Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nej ikke udviklingen, men han har jo ansvaret for de kontrakter der skrives med. Placeringen for U-holdene er ikke ensbetydene med talenterne på dem... heldigvis ;)
    Der har heller ikke manglet ros på forum når JH har forlænget med et af vores talenter , ligesom der vel har været 99 % enighed om at det er super arbejde at han har været med til at hente KN .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Der var lige en som sendte mig det her: link:https://mobile.twitter.com/IncogAVFC...73575822684160

      En på twitter mener at Hradecky skal til Aston Villa.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Der var lige en som sendte mig det her: link:https://mobile.twitter.com/IncogAVFC...73575822684160

        En på twitter mener at Hradecky skal til Aston Villa.
        Jeps og Rønnow er som nævnt rygtet til BIF. Så vores nye 1. keeper hedder nok ikke Frederik.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Altså hvis Traoré ender tilbage i OB - så var det ikke noget jeg havde set komme, må jeg indrømme.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Jeps og Rønnow er som nævnt rygtet til BIF. Så vores nye 1. keeper hedder nok ikke Frederik.

            MvT
            Det er altså ikke et perfekt vinde, Hansen har gang i. Jeg har ellers været optimistisk indtil videre, og det er da heller ikke, fordi de andre midter/bundhold har hentet specielt gode spillere (undtagen Bjarnason i AGF og måske ham der Voeltman til VFF), men hvis Rønnow glider ud mellem hænderne på os nu, så ligner det, at vi skal ud i endnu en panikløsning - manden har jo været rygtet konsekvent til os i flere måneder. Fair nok, det er sikkert svært at matche BIF og vi ved ikke hvad der sker bag gardinet, men det her virker altså mærkeligt.
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Ekstra Bladet plejer at være rimelige skarpe hvad angår transfer, og de hævder at Rønnov er meget tæt på Brøndby. Vi må erkende at Brøndby iøjeblikket er mere attraktive end OB. Så nu må vi se hvad der kommer op ad hatten de næste par dage , nede i Ådalen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Altså hvis Traoré ender tilbage i OB - så var det ikke noget jeg havde set komme, må jeg indrømme.

                MvT
                Nægter jeg at tro på. Der blev vidst brændt en bro eller 2 sidst

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Ekstra Bladet plejer at være rimelige skarpe hvad angår transfer, og de hævder at Rønnov er meget tæt på Brøndby. Vi må erkende at Brøndby iøjeblikket er mere attraktive end OB. Så nu må vi se hvad der kommer op ad hatten de næste par dage , nede i Ådalen.
                  Meget skuffende. Men det her har jo ikke noget med at være attraktiv at gøre.
                  Brøndby har bare budt et beløb der gør at de vil sælge ham. Og når JH ikke har gjort det er der jo ikke noget for Rønnow at beslutte.
                  At han skifter til Brøndby har jo ikke noget at gøre med at han nok var skiftet til os hvis vi havde været hurtigere ude..
                  JH spillede højt spil med et lavt bud. Og tabte. Igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Meget skuffende. Men det her har jo ikke noget med at være attraktiv at gøre.
                    Brøndby har bare budt et beløb der gør at de vil sælge ham. Og når JH ikke har gjort det er der jo ikke noget for Rønnow at beslutte.
                    At han skifter til Brøndby har jo ikke noget at gøre med at han nok var skiftet til os hvis vi havde været hurtigere ude..
                    JH spillede højt spil med et lavt bud. Og tabte. Igen
                    Jarh, det ved vi jo i realiteten ikke. Rønnow har hele tiden sagt, at han afventer klubskifte til efter EM. Kan han også have sagt direkte til Jesper Hansen (der måske allerede har budt på Rønnow), fordi han afventer om BIF vil have ham. I det tilfælde kan Jesper Hansen ikke rigtig gøre noget, andet end at give et ultimatum til Rønnow/Horsens, men så er det i hvert fald at spille højt spil.

                    Jeg siger ikke, det foregår sådan. Jeg siger bare, vi herinde har absolut ingen anelse om, hvad der foregår på Hansens kontor (eller resten af transfermarkedet for den sags skyld).
                    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Meget skuffende. Men det her har jo ikke noget med at være attraktiv at gøre.
                      Brøndby har bare budt et beløb der gør at de vil sælge ham. Og når JH ikke har gjort det er der jo ikke noget for Rønnow at beslutte.
                      At han skifter til Brøndby har jo ikke noget at gøre med at han nok var skiftet til os hvis vi havde været hurtigere ude..
                      JH spillede højt spil med et lavt bud. Og tabte. Igen
                      Er det noget du ved? Ellers er det jo ren EB-spekulation.
                      Der er så mange hvis'er: Hvem siger, at Rønnow havde skrevet med os tidligere, hvis vi havde budt mere: han har måske haft os i baghånden og måske håbet på kampe ved U-VM som udstillingsvindue - og hvem siger at Brøndbys interesse først er opstået i går? Hvis BIF har indikeret, at de kunne have interesse, så kunne vi jo have budt 10 mio; det gør jo ingen forskel for Rønnow, der kun kigger på bedste mulighed for næste klub.

                      edit: macrel var der først:-)

                      Comment


                        Tja. Jeres gisninger er jo lige så gode som mine........ ^^

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Er det noget du ved? Ellers er det jo ren EB-spekulation.
                          Der er så mange hvis'er: Hvem siger, at Rønnow havde skrevet med os tidligere, hvis vi havde budt mere: han har måske haft os i baghånden og måske håbet på kampe ved U-VM som udstillingsvindue - og hvem siger at Brøndbys interesse først er opstået i går? Hvis BIF har indikeret, at de kunne have interesse, så kunne vi jo have budt 10 mio; det gør jo ingen forskel for Rønnow, der kun kigger på bedste mulighed for næste klub.

                          edit: macrel var der først:-)
                          Tænker interessen har været bekendtgjort fra begge parter forholdsvist længe. Om ikke andet skal man ikke følge meget med i dansk fodbold for at vide (som agent f.eks.) hvem der kunne have interesse og økonomi til at hente Rønnow.

                          Tror ikke man kan "snige" sig til en transfer som denne. Hvis eksempelvis OB afgiver et bud på Rønnow (i et leje der evt kunne accepteres af ACH) skal BIF og andre evt. interesserede klubber nok få besked om det så de evt. kan matche/overgå buddet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tja. Jeres gisninger er jo lige så gode som mine........ ^^
                            Helt enig. Jeg skal bare have noget mere solidt reb, hvis JH skal hænges i det:-) En EB-artikel om Rønnow er dårligt nok et stykke snor.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Helt enig. Jeg skal bare have noget mere solidt reb, hvis JH skal hænges i det:-) En EB-artikel om Rønnow er dårligt nok et stykke snor.

                              Comment


                                Hmm, jeg forstår ikke helt al den 'fuzz' vedr. Rønnow... Han er da helt sikkert et stort talent.. Men han har været meget skadet i sin klub. En 1.divisionsklub. Han er i U21 truppen, men er efter Busk, som vel ikke kan kaldes en suveræn topmålmand. For min skyld må BIF gerne nuppe Rønnow. Jeg håber, OB finder en 1. målmand med mere rutine og mere erfaring på højeste niveau. Så har vi derudover to unge talenter, der kan udvikle sig.
                                Just my opinion...
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X