Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Conor O'Brien blev hentet i Jammerugt FC, og ikke i udlandet..
    Conor O'Brien kom til Blokhus FC, da Ole Nielsen var sportsdirektør i klubben.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Som sagt, så synes jeg, at Festersen er en ganske udmærket spiller, jeg kan bare ved gud ikke forstå, at man kaster 3 mio. efter ham, når vi gang på gang må undskylde os med, at vi ikke har råd til dit og dat. Så skylder man sig selv, at få mest ud af de penge, og det synes jeg, at man har forsømt i denne situation.
      Fair nok.

      Men mon ikke det var ham eller noget endnu dårligere vi kunne få for 3 millioner.
      Jeg tror bare at angribere er dyrere end man tror.

      Comment


        Nå men nu da tråden alligevel er hoppet af sporet, vil jeg da bare sige jeg er overvejende positiv ift Festesen, og nærmest i ekstase over vi handler så tidligt i vinduet
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg har hørt om Lado og Skulason i sportsamatørens tid. Ellers.. meh... Men jeg har hørt rigtigt meget om Ousager, Kirkeskov, Bredebro, Busuladzic, Kryger og Jeppe Hansen, hvor godt er det gået?
          Du kender dem altså? Og vil formentlig ikke betegne dem som kup? Så går jeg ud fra, at vi er enige om, at spillere fra udlandet ligeså vel kan fejle som dem vi køber indenlands? Og at dem, vi køber indenlands ligeså vel kan blive succes som dem fra udlandet?

          Godt, skal vi så ikke holde den der. Så kan du fortsætte din FM-strategi, mens vi andre tænker mere realistisk.
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Nå men nu da tråden alligevel er hoppet af sporet, vil jeg da bare sige jeg er overvejende positiv ift Festesen, og nærmest i ekstase over vi handler så tidligt i vinduet
            Meget enig. Han er en late bloomer, men jeg har set rigeligt suppebold til jeg er positiv. Han har ikke bare lavet en del mål lidt tilfældigt. Hans grundlæggende fodboldevner er fine hvad angår teknik, speed og indstilling. Jeg betragter ham som et "sikkert kort" og ikke en lottoseddel. Hvor stor succes han får ved jeg ikke, men jeg tror nok han er fast mand i idealopstillingen.

            Men I andre skal bare fortsætte. Jeg har flere popcorn

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Nå men nu da tråden alligevel er hoppet af sporet, vil jeg da bare sige jeg er overvejende positiv ift Festesen, og nærmest i ekstase over vi handler så tidligt i vinduet
              Jeg er også positiv
              Jeg justerer mit JH Barometer en enkelt op
              Last edited by fmprOB; 03-07-2015, 15:29.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Meget enig. Han er en late bloomer, men jeg har set rigeligt suppebold til jeg er positiv. Han har ikke bare lavet en del mål lidt tilfældigt. Hans grundlæggende fodboldevner er fine hvad angår teknik, speed og indstilling. Jeg betragter ham som et "sikkert kort" og ikke en lottoseddel. Hvor stor succes han får ved jeg ikke, men jeg tror nok han er fast mand i idealopstillingen.

                Men I andre skal bare fortsætte. Jeg har flere popcorn
                He he. Jeg har det på samme måde. Håber dog vi henter en "profil" mere så både Zohore og Festersen skal kæmpe røven ud af bukserne for at spille hver weekend..
                TM skal udlejes/sælges og Lado kan forsøge at presse sig på som umiddelbar 4.angriber

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Du kender dem altså? Og vil formentlig ikke betegne dem som kup? Så går jeg ud fra, at vi er enige om, at spillere fra udlandet ligeså vel kan fejle som dem vi køber indenlands? Og at dem, vi køber indenlands ligeså vel kan blive succes som dem fra udlandet?

                  Godt, skal vi så ikke holde den der. Så kan du fortsætte din FM-strategi, mens vi andre tænker mere realistisk.
                  Gå venligst ind på www.fmfreaks.dk eller www.fmdanmark.dk, hvis du vil snakke om Football Manager, her prøver vi faktisk at have en debat om OB.

