Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mærkelig artikkel, men vi skulle eftersigne ville hente Kasper Larsen hjem leje. Det ville ikke være helt skidt, da han må være noget billgere at hente ind end enhver anden forsvarer.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...khstan/5621865

    Comment


      Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
      Mærkelig artikkel, men vi skulle eftersigne ville hente Kasper Larsen hjem leje. Det ville ikke være helt skidt, da han må være noget billgere at hente ind end enhver anden forsvarer.

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...khstan/5621865
      Ikke umiddelbart, da OB mister en pæn transfersum..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af D.Rolver Se indlæg
        Mærkelig artikkel, men vi skulle eftersigne ville hente Kasper Larsen hjem leje. Det ville ikke være helt skidt, da han må være noget billgere at hente ind end enhver anden forsvarer.

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...khstan/5621865
        Kasper Larsen skal være meget velkommen tilbage. Hans lejeaftale med Astana udløber om et halvt år. Nogen der ved hvor lang tid hans kontrakt med os løber?.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Kasper Larsen skal være meget velkommen tilbage. Hans lejeaftale med Astana udløber om et halvt år. Nogen der ved hvor lang tid hans kontrakt med os løber?.
          Han har kontrakt med OB til sommeren 2016
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Kasper Larsen skal være meget velkommen tilbage. Hans lejeaftale med Astana udløber om et halvt år. Nogen der ved hvor lang tid hans kontrakt med os løber?.
            jeg ved ikke hvornår hans kontrakt udløber. KL er velkommen hjem af menneskelige årsager, det er trist hvis han ikke har det godt over i Astana-land, men han er ikke just (d)en spillende forsvare der kan erstatte DH 1:1 som vi med sikkerhed kommer til at mangle til sæsonstarten hvis der ikke landes en boldfast cf eller en spillende 6'er
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg ved ikke hvornår hans kontrakt udløber. KL er velkommen hjem af menneskelige årsager, det er trist hvis han ikke har det godt over i Astana-land, men han er ikke just (d)en spillende forsvare der kan erstatte DH 1:1 som vi med sikkerhed kommer til at mangle til sæsonstarten hvis der ikke landes en boldfast cf eller en spillende 6'er
              Hvor har du fra at han ikke har det godt derovre ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Han har kontrakt med OB til sommeren 2016
                Tak, så kan vi roligt lige forlænge med 2-3 år når han alligevel sidder ved bordet med kuglepennen i hånden ;-)

                Jeg tror helt sikkert Kent Nielsen og Bredahl er nogle trænere som kan rykke Kasper Larsen endnu mere i sin udvikling, så han minimum kan komme op på det niveau Høegh kom op på efter nogle vanskelige perioder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Tak, så kan vi roligt lige forlænge med 2-3 år når han alligevel sidder ved bordet med kuglepennen i hånden ;-)

                  Jeg tror helt sikkert Kent Nielsen og Bredahl er nogle trænere som kan rykke Kasper Larsen endnu mere i sin udvikling, så han minimum kan komme op på det niveau Høegh kom op på efter nogle vanskelige perioder.
                  Enig i at de kan højne hans niveau. Men han når ikke Høeghs niveau. Sådan har jeg altid set på de 2, også da Høegh havde sin store nedtur. Kasper mangler maget bold kontrol, men i luften og duellerne mener jeg at han er bedre end Lasse Nielsen og derfor siger jeg ja tak til at han kommer hjem igen.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvor har du fra at han ikke har det godt derovre ?
                    godmorgen Magge 😴 jeg skriver tydeligt HVIS han ikke har det godt.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      (Yderligere) To spillere, der har været nævnt i denne tråd, er skiftet klub. Kender ikke niveuaet på dem, så ved ikke, om man skal være tilfreds/utilfreds.

                      Vejles portugiser Perreria til SønderjyskE
                      Målmand Mikkel Andersen til FCM
                      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        (Yderligere) To spillere, der har været nævnt i denne tråd, er skiftet klub. Kender ikke niveuaet på dem, så ved ikke, om man skal være tilfreds/utilfreds.

                        Vejles portugiser Perreria til SønderjyskE
                        Målmand Mikkel Andersen til FCM
                        Perreira ved jeg intet om. Mikkel Andersen imponerede mig ikke da han var på lån i Randers.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          godmorgen Magge 😴 jeg skriver tydeligt HVIS han ikke har det godt.
                          Heh. Det overså jeg sgu også. Jeg sad lige, over min Kilkenny (bonusinfo) og troede, der var noget jeg havde misset.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            godmorgen Magge  jeg skriver tydeligt HVIS han ikke har det godt.
                            Ja ja :-) .. Nu står solen jo op senere her i Jylland , end den gør på Fyn så det er nemt at overse sådan en detalje først på dagen :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Endnu et interview med Falk, kan ikke blive ved med at huske hvad der er udtalt, men han bekræfter jo da i hvert fald det vi alle ved, at der er interesse... men også at han er glad for at være i OB, og han forholder sig til det når han kommer hjem fra slutrunden...

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...e-efter-maalet
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Endnu et interview med Falk, kan ikke blive ved med at huske hvad der er udtalt, men han bekræfter jo da i hvert fald det vi alle ved, at der er interesse... men også at han er glad for at være i OB, og han forholder sig til det når han kommer hjem fra slutrunden...

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...e-efter-maalet
                                Sjovt, at ét mål sådan pludselig kan øge interessen... Men Falk udtaler fornuftigt, at kan ikke ønsker at blive købt 'bare' pga et mål mod Serbien..
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X