Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke JH holder is i maven og venter på at Daniel Agger kan hentes på en free transfer?

    MvT (nej jeg har ikke drukket - jeg er bare sådan :O) )
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Mon ikke JH holder is i maven og venter på at Daniel Agger kan hentes på en free transfer?

      MvT (nej jeg har ikke drukket - jeg er bare sådan :O) )

      Comment


        Nå, så er det tid til nørdet namedropperi. (Forsøg på at live et dødt forum op).

        Vi hjælper Jesper Hansen! Tre regler:

        1. Nævn én (sorry, Plum) midtstopper der kan hentes på en free her og nu.
        2. Spilleren skal have spillet mindst 20 førsteholdskampe det sidste år.
        3. Spilleren skal være fra bedste eller næstbedste liga, der hvor han har spillet sidst.

        Bring it on.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Nå, så er det tid til nørdet namedropperi. (Forsøg på at live et dødt forum op).

          Vi hjælper Jesper Hansen! Tre regler:

          1. Nævn én (sorry, Plum) midtstopper der kan hentes på en free her og nu.
          2. Spilleren skal have spillet mindst 20 førsteholdskampe det sidste år.
          3. Spilleren skal være fra bedste eller næstbedste liga, der hvor han har spillet sidst.

          Bring it on.

          MvT
          Ondřej Mazuch - og ja, jeg har bare fundet ham på Transfermarkt ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Nå, så er det tid til nørdet namedropperi. (Forsøg på at live et dødt forum op).

            Vi hjælper Jesper Hansen! Tre regler:

            1. Nævn én (sorry, Plum) midtstopper der kan hentes på en free her og nu.
            2. Spilleren skal have spillet mindst 20 førsteholdskampe det sidste år.
            3. Spilleren skal være fra bedste eller næstbedste liga, der hvor han har spillet sidst.

            Bring it on.

            MvT
            JH er godt nok allerede blevet opmærksom på ham, men nu kommer han lige med igen alligevel... Han er dog nok ikke den spiller der går lige ind og ændrer det store nu, han har sat ude lidt tid, det skulle nok have været i sommers hvis det var, eller til når opstarten går i gang i Januar...

            http://www.transfermarkt.com/ondrej-mazuch/profil/spieler/23443
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Alexander Madlung
              http://www.transfermarkt.de/alexande...n/spieler/2767
              godt type, touch guy, godt hovedstødspil, meget erfaring i 1.tysk Bundesliga (Berlin,Wolfsburg,Frankfurt).
              Last edited by andlox; 11-10-2015, 16:03.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                Ondřej Mazuch - og ja, jeg har bare fundet ham på Transfermarkt ;)
                Hvorfor "sorry" ?

                Men hvad med en vintervinduetråd?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvorfor "sorry" ?

                  Men hvad med en vintervinduetråd?
                  Det såmænd ment som et kompliment, da du plejer at være mand for at grave masser af navne frem :O)
                  En vintertråd er vel snart på sin plads - det har du da ret i.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment

                  Working...
                  X