Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror det bliver AK. Ikke den store overraskelse for mig, da jeg har nævnt det flere gange herinde at det var oplagt at han kom med Kent til OB, også når man har sin gang i det nordjyske, som jeg har. Der har det nærmest været en offentlig hemmelighed at Kent ville have AK med, og AK ville med Kent.
Anders K. Jacobsen hjem til OB.....JA TAK!!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKan jo altid håbe der falder en luns af vi kan kaste os over...
TV 2/FYN @tv2fyn 12 min.12 minutter siden Hvilke spillere vil OB købe inden næste sæson? @mpbdavidsen giver kl.14.25 sit bud på TV 2/Fyn #tv2fyn #sportfyn #sldk #obdk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTidspunktet er nu 15.30Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg????
Altså hvis vi tager fra hylde 3 skal vi gå efter hylde 5.. Det virker bare så luftigt at sige: vi skal en hylde op..
For hvad er det??
Men det må være Pukki, Jønsson, Daniel Larsson, Ishak hylden/niveauet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægIntet specielt nævnt. Eneste 'nye' rygter er Lumb og Akharraz, men det var bare 'skud fra hoften'. Ellers er det de samme spillere, der rygtes til de samme positioner (målmand, midterforsvar, højre back, midtbane, kant, angriber). Han nævner dog stort set udelukkende billige/gratis spillere, hvilket undrer mig lidt, når der er snakket om det forhøjede transferbudget. Men igen, der var intet konkret i hans analyse, bare de samme, gamle rygter. Desværre.
Men hvis det ikke er andet end det du skriver gider jeg ikke engang at høre det
og stort nej tak til Akharraz. Ingen grund til at få et nyt problem barn til at overtage pladsen fra et andet problembarn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTotal useriøst at nævne Lumb når vi har 3 venstrebacks i forvejen..
Men hvis det ikke er andet end det du skriver gider jeg ikke engang at høre det
og stort nej tak til Akharraz. Ingen grund til at få et nyt problem barn til at overtage pladsen fra et andet problembarn
De navne, jeg husker, han nævnte er: Rønnow, Thomas Sørensen, Lumb, Dalsgaard, Dickoh, Akharraz, Festersen, AK, Fall, ZohoreJesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægVi henter ikke Helenius.
Manden har ligget med depression og har næsten den samme sygdom, som Laudrup lige er stoppet pga..
Helenius skal have gang i sin "karrierer" et andet sted, hvis han fortsat skal spille bold.
Det må vel være at han ikke har den, eller også har han den?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUps. Jeg mente at det er svært at sætte numre på de hylder..
Altså hvis vi tager fra hylde 3 skal vi gå efter hylde 5.. Det virker bare så luftigt at sige: vi skal en hylde op..
For hvad er det??
Men det må være Pukki, Jønsson, Daniel Larsson, Ishak hylden/niveauet
Comment
Comment