Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Gent=Genk
    Ja ja Same same

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Men hvorfor... Hvorfor skal præcis os, der nu har valgt at holde med OB, trækkes til 20 minutter før vinduet lukker hver evig eneste gang, før vi hører noget???

    Jeg står pt. til at vælge mellem at holde fast i min træning til marathon eller drikke mig i hegnet på grund af det her og skidte min træning væk. What to choose?
    Jeg aner det ikke. Men det er jo ikke sådan at vi ikke har hentet nogen de sidste 2 måneder jo... Vi har fået 9 spillere ind incl MP og JJT...
    Men jeg er lige så frustreret som du og alle andre er. Her på en dag hvor en 4-5 andre SL klubber henter..
    jeg hænger mig stadig i at vi har et stort transfer plus i et vindue hvor vi var klar til at bruge penge. Og det er jo heller ikke sådan at alle pengene skal bruges bare fordi..
    Men når vi har så ufattelig stor kvalitetsproblemer på bestemte poster er det mig ufatteligt at der ikke bliver gjort noget ved det. Alle kan jo se at det ikke fungere. Og nok heller ikke kommer til det.... Så kommer der frustrationer. Og JH hjælper altså heller ikke til.. Generelt syntes jeg ikke JH er særlig god til at please os fans gennem pressen ift mange andre sportchefer...

    Leave a comment:


  • kasparlyk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    der var du før mig, skulle lige til at rette (; forventer stærkt at der snart sker noget. Det bør der gøre!
    http://mobil.bold.dk/nyt/agf-meldes-...ffensivspiller

    Leave a comment:


  • Bullshark
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Gent=Genk
    der var du før mig, skulle lige til at rette (; forventer stærkt at der snart sker noget. Det bør der gøre!

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet
    Gent=Genk

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Selvfølgelig sker der mere..
    Selvom JH melder så konservativt ud arbejdes der 102% på højtryk efter at forstærke truppen..
    Jeg er helt overbevist om at der kigges på målmænd,forsvarsspillere og midtbanespillere.. Og opstår der en mulighed der har kvalitet slår vi også til.
    Men hvorfor... Hvorfor skal præcis os, der nu har valgt at holde med OB, trækkes til 20 minutter før vinduet lukker hver evig eneste gang, før vi hører noget???

    Jeg står pt. til at vælge mellem at holde fast i min træning til marathon eller drikke mig i hegnet på grund af det her og skidte min træning væk. What to choose?

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Cavric

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Skulle de ikke spille CL?
    Aner det ikke. Er jo også muligt at de er ved at rydde op. Var vist noget med en serbisk U21 spiller

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet
    Skulle de ikke spille CL?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvor? Hvem?

    MvT
    De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jammen så hopper jeg sgu i havnen!!! Og ja det har han. Jeg er bare bange for at den evt forklaring han ville komme med kan vi ikke bruge til noget..

    AGF henter angriber i Belgien
    Hvor? Hvem?

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Nogle rygter er svære at bedømme om de er ægte, da fmprOB første gang skrev at Toppel var på vej i mod Brøndby, der tænkte jeg; aaaarrrghh, men fordi det var ham turde jeg ikke udelukke det 100 %, men havde det kommet fra en "ukendt", så havde jeg betegnet det som fiktion.

    Men lad os lade den ligge som du siger, og håbe at vinduet snart explodere!
    Ja den havde min ene kilde 100% styr på

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis det ikke lykkes at skaffe kvalitet, har JH et kæmpe forklaringsproblem!
    Jammen så hopper jeg sgu i havnen!!! Og ja det har han. Jeg er bare bange for at den evt forklaring han ville komme med kan vi ikke bruge til noget..

    AGF henter angriber i Belgien

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Helt enig. Men når DU nu ved at det er et falsk rygte, så kan du jo bare lade det være ved det. Det er da ligeså irriterende at "høre på" som den "samtale" vi har gang i nu.
    Men pyt vi lader den ligge
    Nogle rygter er svære at bedømme om de er ægte, da fmprOB første gang skrev at Toppel var på vej i mod Brøndby, der tænkte jeg; aaaarrrghh, men fordi det var ham turde jeg ikke udelukke det 100 %, men havde det kommet fra en "ukendt", så havde jeg betegnet det som fiktion.

    Men lad os lade den ligge som du siger, og håbe at vinduet snart explodere!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Hvad så med os der synes at det er belastende når denne slags samtaler om hvad der er sande rygter og hvad der er falske rygter er i gang. Vi er jo også "tvunget" til at læse alle de indlæg.

    FREEDOM OF SPEECH!!!
    Forstår hvad du siger men er 100% uenig

    Leave a comment:

Working...
X