Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg var et smut forbi Ådalen idag, også dem spille på 2 mål dog lod jeg mærke til at både Lasse Nielsen og Falk ikke var der og da jeg var på vej væk overhørte jeg Ove sige at det var dejligt med trup uden skader, til en af tilskuerne, men hvor var og hvad laver Falk så? lad rygterne gå igang!
    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

    Comment


      U21

      Comment


        Nu skal vi lige se, hvem vi henter/sælger, men hvis vi lader Kamper gå til fucking Viborg, og henter en eller anden nul-bon som erstatning for Falk, fordi man sover i timen, så får jeg altså lange løg....

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-jonas-kamper
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
          U21
          Nej de mødes først mandag.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Nu skal vi lige se, hvem vi henter/sælger, men hvis vi lader Kamper gå til fucking Viborg, og henter en eller anden nul-bon som erstatning for Falk, fordi man sover i timen, så får jeg altså lange løg....

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-jonas-kamper
            der vel udbredt enighed om at Desler kan overtage RFs hk, med Lukas om backup...
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
              Jeg var et smut forbi Ådalen idag, også dem spille på 2 mål dog lod jeg mærke til at både Lasse Nielsen og Falk ikke var der og da jeg var på vej væk overhørte jeg Ove sige at det var dejligt med trup uden skader, til en af tilskuerne, men hvor var og hvad laver Falk så? lad rygterne gå igang!
              Dufter MEGET kraftigt af et lægetjek somewhere
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Så er det bekræftet, at Ankersen hentes til FCK:
                Ankersen til FCK
                Måske det kan åbne for noget trafik fra FCK til OB (højre back), som nogen vist har skrevet om herinde...?
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Dufter MEGET kraftigt af et lægetjek somewhere
                  Tja det var vi vel forberet på, så længe det er uden for landets grænser så alt muligt held og lykke til Falk :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Tja det var vi vel forberet på, så længe det er uden for landets grænser så alt muligt held og lykke til Falk :)
                    Jep, men selvom man er forberedt, er det alliewl trist at tænke på at skulle miste ham. Og, ja. Forhåbentlig er det u'landet!
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                      Jep, men selvom man er forberedt, er det alliewl trist at tænke på at skulle miste ham. Og, ja. Forhåbentlig er det u'landet!
                      Det er det helt bestemt, men jeg ser også på det på den måde. At han har tjent sin pligt i OB og det næste skridt i hans udvikling er et eventyr til udlandet. Bare han gør som hans gode ven Eriksen og bruger hoved ved valg af klub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Det er det helt bestemt, men jeg ser også på det på den måde. At han har tjent sin pligt i OB og det næste skridt i hans udvikling er et eventyr til udlandet. Bare han gør som hans gode ven Eriksen og bruger hoved ved valg af klub.
                        Jep. Og forhåbentlig kan det give en GOD skilling i klubkassen!
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Kan se på Twitter at falk rygtes kraftigt til FCK

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af viborghk Se indlæg
                            Kan se på Twitter at falk rygtes kraftigt til FCK
                            Jeg kan ikke se det :)

                            og hvor skulle han passe ind henne? nu har de Kusk, P.ANkersen, Remmer og Gislason på deres højre kant. Hvad skal de med en femte? den aftale takker falk helt sikkert Nej til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af viborghk Se indlæg
                              Kan se på Twitter at falk rygtes kraftigt til FCK
                              Puha... Og FCK udlejer de Ridder:
                              FCK udlejer Ridder
                              Jeg har en træls fornemmelse.. Det må betyde, at de henter nyt offensivt 'blod'. Er det mon fordi de signer Falk? (Ønskes gerne afkræftet!)
                              Last edited by OB4fan; 05-06-2015, 12:03.
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Ser på Michael Qureshi profil på twitter

                                Comment

                                Working...
                                X