                  Men hvis du gerne vil fortsætte, må du da meget gerne nævne den Utaka eller Miti vi fandt i Horsens og Fredericia.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er også positiv
                    Jeg justerer mit mit JH Barometer en enkelt op
                    Hahaha, jeg elsker jeres barometer!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Hahaha, jeg elsker jeres barometer!
                      Du er jo velkommen til at være med

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Du er jo velkommen til at være med
                        Grunden til at jeg ikke er med, er at jeg blev lidt indebrændt, da jeg først så det. Det er en passe sjov idé, hvorfor fandt jeg dog ikke på den! Nu har min jalousi lagt sig lidt, og så er det vidst også på tide, at jeg får oprettet et

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Gå venligst ind på www.fmfreaks.dk eller www.fmdanmark.dk, hvis du vil snakke om Football Manager, her prøver vi faktisk at have en debat om OB.

                          Men hvis du gerne vil fortsætte, må du da meget gerne nævne den Utaka eller Miti vi fandt i Horsens og Fredericia.
                          Så du forholder dig ikke til mit indlæg. Igen. Når jeg siger FM-strategi, så henviser jeg til din taktik med at hente billige spillere fra eksotiske steder, hvorefter man vinder mesterskabet to år efter og CL tre år efter. Men sådan fungerer verden bare ikke helt.

                          Personligt vil jeg mene, at Falk (Middelfart), Højer (Viborg), Kadrii (B93) er ok gode spillere. Om der findes flere end lige de tre eksempler tør jeg ikke spå om. Men vi kan da prøve at lave en liste med alle OB's tidligere profiler, og hvilken klub de kom fra. Så bliver det spændende at se, om vi historisk set har hentet flere profiler fra ukendte sekundaligaer eller fra Danmark.
                          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Grunden til at jeg ikke er med, er at jeg blev lidt indebrændt, da jeg først så det. Det er en passe sjov idé, hvorfor fandt jeg dog ikke på den! Nu har min jalousi lagt sig lidt, og så er det vidst også på tide, at jeg får oprettet et

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              Så du forholder dig ikke til mit indlæg. Igen. Når jeg siger FM-strategi, så henviser jeg til din taktik med at hente billige spillere fra eksotiske steder, hvorefter man vinder mesterskabet to år efter og CL tre år efter. Men sådan fungerer verden bare ikke helt.

                              Personligt vil jeg mene, at Falk (Middelfart), Højer (Viborg), Kadrii (B93) er ok gode spillere. Om der findes flere end lige de tre eksempler tør jeg ikke spå om. Men vi kan da prøve at lave en liste med alle OB's tidligere profiler, og hvilken klub de kom fra. Så bliver det spændende at se, om vi historisk set har hentet flere profiler fra ukendte sekundaligaer eller fra Danmark.
                              Hvad er det for eksotiske spillere? Jeg har brugt Ole Nielsens meritter og os selv som nogle der har haft succes med at hente spillere udenfor landets grænser? Hvor ser du at jeg har snakket mesterskab, FM eller noget af det andet du nævner? Det er dig der forsøger at lægge det i munden på mig.

                              Højer er et glimrende eksempel på, at der findes folk med skjulte evner herhjemme, som pludselig kan blomstre. Han var dog tidligere u-landsholds- og ligalandsholdsspiller med over 150 Superligakampe, så helt skjult og ukendt var han nu ikke. Falk og Bashkim er rimeligt dårlige eksempler, da Falk skiftede til OB som 13-årig og Bashkim var et stort talent, der ligeledes også var meget ung.

                              Intet sted har jeg skrevet, at man ikke skal hente spillere herhjemme. Jeg har dog skrevet, at gør man udelukkende det, og indordner sig i den fødekæde der gør, at vi nu må hente spillere i Sønderjyske, FCV, Horsens, AGF og Fredericia, så ender man med at blive til de klubber til sidst. I særdeleshed, hvis de spillere man henter er langt oppe i 20'erne og nogle næsten 30. Det er det vi mere eller mindre har set siden, at Jesper Hansen tiltrådte, og der kan da ikke være nogle ved deres fulde fem, der vil sige at det har været en succes?

                              Men du må da meget gerne lave din liste, om vi har hentet flest spillere i udlandet eller Danmark. Jeg tror godt, at jeg kan gætte det uden at have kigget.
                              Last edited by Sheed; 03-07-2015, 15:52.

                              Comment


                                Det er jo en håbløs debat det her... ved mindre nogen sidder med facitlisten..? Nå ikke...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X