Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ikke etrygte men lidt OB og målmandsposten

    Søren Sorgenfri@SSorgenfri 2 min.2 minutter sidenFredericia, Syddanmark
    Hvis Rønnow ender i #bif har #ob 2 x plan b. Leje af Jesper Hansen #evian eller Falkesgaard som 1. Valg og udenlandsk veteran som reserve
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      ikke etrygte men lidt OB og målmandsposten
      Tager helst Plan B nr 1...
      Og det skal vel næsten helst være på plads senest i næste uge

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tager helst Plan B nr 1...
        Og det skal vel næsten helst være på plads senest i næste uge
        Enig........og det skal være hurtigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tager helst Plan B nr 1...
          Og det skal vel næsten helst være på plads senest i næste uge
          Kan godt følge ideen med Jesper Hansen jeg er bare så træt af lejeaftaler. Håber virkelig vi lander Rønnow, men det ser naturligvis tungt ud når bif åbenbart også er på banen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Kan godt følge ideen med Jesper Hansen jeg er bare så træt af lejeaftaler. Håber virkelig vi lander Rønnow, men det ser naturligvis tungt ud når bif åbenbart også er på banen.
            Leje er fint der følger en acceptabel frikøbsklausul med

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              ikke etrygte men lidt OB og målmandsposten
              ikke flere leje aftaler tak....men falkesgaard som 1. valg - nej vel

              har jesper virkelig lagt alle sine æg i kurven med rønnow??

              Comment


                Plan B med Falkensgaard som 1. Målmand?? Jeg nægter at tro at én misset transfer, betyder at vi rent faktisk kommer svækket ud på målmandsposten, i forhold til Toppel. Og Jesper Hansen har aldrig været nogen fantastisk målmand i mine øjne. Minder lidt i niveau om Steffen Rasmussen, Jesper Christiansen og den dur. Der MÅ være noget bedre på vej. Ellers ryger barometeret altså ned på 1.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  ikke flere leje aftaler tak....men falkesgaard som 1. valg - nej vel

                  har jesper virkelig lagt alle sine æg i kurven med rønnow??
                  Hvad ville du foretrække?

                  1 års leje med forkøbsret på ca 2 mill
                  rent køb til ca 2 mill

                  ??

                  Comment


                    Sportsamatøren er formentlig den mest inkompetente mand i dansk fodbold. Hvor er det bare en tragedie, at det skal gå ud over os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvad ville du foretrække?

                      1 års leje med forkøbsret på ca 2 mill
                      rent køb til ca 2 mill

                      ??
                      rent køb - er træt af de leje aftaler - selv med forkøbsret. Vi ved aldrig hvor vi står og ender igen og igen med at skulle skifte ud på de pladser.

                      Men ud over det så er jeg rystet hvis det her er "alle" de planer JH har haft på målmandsposten....har han virkeligt stirret sig så blindt på rønnow.....det er mig temmeligt ufatteligt

                      købet af Oliver lund har ikke rystet mig - men det her.....(med forbehold for vi spekulere) det virker som ren amatør time

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        rent køb - er træt af de leje aftaler - selv med forkøbsret. Vi ved aldrig hvor vi står og ender igen og igen med at skulle skifte ud på de pladser.

                        Men ud over det så er jeg rystet hvis det her er "alle" de planer JH har haft på målmandsposten....har han virkeligt stirret sig så blindt på rønnow.....det er mig temmeligt ufatteligt

                        købet af Oliver lund har ikke rystet mig - men det her.....(med forbehold for vi spekulere) det virker som ren amatør time
                        Leje med forkøbsret er da klart det mest sikre hvis manden har sæbe på handskerne..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Leje med forkøbsret er da klart det mest sikre hvis manden har sæbe på handskerne..
                          måske - men jeg bryder mig ikke om det ;)

                          for når det kommer til stykket vil JH ikke punge ud og så prøver han at finde et eller andet 2-for-1 tilbud nede i føtex.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            måske - men jeg bryder mig ikke om det ;)

                            for når det kommer til stykket vil JH ikke punge ud og så prøver han at finde et eller andet 2-for-1 tilbud nede i føtex.....
                            Kun hvis 3 for 1 er udsolgt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                              Plan B med Falkensgaard som 1. Målmand?? Jeg nægter at tro at én misset transfer, betyder at vi rent faktisk kommer svækket ud på målmandsposten, i forhold til Toppel. Og Jesper Hansen har aldrig været nogen fantastisk målmand i mine øjne. Minder lidt i niveau om Steffen Rasmussen, Jesper Christiansen og den dur. Der MÅ være noget bedre på vej. Ellers ryger barometeret altså ned på 1.
                              Falkesgaard har jeg egentlig fidus til. Han gjorde det fint i den periode, hvor han fik kampe i BIF. Det er en sulten spiller med OK evner; det kunne fungere. Der er sandsynligvis begrænsede midler at skyde med; og vi har store behov på andre pladser. En billig journeyman som back-up kunne være en ok løsning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Falkesgaard har jeg egentlig fidus til. Han gjorde det fint i den periode, hvor han fik kampe i BIF. Det er en sulten spiller med OK evner; det kunne fungere. Der er sandsynligvis begrænsede midler at skyde med; og vi har store behov på andre pladser. En billig journeyman som back-up kunne være en ok løsning.
                                Så kunne man lige så godt have tilbudt Toppel en anstændig kontrakt og lade Falkesgaard og han kæmpe om pladsen .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X