Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Der var lige en som sendte mig det her: link:https://mobile.twitter.com/IncogAVFC...73575822684160
En på twitter mener at Hradecky skal til Aston Villa.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDer var lige en som sendte mig det her: link:https://mobile.twitter.com/IncogAVFC...73575822684160
En på twitter mener at Hradecky skal til Aston Villa.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeps og Rønnow er som nævnt rygtet til BIF. Så vores nye 1. keeper hedder nok ikke Frederik.
MvTJesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægEkstra Bladet plejer at være rimelige skarpe hvad angår transfer, og de hævder at Rønnov er meget tæt på Brøndby. Vi må erkende at Brøndby iøjeblikket er mere attraktive end OB. Så nu må vi se hvad der kommer op ad hatten de næste par dage , nede i Ådalen.
Brøndby har bare budt et beløb der gør at de vil sælge ham. Og når JH ikke har gjort det er der jo ikke noget for Rønnow at beslutte.
At han skifter til Brøndby har jo ikke noget at gøre med at han nok var skiftet til os hvis vi havde været hurtigere ude..
JH spillede højt spil med et lavt bud. Og tabte. Igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget skuffende. Men det her har jo ikke noget med at være attraktiv at gøre.
Brøndby har bare budt et beløb der gør at de vil sælge ham. Og når JH ikke har gjort det er der jo ikke noget for Rønnow at beslutte.
At han skifter til Brøndby har jo ikke noget at gøre med at han nok var skiftet til os hvis vi havde været hurtigere ude..
Jeg siger ikke, det foregår sådan. Jeg siger bare, vi herinde har absolut ingen anelse om, hvad der foregår på Hansens kontor (eller resten af transfermarkedet for den sags skyld).Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget skuffende. Men det her har jo ikke noget med at være attraktiv at gøre.
Der er så mange hvis'er: Hvem siger, at Rønnow havde skrevet med os tidligere, hvis vi havde budt mere: han har måske haft os i baghånden og måske håbet på kampe ved U-VM som udstillingsvindue - og hvem siger at Brøndbys interesse først er opstået i går? Hvis BIF har indikeret, at de kunne have interesse, så kunne vi jo have budt 10 mio; det gør jo ingen forskel for Rønnow, der kun kigger på bedste mulighed for næste klub.
edit: macrel var der først:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægEr det noget du ved? Ellers er det jo ren EB-spekulation.
Der er så mange hvis'er: Hvem siger, at Rønnow havde skrevet med os tidligere, hvis vi havde budt mere: han har måske haft os i baghånden og måske håbet på kampe ved U-VM som udstillingsvindue - og hvem siger at Brøndbys interesse først er opstået i går? Hvis BIF har indikeret, at de kunne have interesse, så kunne vi jo have budt 10 mio; det gør jo ingen forskel for Rønnow, der kun kigger på bedste mulighed for næste klub.
edit: macrel var der først:-)
Tror ikke man kan "snige" sig til en transfer som denne. Hvis eksempelvis OB afgiver et bud på Rønnow (i et leje der evt kunne accepteres af ACH) skal BIF og andre evt. interesserede klubber nok få besked om det så de evt. kan matche/overgå buddet.
Comment
-
Hmm, jeg forstår ikke helt al den 'fuzz' vedr. Rønnow... Han er da helt sikkert et stort talent.. Men han har været meget skadet i sin klub. En 1.divisionsklub. Han er i U21 truppen, men er efter Busk, som vel ikke kan kaldes en suveræn topmålmand. For min skyld må BIF gerne nuppe Rønnow. Jeg håber, OB finder en 1. målmand med mere rutine og mere erfaring på højeste niveau. Så har vi derudover to unge talenter, der kan udvikle sig.
Just my opinion...Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment