Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Hmm, jeg forstår ikke helt al den 'fuzz' vedr. Rønnow... Han er da helt sikkert et stort talent.. Men han har været meget skadet i sin klub. En 1.divisionsklub. Han er i U21 truppen, men er efter Busk, som vel ikke kan kaldes en suveræn topmålmand. For min skyld må BIF gerne nuppe Rønnow. Jeg håber, OB finder en 1. målmand med mere rutine og mere erfaring på højeste niveau. Så har vi derudover to unge talenter, der kan udvikle sig.
    Just my opinion...
    Ja tak, men hvem? Markedet ser ikke skide godt ud ift. målmænd lige pt., og alle ved, at vi leder efter en. Så 3-4 millioner for en U/21-målmand er billigt i min optik.

    At han er bag Busk er vel Thorups beslutning udelukkende. Det betyder ikke, at han er en dårligere målmand.
    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
      Ja tak, men hvem? Markedet ser ikke skide godt ud ift. målmænd lige pt., og alle ved, at vi leder efter en. Så 3-4 millioner for en U/21-målmand er billigt i min optik.

      At han er bag Busk er vel Thorups beslutning udelukkende. Det betyder ikke, at han er en dårligere målmand.
      Nej ikke nødvendigvis dårligere end Busk, men ca på dét niveau. Og det synes jeg ikke er fantastisk. Det kunne være en Jesper Hansen. Men vi har en scout. Han, i samarbejde m JH og KN må simpelthen kunne finde en med højt nok niveau. Én som vi fans måske ikke kender pt...
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Ja tak, men hvem? Markedet ser ikke skide godt ud ift. målmænd lige pt., og alle ved, at vi leder efter en. Så 3-4 millioner for en U/21-målmand er billigt i min optik.

        At han er bag Busk er vel Thorups beslutning udelukkende. Det betyder ikke, at han er en dårligere målmand.
        Jesper Hansen fra Evian?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Meget skuffende. Men det her har jo ikke noget med at være attraktiv at gøre.
          Brøndby har bare budt et beløb der gør at de vil sælge ham. Og når JH ikke har gjort det er der jo ikke noget for Rønnow at beslutte.
          At han skifter til Brøndby har jo ikke noget at gøre med at han nok var skiftet til os hvis vi havde været hurtigere ude..
          JH spillede højt spil med et lavt bud. Og tabte. Igen
          Jeg vil så forsvare JH her hvis det viser sig at BIF løber af med Rønnow . Horsens er et nogenlunde civiliceret samfund hvorfra man også kan følge med i hvad der rører sig , og derfor har både AC Horsens , Rønnow og hans agent været bekendt med at det var meget sandsynligt at BIF ville sælge Lucas og at de lige som tidligere ville rette blikket mod Horsens . Derfor kan det være en mulighed at JH har kæmpet forgæves for et køb og nåde AC Horsens , Rønnow og agenten har sagt nej tak vi afventer .

          Men men men , den ovenstående viden burde JH også have haft og derfor burde han have en plan B klar .

          Der kan ikke vurderes på JH barometeret mht Rønnow / målmands indkøb før der er en ny præsenteret .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Derfor kan det være en mulighed at JH har kæmpet forgæves for et køb og nåde AC Horsens , Rønnow og agenten har sagt nej tak vi afventer .

            Men men men , den ovenstående viden burde JH også have haft og derfor burde han have en plan B klar .
            Det kan jo være der er en plan B klar. Det aner vi reelt set ikke.
            Det kunne fx være den afventer en endelig afklaring omkring Rønnow.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg vil så forsvare JH her hvis det viser sig at BIF løber af med Rønnow . Horsens er et nogenlunde civiliceret samfund hvorfra man også kan følge med i hvad der rører sig , og derfor har både AC Horsens , Rønnow og hans agent været bekendt med at det var meget sandsynligt at BIF ville sælge Lucas og at de lige som tidligere ville rette blikket mod Horsens . Derfor kan det være en mulighed at JH har kæmpet forgæves for et køb og nåde AC Horsens , Rønnow og agenten har sagt nej tak vi afventer .

