Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    syntes AK ser spændende ud efter han har været en tur omkring AAB. Zohore syntes jeg også der er et fint potentiale i. Mikkelsen og Lado vil jeg gerne have skifte med et par andre. Men alene zohore og ak fra sæsonstart ville være et noget bedre angreb end det vi startede sidste sæson op med.

    Må man spørge hvilken hylde du forventer vi henter fra?
    er sgu svært at numre på de hylder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Tror det bliver AK. Ikke den store overraskelse for mig, da jeg har nævnt det flere gange herinde at det var oplagt at han kom med Kent til OB, også når man har sin gang i det nordjyske, som jeg har. Der har det nærmest været en offentlig hemmelighed at Kent ville have AK med, og AK ville med Kent.

      Anders K. Jacobsen hjem til OB.....JA TAK!!!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Kan jo altid håbe der falder en luns af vi kan kaste os over...

        TV 2/FYN ‏@tv2fyn 12 min.12 minutter siden Hvilke spillere vil OB købe inden næste sæson? @mpbdavidsen giver kl.14.25 sit bud på TV 2/Fyn #tv2fyn #sportfyn #sldk #obdk
        Er nu udsat pga teknisk bøvl på ubestemt tid

        Comment


          Tidspunktet er nu 15.30

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tidspunktet er nu 15.30
            Hvorhenne kan det ses?

            Comment


              Davidsen ville smide et link senere på sin twitter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                er sgu svært at numre på de hylder
                ????

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tidspunktet er nu 15.30
                  Intet specielt nævnt. Eneste 'nye' rygter er Lumb og Akharraz, men det var bare 'skud fra hoften'. Ellers er det de samme spillere, der rygtes til de samme positioner (målmand, midterforsvar, højre back, midtbane, kant, angriber). Han nævner dog stort set udelukkende billige/gratis spillere, hvilket undrer mig lidt, når der er snakket om det forhøjede transferbudget. Men igen, der var intet konkret i hans analyse, bare de samme, gamle rygter. Desværre.
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ????
                    Ups. Jeg mente at det er svært at sætte numre på de hylder..
                    Altså hvis vi tager fra hylde 3 skal vi gå efter hylde 5.. Det virker bare så luftigt at sige: vi skal en hylde op..
                    For hvad er det??
                    Men det må være Pukki, Jønsson, Daniel Larsson, Ishak hylden/niveauet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                      Intet specielt nævnt. Eneste 'nye' rygter er Lumb og Akharraz, men det var bare 'skud fra hoften'. Ellers er det de samme spillere, der rygtes til de samme positioner (målmand, midterforsvar, højre back, midtbane, kant, angriber). Han nævner dog stort set udelukkende billige/gratis spillere, hvilket undrer mig lidt, når der er snakket om det forhøjede transferbudget. Men igen, der var intet konkret i hans analyse, bare de samme, gamle rygter. Desværre.
                      Total useriøst at nævne Lumb når vi har 3 venstrebacks i forvejen..
                      Men hvis det ikke er andet end det du skriver gider jeg ikke engang at høre det

                      og stort nej tak til Akharraz. Ingen grund til at få et nyt problem barn til at overtage pladsen fra et andet problembarn

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Total useriøst at nævne Lumb når vi har 3 venstrebacks i forvejen..
                        Men hvis det ikke er andet end det du skriver gider jeg ikke engang at høre det

                        og stort nej tak til Akharraz. Ingen grund til at få et nyt problem barn til at overtage pladsen fra et andet problembarn
                        Var også lidt skuffet. Han fyrede bare det samme af, som er sagt af mange efterhånden. Men ok, man kan vel heller ikke forvente breaking hver gang han udtaler sig (og hvis det er, ville han nok skrive det for tipsbladet først).

                        De navne, jeg husker, han nævnte er: Rønnow, Thomas Sørensen, Lumb, Dalsgaard, Dickoh, Akharraz, Festersen, AK, Fall, Zohore
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Vi henter ikke Helenius.

                          Manden har ligget med depression og har næsten den samme sygdom, som Laudrup lige er stoppet pga..

                          Helenius skal have gang i sin "karrierer" et andet sted, hvis han fortsat skal spille bold.
                          Spørgsmål: Hvordan kan man have "næsten den samme sygdom"?

                          Det må vel være at han ikke har den, eller også har han den?
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Takker de forskellige for updates... (kan ikke se TVFyn)

                            Akharraz, var der ikke en der nævnte ham den anden dag..? Håber ikke vi arbejder på ham...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ups. Jeg mente at det er svært at sætte numre på de hylder..
                              Altså hvis vi tager fra hylde 3 skal vi gå efter hylde 5.. Det virker bare så luftigt at sige: vi skal en hylde op..
                              For hvad er det??
                              Men det må være Pukki, Jønsson, Daniel Larsson, Ishak hylden/niveauet
                              det var så også nogle navne jeg tænkte på - når nu zohore/AK ikke var godt nok. Nu har jeg ikke set mange bif kampe men umiddelbart er jeg ikke specielt imponeret over pukki.....eller EFB/Larsson. Ishak hylden kunne jeg tilgengæld godt tænke mig at handle fra ;)

                              Comment


                                http://forza.dk/nyhed/tipsbladet/off...=tipsbladet.dk

                                Ikke noget nyt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X