Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af viborghk Se indlæg
    Ser på Michael Qureshi profil på twitter
    Kan ikke se noget om Falk på MQ' Twitterprofil...?
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Han siger at Falken sigter mod udlandet...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
        Puha... Og FCK udlejer de Ridder:
        FCK udlejer Ridder
        Jeg har en træls fornemmelse.. Det må betyde, at de henter nyt offensivt 'blod'. Er det mon fordi de signer Falk? (Ønskes gerne afkræftet!)
        Tror liiiiiiige vi skal om på den anden side af u21 em'et, før der sker noget. Man sidder nok og håber Falk afgøre en kamp eller to, enten med mål eller oplæg, og selvfølgelig godt spil. Det vil alt andet lige få prisen op et par millioner, hvis klubberne få øjnene op for han kan noget internationalt også ...

        Men jeg håber godt nok også han skifter til Tyskland, Holland, Frankrig eller noget andet, bare ikke BØF, FCK og FCM..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
          Tror liiiiiiige vi skal om på den anden side af u21 em'et, før der sker noget. Man sidder nok og håber Falk afgøre en kamp eller to, enten med mål eller oplæg, og selvfølgelig godt spil. Det vil alt andet lige få prisen op et par millioner, hvis klubberne få øjnene op for han kan noget internationalt også ...

          Men jeg håber godt nok også han skifter til Tyskland, Holland, Frankrig eller noget andet, bare ikke BØF, FCK og FCM..
          Det er bare al den mystik om at han ikke var til træning i dag.....
          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

          Comment


            Michael Qureshi ‏@MichaelQureshi 2 t.2 timer siden
            @hafnia77 Falk kører rundt på rygteplan til både FCK og BIF. Han kigger mod udlandet
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Michael Qureshi ‏@MichaelQureshi 2 t.2 timer siden
              @hafnia77 Falk kører rundt på rygteplan til både FCK og BIF. Han kigger mod udlandet
              Ok, tak! Noget lidt andet end det der blev sagt om at Falk rygtes til FCK af MQ!
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Nej de mødes først mandag.
                Falk får nok lige et par fridage, inden han skal bruge sin sommerferie på EM-slutrunde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Michael Qureshi ‏@MichaelQureshi 2 t.2 timer siden
                  @hafnia77 Falk kører rundt på rygteplan til både FCK og BIF. Han kigger mod udlandet
                  Jeg ville ellers ikke skrive noget da jeg ikke trode på det han sagde
                  men når nu rygterne er begyndt at komme kan jeg sige at jeg blev stoppet på pub og sport i kbh af en mand der sagde han var falks fætter, han sagde at falk skiftede til bif

                  tro ikke meget på det selv, nok også fordi jeg ikke vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                    Jeg ville ellers ikke skrive noget da jeg ikke trode på det han sagde
                    men når nu rygterne er begyndt at komme kan jeg sige at jeg blev stoppet på pub og sport i kbh af en mand der sagde han var falks fætter, han sagde at falk skiftede til bif

                    tro ikke meget på det selv, nok også fordi jeg ikke vil.
                    LOL god historie 😂

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                      Jeg ville ellers ikke skrive noget da jeg ikke trode på det han sagde
                      men når nu rygterne er begyndt at komme kan jeg sige at jeg blev stoppet på pub og sport i kbh af en mand der sagde han var falks fætter, han sagde at falk skiftede til bif

                      tro ikke meget på det selv, nok også fordi jeg ikke vil.
                      Bare lige så jeg har forstået det rigtigt... Der var simpelthen en helt fremmed mand, som stoppede dig på en pop, og præsenterede sig som Rasmus Falks fætter, og fortalte at Falk var på vej til Brøndby?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Bare lige så jeg har forstået det rigtigt... Der var simpelthen en helt fremmed mand, som stoppede dig på en pop, og præsenterede sig som Rasmus Falks fætter, og fortalte at Falk var på vej til Brøndby?
                        He he, synes også lige at der manglede en detalje eller to for at gøre historien bare marginalt troværdig...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          He he, synes også lige at der manglede en detalje eller to for at gøre historien bare marginalt troværdig...
                          Skriver jo også jeg ikke tror på det.
                          bare lidt sjov når nu andre kommer med rygter om det. ☺

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                            Skriver jo også jeg ikke tror på det.
                            bare lidt sjov når nu andre kommer med rygter om det. ☺
                            Enten tager du fis på os, ellers så er der en, der har taget fis på dig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                              Jeg var et smut forbi Ådalen idag, også dem spille på 2 mål dog lod jeg mærke til at både Lasse Nielsen og Falk ikke var der og da jeg var på vej væk overhørte jeg Ove sige at det var dejligt med trup uden skader, til en af tilskuerne, men hvor var og hvad laver Falk så? lad rygterne gå igang!
                              ro på. Falk havde såmænd bare fået en fridag, da hans søster skulle giftes i dag

                              Comment


                                Kunne man tænke sig at BIF igen gik efter emil nu når de har mistet ham Hasani. De skulle efter sigende være tæt på 3 spillere.
                                Og mon ikke at de er af den offensive del når det er der de har mistet.
                                Emil er desuden blevet en del billigere og det er vel mere i den prisklasse at BIF kigger nu når de skal have et plus på 15 mill i år på transfer kontoen..

                                Tror mange klubber stadig ser potentiale i ham

                                Comment

                                Working...
                                X