Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Lad os nu sige, at vi kigger på højre kant isoleret så, som jo også er der Kamper har sin force, så vil jeg altså være ganske tryg ved at sætte min lid til Desler på den position. Så synes jeg det vil være ærgerligt, hvis Kamper skulle gå ind og tage minutter fra en spiller som Lucas, der har været med på flere ungdomslandshold, og trods alt stadig er 20 år.

    Selvfølgelig skal der rutine ind på holdet, men jeg foretrækker, at det er på de positioner, hvor vi også mangler folk: Målmand, midterforsvar og centralt midt, og ikke på de positioner, hvor vi i forvejen er dækket godt ind med talenter, og da helst ikke skal skubbe dem bag i køen. Vi skal leve af at få bragt dem frem, og få lavet nogle gode salg på dem.
    Jeg er bestemt også tryg ved Desler på højrekanten, som udgangspunkt. Men spillere kan jo blive skadet (7-9-13). Efter ham vil det så være Lucas Jensen der er næste mand i køen. Jeg skal indrømme, at jeg ikke så kampen i Aalborg, men hvis jeg kigger udover den kamp har han bare på ingen måde imponeret mig indtil nu. I de få indhop han har fået synes jeg han har været forholdsvist langt fra "superliganiveau". Desværre. Han sluttede jo heller ikke ligefrem godt af i Viborg efter han havde skrevet kontrakt med os.

    Jeg afskriver ham ikke, men hvis han stod til at starte på vores højrekant i en periode ville jeg godt nok få nogle dybe panderynker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Jeg er bestemt også tryg ved Desler på højrekanten, som udgangspunkt. Men spillere kan jo blive skadet (7-9-13). Efter ham vil det så være Lucas Jensen der er næste mand i køen. Jeg skal indrømme, at jeg ikke så kampen i Aalborg, men hvis jeg kigger udover den kamp har han bare på ingen måde imponeret mig indtil nu. I de få indhop han har fået synes jeg han har været forholdsvist langt fra "superliganiveau". Desværre. Han sluttede jo heller ikke ligefrem godt af i Viborg efter han havde skrevet kontrakt med os.

      Jeg afskriver ham ikke, men hvis han stod til at starte på vores højrekant i en periode ville jeg godt nok få nogle dybe panderynker.
      hans MOM og hattrick idag i reservekampen giver os da et lille håb om at han er på vej..
      Og Ove har jo nettop fremhævet ham som den spiller der er blevet "snydt" mest i år for spilletid. Han ville meget gerne have givet ham mere men netop pga Falk og Desler som har været vores bedste har det ikke været muligt..
      Jeg tror på at han får et lille gennembrud næste år under KN

      Comment


        Daniel H får 4 år i Basel. Den skulle være sikker nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg ikke på at Desler skal ind på midten og tror at Lucas er en fin backup næste år..
          syntes der er andre pladser som skal dækkes først før man kigger om der er flere penge til den plads
          det er vi tilgengæld helt enige om.

          - Mener bare desler startede inde centralt.....men det kommer jo selvfølgelig også an på hvor Kent ser ham. Men ja målmanden og angrebet mangler i den grad at blive styrket.....samt en del andre positioner ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Daniel H får 4 år i Basel. Den skulle være sikker nu.
            vi havde næppe hørt om det hvis ikke de var langt allerede - så på den måde ingen stor overraskelse. Tillykke til Daniel håber det kommer til at gå ham godt udenlands.

            Og så glæder jeg mig da over at det ikke er en sidste sekunds handel som vi har set tidligere, som med spelmann har vi nu tid til at finde erstatninger - om ikke andet er det da glædeligt.

            Comment


              Vigtigt at der lander noget af kvalitet inden længe. Skal love for at vinduet er åbnet med et brag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                hans MOM og hattrick idag i reservekampen giver os da et lille håb om at han er på vej..
                Og Ove har jo nettop fremhævet ham som den spiller der er blevet "snydt" mest i år for spilletid. Han ville meget gerne have givet ham mere men netop pga Falk og Desler som har været vores bedste har det ikke været muligt..
                Jeg tror på at han får et lille gennembrud næste år under KN
                Det er jo noget vås fra Ove . Det havde været ret let og smertefrit at rykke Falk over på venstre kant Desler ind centralt , L.J på højre kant og Emil ud på bænken . Greve kunne være rykket i angreb og Emil ud på bænken , der har været masser af muligheder for at prøve Lukas , hvis Ove bare havde ofret Emil .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det er vi tilgengæld helt enige om.

                  - Mener bare desler startede inde centralt.....men det kommer jo selvfølgelig også an på hvor Kent ser ham. Men ja målmanden og angrebet mangler i den grad at blive styrket.....samt en del andre positioner ;)
                  Vi må se til næste sæson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Vigtigt at der lander noget af kvalitet inden længe. Skal love for at vinduet er åbnet med et brag.
                    Det er ikke engang åbnet endnu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er jo noget vås fra Ove . Det havde været ret let og smertefrit at rykke Falk over på venstre kant Desler ind centralt , L.J på højre kant og Emil ud på bænken . Greve kunne være rykket i angreb og Emil ud på bænken , der har været masser af muligheder for at prøve Lukas , hvis Ove bare havde ofret Emil .
                      Det har han så ikke villet. Men syntes sgu det er fint at han sweet talker hvis en spiller har fortjent bedre..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Daniel H får 4 år i Basel. Den skulle være sikker nu.
                        Hvor ved du det fra?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvor ved du det fra?
                          Edit: nevermind

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det har han så ikke villet. Men syntes sgu det er fint at han sweet talker hvis en spiller har fortjent bedre..
                            Det bliver den enkelte spiller så bare ikke bedre af ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det bliver den enkelte spiller så bare ikke bedre af ;-)
                              Korrekt. Men med talent som han har, tillid fra træneren og en masse selvtillid kan man komme langt..
                              jeg har heller ikke set det store der imponerer mig endnu. Men derfor kan man jo godt have et håb om at hans tid er kommet..
                              jeg vil se en målmand, højreback, midtforsvarer, midtbanegeneral,venstrekant og 1-2 angribere før jeg begynder at bekymre mig om HK

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det er jo noget vås fra Ove . Det havde været ret let og smertefrit at rykke Falk over på venstre kant Desler ind centralt , L.J på højre kant og Emil ud på bænken . Greve kunne være rykket i angreb og Emil ud på bænken , der har været masser af muligheder for at prøve Lukas , hvis Ove bare havde ofret Emil .
                                Meget, meget, MEGET enig. Lucas kunne også for den sags skyld have spillet venstrekant. Han kunne umuligt have været meget værre end Emil, der er mit største spørgsmålstegn ved Ove. Hvordan fan' kunne han få så lang snor? Han trækker sig fra ALLE dueller, og har stort set intet leveret. Handler det om, at Ove gerne ville være ham, der "fik gang i Emil Larsen"?. Jeg håber han ryger til sommer. Og ellers håber jeg på helt anderledes konsekvenspædagogik fra Kent. Vi kan ikke bruge luksusspillere med angst i øjenene til en flyvende dart...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X