Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    transfermarkt vurderer Jesper Hansen til 800.000 "øvro" eller ca 5 mill.
    Mon ikke man kan snuppe ham for en 3-4 mio? Nedrykkere er til at tale med, så længe der ikke er for mange interesserede klubber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis vi havde været ude i rette tid havde vi landet Rønnow eller hentet en anden inden man sælger sin 1. og 2. Målmand..
      Falkesgaard er jo tydeligvis købt som 2. Målmand...
      Mon ikke man har været ude med scouting og evt. forhandling i ret lang tid? Kan ikke se det har meget med rettidighed at gøre.

      Det kan meget vel være man kunne have hentet f.eks. Rønnow hvis man havde budt et højere beløb på et tidligere tidspunkt. Men det kræver så også, at man har de ekstra penge i budgettet. Og selv hvis man havde gjort det er det langt fra sikkert, at Brøndby ikke alligevel havde kommet ind og overhalet os på målstregen. Rent objektivt set er de bare en mere attraktiv destination for en spiller som Rønnow.

      Har aldrig forstået hvordan man kan konkludere noget så skråsikkert omkring en enkelt transfersag, med mindre man har direkte insiderviden. Vi ved meget lidt om hvad der reelt sker bag kulisserne.

      Selvfølgelig skal man evaluere på ens sportsdirektørs arbejde, men man er nødt til at se samlet på det - helst over flere transfervinduer. Så kan man se på om han har hentet passende kvalitet til truppen og generelt forbedret holdet kvalitet og vilkår og træffe sine konklusioner på den baggrund.
      Last edited by Agbre; 22-06-2015, 21:06.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        transfermarkt vurderer Jesper Hansen til 800.000 "øvro" eller ca 5 mill.
        800.000 øvro er 6 mill

        Comment


          Jeg ved som ikke om jeg ser Rønnow som noget specielt, altså der er jo mange dygtig danske målmænd, og unge på vej frem, men han er jo stadig også dygtig, og vel i den gode ende af hvad vi kan hive hjem... Der er forbindelserne, og det er kun nogen uger siden han stod og fortalte OB var spændende, og interessant...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Mon ikke man kan snuppe ham for en 3-4 mio? Nedrykkere er til at tale med, så længe der ikke er for mange interesserede klubber.
            Alt for dyrt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Mon ikke man har været ude med scouting og evt. forhandling i ret lang tid? Kan ikke se det har meget med rettidighed at gøre.

              Det kan meget vel være man kunne have hentet f.eks. Rønnow hvis man havde budt et højere beløb på et tidligere tidspunkt. Men det kræver så også, at man har de ekstra penge i budgettet. Og selv hvis man havde gjort det er det langt fra sikkert, at Brøndby ikke alligevel havde kommet ind og overhalet os på målstregen. Rent objektivt set er de bare en mere attraktiv destination for en spiller som Rønnow.

              Har aldrig forstået hvordan man kan konkludere noget så skråsikkert omkring en enkelt transfersag, med mindre man har direkte insiderviden. Vi ved meget lidt om hvad der reelt sker bag kulisserne.

              Selvfølgelig skal man evaluere på ens sportsdirektørs arbejde, men man er nødt til at se samlet på det - helst over flere transfervinduer. Så kan man se på om han har hentet passende kvalitet til truppen og generelt forbedret holdet kvalitet og vilkår og træffe sine konklusioner på den baggrund.
              Og det har han tydeligvis ikke

              Comment


                Hvis vi skal have en ung, talentfuld målmand som kunne gå ind og gøre sig gældende for vores 1. Hold - Så kunne det være interessant at kigge mod 1860 München. Personligt så jeg rigtig gerne en Vitus Eicher fra 1860. Han markedsværdi ligger på omkring 300.000 euro - Kanon god målmand, og langt bedre end en Rønnow, hvis du spørger mig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  800.000 øvro er 6 mill
                  Han kan meget vel være for dyr, det ved jeg ikke. Men transfermarkts vurdering skal man altså tage med et kæmpestort gran salt. Det er altså ikke en facitliste på spilleres pris.

                  Indimellem passer de måske meget godt, men synes vi har set flere eksempler hvor de værdier har været langt fra hvad spillerne er blevet solgt for. Selvom han står til 800.000 euro kan det godt være han kan købes for f.eks. 1,5 millioner kroner (ikke at jeg tror det er prisen for ham).

