som 1. målmand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet klart vi ikke har uanede midler, og ligeså klart at vi mangler en del på andre pladser - især hullerne efter spelmann og høegh skal jo fyldes med noget kvalitet.
- Men jeg fatter ikke at man spare på målmandsposten (for sådan vil jeg sgu lidt opfatte det) så vigtig en plads - få nu styr på den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men kan nu godt forstå at man ikke ville give 4 mill for Rønnow...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg ved det ikke....kender sgutte prisniveauet.....men hvis nogle af de priser der har været fremme omkring kryger og mikkelsen og kirkeskov.....så virker 4 mill for en u21 reserve og kommende 1 keeper ikk umiddelbart som værende for dyrt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvem siger at det ikke stadig er en mulighed?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægden tanke har også strejfet mig, meeeen det vil nok være en voldsomt stor kamel at sluge for MT. Det var vel ham som ikke ville forlænge på de betingelser som klubben tilbød.
Det vil vel være en større kamel for JH at sluge hvis man skal tilbyde en forbedret kontrakt til Toppel .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet vil vel være en større kamel for JH at sluge hvis man skal tilbyde en forbedret kontrakt til Toppel .Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...tz-en-mulighed
1. Ronnie Schwartz skal måske lejes ud - det måtte gerne blive til os.
2. Randers leder (også) efter angribere. De har 5-6 angribere i kikkerten. Der bliver hård kamp om angriberne i superligaen i år.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment