Fordelen ved misbrugsløsningen, er at man ikke kan tage ansvar for egne handlinger i gerningsøjeblikket.
(Sidder lige og googler efter JH's hjemmeadresse over en flaske snaps og lidt råhyppere :-) )
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMon ikke der sker noget. Hvis ikke, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op med mig selv.
Men han vil jo bare sige at de har tiltro til dem der er nu og vi er det antal vi skal være i truppen...
Og så hopper jeg i odense havn
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar set en gammel Seat med FC Barcelona-klistermærke som kørte nordpå. Måske til Odense?
Driveren lignede lidt denne dreng:
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægEr der - pretty please- ikke en venlig sjæl der gider at dumpe et lille rygte?? Jeg græder mig pt i søvn hver aften og overvejer at opstarte et regulært misbrug af euforiserende midler og sprut.
Bare en lille bitte luns er alt jeg beder om.....
Har set en gammel Seat med FC Barcelona-klistermærke som kørte nordpå. Måske til Odense?
Driveren lignede lidt denne dreng:
Leave a comment:
-
Mon ikke der sker noget. Hvis ikke, så ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op med mig selv.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægEr der - pretty please- ikke en venlig sjæl der gider at dumpe et lille rygte?? Jeg græder mig pt i søvn hver aften og overvejer at opstarte et regulært misbrug af euforiserende midler og sprut.
pjat jeg er selv ved at kaste mig ud fra en bro.......... hvornår slutter vinduet ???????????? er det mandag kl. 0.00 ???
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Er der - pretty please- ikke en venlig sjæl der gider at dumpe et lille rygte?? Jeg græder mig pt i søvn hver aften og overvejer at opstarte et regulært misbrug af euforiserende midler og sprut.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSynes at huske der altid dukker rygter op de sidste dage, et eller andet sted, ukendte sider, udenlandske, twitter, osv... men det er bare helt umuligt at støve noget op denne gang, men jeg har da lært hvordan man siger rygte på 10 sprog nu...
Leave a comment:
-
Synes at huske der altid dukker rygter op de sidste dage, et eller andet sted, ukendte sider, udenlandske, twitter, osv... men det er bare helt umuligt at støve noget op denne gang, men jeg har da lært hvordan man siger rygte på 10 sprog nu...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægNægter simpelthen at tro på at der ikke sker mere i dette vindue..
Dermed ville JH blamere sig absolut og for alle tider.
Tror ikke på en dm, men til mindst på en målmand og en cf. Og det ville ikke overraske mig hvis der sker mere i cf. Kent demonstrerer meget tydeligt at han ikke vil have Lasse Nielsen. Ville ikke overraske mig hvis den Røde Lasse skifter nok.
Men det er bare elendigt at høre så absolut intet.
Leave a comment:
Leave a comment: