Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
    Martin Ørnskov desværre😳
    Hvad mener du?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
      Martin Ørnskov desværre

      Øhh .. Laver du pjatrøv eller er det seriøst en vi overvejer ??

      Jeg var glad og lettet dengang Ørnskov røg til BIF , for der var han også løst rygtet til OB . Mit JH barometer vil ryge ned omgående hvis det skulle være det han ender op med at hente .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Øhh .. Laver du pjatrøv eller er det seriøst en vi overvejer ??

        Jeg var glad og lettet dengang Ørnskov røg til BIF , for der var han også løst rygtet til OB . Mit JH barometer vil ryge ned omgående hvis det skulle være det han ender op med at hente .
        det ville være en 👍🏻 fra mig hvis det skulle ske. Han har spillet kontinuerligt i BIF de seneste 2 sæsoner og holdt fast i sin plads i både de svære og de gode tider for BIF.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Jeg melder mig i mindretallet, som måske kun består af mig.

          Jeg synes Ørnskov kunne være en rigtig fin defensiv midt at hente. Han er 29, dermed har han noget af den rutine som vi i den grad mangler til alle vores unge stjerner. Jeg synes han er en klog spiller med god placeringsevne, god teknik, fint overblik. Han er ikke et fysisk monster, han er heller ikke voldsomt hurtig, han er dog ej heller en svækling eller udpræget langsom.

          Jeg ville være rigtig godt tilfreds, selv om jeg godt kan se signalværdien i, at vi kun får lov at hente ham fordi Brøndby lader ham gå.

          Comment


            Desværre en kilde som før har haft ret😞

            Comment


              Det ville være en fin signing IMO.
              Mit (usynlige) JH barometer vil ryge op omgående.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Jeg melder mig i mindretallet, som måske kun består af mig.

                Jeg synes Ørnskov kunne være en rigtig fin defensiv midt at hente. Han er 29, dermed har han noget af den rutine som vi i den grad mangler til alle vores unge stjerner. Jeg synes han er en klog spiller med god placeringsevne, god teknik, fint overblik. Han er ikke et fysisk monster, han er heller ikke voldsomt hurtig, han er dog ej heller en svækling eller udpræget langsom.

                Jeg ville være rigtig godt tilfreds, selv om jeg godt kan se signalværdien i, at vi kun får lov at hente ham fordi Brøndby lader ham gå.
                du er ikke alene 🎶🎸 Jeg vil også mene han kunne være god på den plads, klart bedre end Azer og HJ. Ørnskov har så vidt jeg erindre 1 år tilbage så BIF vil givetvis forlange en sum eller en spiller for at slippe ham. Det rygtes ganske vist at de kikker på Zimling, men derfor bliver Ørnskov næppe fritstillet.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  du er ikke alene  Jeg vil også mene han kunne være god på den plads, klart bedre end Azer og HJ. Ørnskov har så vidt jeg erindre 1 år tilbage så BIF vil givetvis forlange en sum eller en spiller for at slippe ham. Det rygtes ganske vist at de kikker på Zimling, men derfor bliver Ørnskov næppe fritstillet.
                  jeg vil heller ikke være udpræget negativ hvis vi henter ham....måske ikke min drømmespiller - men helt dårlig er han jo altså ikke - og med en del erfaring....kan sagtens se det fungere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    du er ikke alene  Jeg vil også mene han kunne være god på den plads, klart bedre end Azer og HJ. Ørnskov har så vidt jeg erindre 1 år tilbage så BIF vil givetvis forlange en sum eller en spiller for at slippe ham. Det rygtes ganske vist at de kikker på Zimling, men derfor bliver Ørnskov næppe fritstillet.
                    Ørnskov er klart bedre end Azer og også bedre end HJ , men han har ikke de rette lederegenskaber .
                    Syntes ikke han er videre prangende hverken med bolden eller i sit defensive arbejde og så er han begrænset at manglende speed .

                    han er ikke en dårlig spiller , men heller ikke en spiller som kan løfte vores niveau og tage det rette ansvar . Igen bliver det diskutionen om en spiller som er god , men ikke god nok .
                    Last edited by Magge; 27-06-2015, 21:16.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ørnskov er klart bedre end Azer og også bedre end HJ , men han har ikke de rette lederegenskaber .
                      Syntes ikke han er videre prangende hverken med bolden eller i sit defensive arbejde og så er han begrænset at manglende speed .

                      han er ikke en dårlig spiller , men heller ikke en spiller som kan løfte vores niveau og tage det rette ansvar . Igen bliver det diskutionen om en spiller som er god , men ikke god nok .
                      jeg kan ikke være mere uenig, måske er han en lidt "usynlig" spiller, men han er ok stærk defensiv, tillige mener jeg han besidder fin teknik og godt offensivt overblik (og er sjældent skadet). Jeg vil ikke tøve med at kalde ham et scoop for et OB hold som situationen er nu.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        han er ikke en dårlig spiller , men heller ikke en spiller som kan løfte vores niveau og tage det rette ansvar . Igen bliver det diskutionen om en spiller som er god , men ikke god nok .
                        Jeg kan simpelthen ikke se, at vi skulle være i stand til at hente spillere fra en højere hylde end det (med vores situatione in mente).
                        Hvem er det du forventer vi henter?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Jeg kan simpelthen ikke se, at vi skulle være i stand til at hente spillere fra en højere hylde end det (med vores situatione in mente).
                          Hvem er det du forventer vi henter?
                          Jeg har ikke de store kontakter til udlandet , men jeg tror en lille smule på at OB har adgang til nogle folk med styr på hvad der rører sig rundt omkring . Igen bliver det som med back og angrebspladserne at vi henter nye spillere ind fordi dem vi lige har købt ikke er gode nok . Jeg formoder at HJ blev hentet til midten . Hvad med at hente en god fremfor 2-3 middelmådige . Så er man fri for at handle til de samme pladser hvert vindue .

                          Kan godt være jeg er yderst kræsen og nogle helvedes høje ambitioner , jeg er mig bare træt af at træde vande og se det ene indkøb efter det andet ikke rykker os ud af flækken . Det har stået på alt for længe .
                          Last edited by Magge; 27-06-2015, 22:06.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg har ikke de store kontakter til udlandet , men jeg tror en lille smule på at OB har adgang til nogle folk med styr på hvad der rører sig rundt omkring . Igen bliver det som med back og angrebspladserne at vi henter nye spillere ind fordi dem vi lige har købt ikke er gode nok . Jeg formoder at HJ blev hentet til midten . Hvad med at hente en god fremfor 2-3 middelmådige . Så er man fri for at handle til de samme pladser hvert vindue .
                            Men nu er Ørnskov vel et step up ift HJ?
                            Jeg tror du bliver skuffet, hvis du forventer spillere fra et højere niveau end Ørnskov.
                            Men jeg håber jeg tager fejl!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Men nu er Ørnskov vel et step up ift HJ?
                              Jeg tror du bliver skuffet, hvis du forventer spillere fra et højere niveau end Ørnskov.
                              Men jeg håber jeg tager fejl!
                              det tror jeg også - vi er nødt til at bygge på lidt af gangen - og går næppe "bare" ud og henter fra højeste hylde når vi har været vandt til at shoppe i discount afdelingen.....så skal der hentes bedre spillere ind der kan styrke os og rykke os fremad - mod en solid midter placering, når vi så er der begynder vi at kigge endnu højere (forhåbenligt)

                              Comment


                                Jeg synes nu godt ørnen kan gå. Til gengæld håber jeg på en lidt mere "stjerneagtig" bomber.

                                Comment

                                Working...
                                X