                  Comment


                    Det minder vel lidt om i sommers, da vi skulle have en helt fremme, og underbød på Dalgaard... også 2 mio...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg ved som ikke om jeg ser Rønnow som noget specielt, altså der er jo mange dygtig danske målmænd, og unge på vej frem, men han er jo stadig også dygtig, og vel i den gode ende af hvad vi kan hive hjem... Der er forbindelserne, og det er kun nogen uger siden han stod og fortalte OB var spændende, og interessant...
                      Han kan jo synes nok så mange ting om OB, men hvis BIF vil give mio kr. mere end vi vil - så ryger han ikke til OB:.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og det har han tydeligvis ikke
                        Det kan vi hurtigt blive enige om, at han ikke har indtil nu. Det har ikke været godt. Derfor er dette transfervindue også meget afgørende.

                        Det ændrer bare ikke på, at jeg mener det er lidt langt ude at konkludere noget på en enkelt, isoleret sag som denne. Om en spiller som vi (tilsyneladende) forsøgte at hente og (igen tilsyneladende) ikke lykkedes med. Vi har ganske enkelt ikke de nødvendige informationer.

                        For at kunne mene, at "vi bare skulle have skulle have betalt det ekstra" er man jo først og fremmest nødt til at kende vores budget for dette transfervindue. Vil også mene man bør have et bare nogenlunde indblik i, hvilke alternativer der er indenfor vores prisleje. Derudover kan der være andre faktorer (som f.eks. detaljer omkring hans skade), der kan spille ind og som vi måske heller ikke kender til.
                        Last edited by Agbre; 22-06-2015, 21:24.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Ja Rønnow er jo sindssyg Hypet. Hvis man husker hans tid i Esbjerg, så sejlede han. Især i feltet var han fysisk svag og virkelig dårlig. Jeg kender flere Esbjerg fans der griner over at vi er med i kapløbet om ham. De købte jo også Dubravka, som nemt slog ham af. Det er noget tid siden, og talenter kan jo udvikle sig. Men jeg var bestemt ikke imponeret over det han viste.
                          Rønnow var skadet i foråret 2014, han blev ikke slået af.
                          Rønnow ville med sikkerhed forstærke vores hold og uden skaden havde han også spillet i en større klub nu ... som jeg ser det.
                          Han er meget reaktionsstærk, generelt hurtig og ja, han har lidt problemer i feltet, men ikke mere end eksempelvis Toppel, nok snarere tværtimod.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Det kan vi hurtigt blive enige om, at han ikke har indtil nu. Det har ikke været godt. Derfor er dette transfervindue også meget afgørende.

                            Det ændrer bare ikke på, at jeg mener det er lidt langt ude at konkludere noget på en enkelt, isoleret sag som denne. Om en spiller som vi (tilsyneladende) forsøgte at hente og (igen tilsyneladende) ikke lykkedes med. Vi har ganske enkelt ikke de nødvendige informationer.

                            For at kunne mene, at "vi bare skulle have skulle have betalt det ekstra" er man jo først og fremmest nødt til at kende vores budget for dette transfervindue. Vil også mene man bør have et bare nogenlunde indblik i, hvilke alternativer der er indenfor vores prisleje. Derudover kan der være andre faktorer (som f.eks. detaljer omkring hans skade), der kan spille ind og som vi måske heller ikke kender til.
                            Men udtalte jo før de 2 salg for ca 9 mill kroner at man kunne forvente lidt andet i dette vindue...
                            Så nej. Jeg kender ikke budgettet men med de 2 gode salg burde der altså være plads til lidt af det sjove..
                            Som jo er det der skal til for at få os på fode igen..

                            JH har jo i de sidste transfervinduer vist os at han ikke kan finde ud af at købe billig kvalitet ind i samme stil som mange andre sportsdirektører har gjort på vores niveau(Aab,Randers osv)

                            Comment


                              Jeg ved godt at folk er helt rødglødende for at få spillere ind, men alt godt kommer til den der venter. Giv tid giv tid..... Jeg er overbevist om at der kommer kvalitet ind i løbet af sommeren. Det er ikke i denne sæson det hedder top 6. Først i næste sæson.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men udtalte jo før de 2 salg for ca 9 mill kroner at man kunne forvente lidt andet i dette vindue...
                                Så nej. Jeg kender ikke budgettet men med de 2 gode salg burde der altså være plads til lidt af det sjove..
                                Som jo er det der skal til for at få os på fode igen..

                                JH har jo i de sidste transfervinduer vist os at han ikke kan finde ud af at købe billig kvalitet ind i samme stil som mange andre sportsdirektører har gjort på vores niveau(Aab,Randers osv)
                                Hvad nu hvis man ikke vil betale 4mio for Rønnow, hvis man kan erhverve Jesper Hansen for måske det samme, men her er man villig til at give lidt mere, fordi man rent faktisk ved hvad man får?

                                Hvis og hvis, men jeg så da hellere JesperH frem for FrederikR.

                                Comment

                                Working...
                                X