              Men men men , den ovenstående viden burde JH også have haft og derfor burde han have en plan B klar .

              Der kan ikke vurderes på JH barometeret mht Rønnow / målmands indkøb før der er en ny præsenteret .
              Naturligvis. Og forhåbentlig også en plan C og D. Det går jeg ganske enkelt ud fra man har - på stort set alle positioner hvor man aktivt søger spillere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Yep! Og vi er lige ved begyndelsen af transfervinduet. Lad os vente og se, hvad der vil komme og vurdere JHs arbejd lidt senere ... og ikke korsfæste ham allerede nu.
                Begyndelsen af vinduet men truppen er begyndt at træne sammen..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Begyndelsen af vinduet men truppen er begyndt at træne sammen..
                  Når truppen drager til Sverige på træningslejr burde den være suppleret ydeligere med de der "profiler" JH bliver ved med at snakke om..
                  Så 1. div er ikke støvsuget helt endnu

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Det kan jo være der er en plan B klar. Det aner vi reelt set ikke.
                    Det kunne fx være den afventer en endelig afklaring omkring Rønnow.
                    Netop også derfor at det ikke er fair at slagte JH for ikke at have landet Rønnow endnu, og en vurdering af målmands indkøb først kan vurderes når der er skrevet kontrakt med ham som bliver vores 1. keeper .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Ud fra hvad der er skrevet om alle steder, så mangler Brøndby også at forhandle personlige vilkår med Rønnow.

                      Og ud fra det mener jeg ikke en spiller er købt endnu, men kan godt være jeg har misset en eller anden regel ændring der har været.
                      Men tvivler meget på det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Ud fra hvad der er skrevet om alle steder, så mangler Brøndby også at forhandle personlige vilkår med Rønnow.

                        Og ud fra det mener jeg ikke en spiller er købt endnu, men kan godt være jeg har misset en eller anden regel ændring der har været.
                        Men tvivler meget på det.
                        nej så er han ikke købt endnu.....de fleste vil dog nok være i tvivl om vi vil kunne lokke ham ud af kløerne på bif

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nej så er han ikke købt endnu.....de fleste vil dog nok være i tvivl om vi vil kunne lokke ham ud af kløerne på bif
                          Det er jeg godt klar over.

                          Jeg er så ikke sikker på om han er god nok til OB (meget ung målmandstrup).

                          Men alle kalder det bare allerede en lukket handel, og det er jeg bare ikke enig i.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            nej så er han ikke købt endnu.....de fleste vil dog nok være i tvivl om vi vil kunne lokke ham ud af kløerne på bif
                            Vi kan vel lokke med fast spilletid.. Selvom Brøndby skulle sælge Hradeky, tror jeg bestemt ikke, at de vil bruge Rønnow som første valg. Mon ikke Brøndby går ud og henter et større navn som Jesper Hansen, Kevin Stuhr eller en eller anden afdanket svensker?
                            Lykken er at se Brøndby fejle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                              Vi kan vel lokke med fast spilletid.. Selvom Brøndby skulle sælge Hradeky, tror jeg bestemt ikke, at de vil bruge Rønnow som første valg. Mon ikke Brøndby går ud og henter et større navn som Jesper Hansen, Kevin Stuhr eller en eller anden afdanket svensker?
                              Så må han jo rådne op på den BIF og bruge hvert levende minut på at ærge sig over at han ikke valgte en sikker fremtid i OB hvor han ville være omringet af folk der vil ham det bedste

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Begyndelsen af vinduet men truppen er begyndt at træne sammen..




                                Sikker, men jeg frygter at vi kan ikke blive færdig med transfers så tidligt at det er ønskeligt. Alene derfor at vil vil komme besluttningen om Falk (og EL) sandsynligvis meget sent. Og det vil have stor indflydelse på de finansielle muligheder og de sportslige nødvendigheder.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X