Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lækker morgenlæsning og også ca. det jeg håbede på. Havde dog håbet på der blev en kvalitet smal mand nævnt også, da vi helst skal have sådan en hurtigst muligt. Det kan dog være fordi vi går benhårdt efter Rønnow, som nok ikke sælges før på den anden side af u21 slutrunden.
    Ellers er jeg meget positiv stemt overfor det BT skriver i dag. AK har jo virkelig slået igennem i år. 10 scoringer i konkurrence med Helenius og Jønsson er fremragende. Festersen vil også pynte. Han vil komme med en masse og lidt af den kreativitet vi kommer til at mangle ved et forventet salg af Falk. Derudover arbejder han stenhårdt og har været kontinuerligt stærk igennem hele sæsonen i en klub som virkelig har været i kulkælderen i perioder. Det er klart et skridt op i forhold til forrige transfervinduet, så det ser spændende ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Lækker morgenlæsning og også ca. det jeg håbede på. Havde dog håbet på der blev en kvalitet smal mand nævnt også, da vi helst skal have sådan en hurtigst muligt. Det kan dog være fordi vi går benhårdt efter Rønnow, som nok ikke sælges før på den anden side af u21 slutrunden.
      Ellers er jeg meget positiv stemt overfor det BT skriver i dag. AK har jo virkelig slået igennem i år. 10 scoringer i konkurrence med Helenius og Jønsson er fremragende. Festersen vil også pynte. Han vil komme med en masse og lidt af den kreativitet vi kommer til at mangle ved et forventet salg af Falk. Derudover arbejder han stenhårdt og har været kontinuerligt stærk igennem hele sæsonen i en klub som virkelig har været i kulkælderen i perioder. Det er klart et skridt op i forhold til forrige transfervinduet, så det ser spændende ud
      Ikke at 10 mål ikke er godt. Med 10 sæsonmål er man suverænt topscorer i OB...

      Men konkurrencen med Helenius og Jønsson giver jeg ikke så meget for. Helenius har scoret 8 mål i 32 kampe - 3 af målene er på straffespark. Jønsson har scoret 1 mål i Superligaen i 15 kampe. Hans første mål i halvandet år (!!!).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        I følge en kommentar i FB gruppen "De Stribede", så starter AKs kæreste på OUH her til sommer.
        Jeg ved ikke hvor de bor nu, men der er langt at pendle fra Ålborg
        AK skal være meget velkommen tilbage til OB. Og med kun et halvt år tilbage af sin kontrakt må AaB være til at tale med.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
          Den artikel bringer intet, med undtagelse at tankerne omkring Falk, det ville da heller ikke gøre noget hvis han kunne forlænge med et år..i
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Tror ikke vi henter både Festersen og AK, det bliver kun den ene af dem... vced mindre vi kommer af med Lado og en mere...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Tror det bliver AK. Ikke den store overraskelse for mig, da jeg har nævnt det flere gange herinde at det var oplagt at han kom med Kent til OB, også når man har sin gang i det nordjyske, som jeg har. Der har det nærmest været en offentlig hemmelighed at Kent ville have AK med, og AK ville med Kent.

              Comment


                Håber hans trøje i så fald vil hedde
                AK, 47
                Så skal jeg have det på min trøje

                Comment


                  Det har jeg i øvrigt tidligere udråbt til verdens bedste ide, der var så nogle sarte sjæle der ikke kunne lide at han skulle sammenlignes med et mordvåben

                  Comment


                    Vi henter ikke Helenius.

                    Manden har ligget med depression og har næsten den samme sygdom, som Laudrup lige er stoppet pga..

                    Helenius skal have gang i sin "karrierer" et andet sted, hvis han fortsat skal spille bold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      Det har jeg i øvrigt tidligere udråbt til verdens bedste ide, der var så nogle sarte sjæle der ikke kunne lide at han skulle sammenlignes med et mordvåben
                      Folk har vel i højere grad været imod det fordi han selv har sagt, at han ikke bryder sig om kaldenavnet "AK47".

                      Comment


                        Siden hvornår er individet stillet over fansene... ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                          Det har jeg i øvrigt tidligere udråbt til verdens bedste ide, der var så nogle sarte sjæle der ikke kunne lide at han skulle sammenlignes med et mordvåben
                          K'et står for Kvindebjerg. Det er der ikke meget mordvåben over

                          Comment


                            AK47 lyder kvalmende dårligt... derfor...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Kan jo altid håbe der falder en luns af vi kan kaste os over...

                              TV 2/FYN ‏@tv2fyn 12 min.12 minutter siden Hvilke spillere vil OB købe inden næste sæson? @mpbdavidsen giver kl.14.25 sit bud på TV 2/Fyn #tv2fyn #sportfyn #sldk #obdk
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...med-dansk-klub

                                Kalilou Traore på vej tilbage?

                                Han havde jo skadesproblemer og vist også nogle disciplinære problemer sidst han var hos os, men bortset fra de små detaljer var han jo en super spiller. En skadesfri og motiveret Traore vil kunne forstærke alle hold i ligaen.

                                Jeg kunne faktisk godt være fristet til at lade ham få en chance mere, evt på en præstationsbetinget kontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X