Oprindeligt indsendt af viborghk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægPuha... Og FCK udlejer de Ridder:
FCK udlejer Ridder
Jeg har en træls fornemmelse.. Det må betyde, at de henter nyt offensivt 'blod'. Er det mon fordi de signer Falk? (Ønskes gerne afkræftet!)
Men jeg håber godt nok også han skifter til Tyskland, Holland, Frankrig eller noget andet, bare ikke BØF, FCK og FCM..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlægTror liiiiiiige vi skal om på den anden side af u21 em'et, før der sker noget. Man sidder nok og håber Falk afgøre en kamp eller to, enten med mål eller oplæg, og selvfølgelig godt spil. Det vil alt andet lige få prisen op et par millioner, hvis klubberne få øjnene op for han kan noget internationalt også ...
Men jeg håber godt nok også han skifter til Tyskland, Holland, Frankrig eller noget andet, bare ikke BØF, FCK og FCM..Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Michael Qureshi @MichaelQureshi 2 t.2 timer siden
@hafnia77 Falk kører rundt på rygteplan til både FCK og BIF. Han kigger mod udlandetTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMichael Qureshi @MichaelQureshi 2 t.2 timer siden
@hafnia77 Falk kører rundt på rygteplan til både FCK og BIF. Han kigger mod udlandetØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMichael Qureshi @MichaelQureshi 2 t.2 timer siden
@hafnia77 Falk kører rundt på rygteplan til både FCK og BIF. Han kigger mod udlandet
men når nu rygterne er begyndt at komme kan jeg sige at jeg blev stoppet på pub og sport i kbh af en mand der sagde han var falks fætter, han sagde at falk skiftede til bif
tro ikke meget på det selv, nok også fordi jeg ikke vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlægJeg ville ellers ikke skrive noget da jeg ikke trode på det han sagde
men når nu rygterne er begyndt at komme kan jeg sige at jeg blev stoppet på pub og sport i kbh af en mand der sagde han var falks fætter, han sagde at falk skiftede til bif
Comment
-
Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlægJeg ville ellers ikke skrive noget da jeg ikke trode på det han sagde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægBare lige så jeg har forstået det rigtigt... Der var simpelthen en helt fremmed mand, som stoppede dig på en pop, og præsenterede sig som Rasmus Falks fætter, og fortalte at Falk var på vej til Brøndby?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlægJeg var et smut forbi Ådalen idag, også dem spille på 2 mål dog lod jeg mærke til at både Lasse Nielsen og Falk ikke var der og da jeg var på vej væk overhørte jeg Ove sige at det var dejligt med trup uden skader, til en af tilskuerne, men hvor var og hvad laver Falk så? lad rygterne gå igang!
Comment
-
Kunne man tænke sig at BIF igen gik efter emil nu når de har mistet ham Hasani. De skulle efter sigende være tæt på 3 spillere.
Og mon ikke at de er af den offensive del når det er der de har mistet.
Emil er desuden blevet en del billigere og det er vel mere i den prisklasse at BIF kigger nu når de skal have et plus på 15 mill i år på transfer kontoen..
Tror mange klubber stadig ser potentiale i ham
Comment
Comment