Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adecky/5666133

    Hverken ønske eller mulighed, mere rendyrket frygt. Hvis BIF får så mange penge for Hradecky; kunne de så finde på at genoplive interessen i Rasmus Falk?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adecky/5666133

      Hverken ønske eller mulighed, mere rendyrket frygt. Hvis BIF får så mange penge for Hradecky; kunne de så finde på at genoplive interessen i Rasmus Falk?
      Har haft præcis samme tanke!! Men håber og tror på Falk ryger til udlandet og med den måde han spiller for tiden, synes jeg ikke vi skal være urolige for det ikke sker - Manden er jo flyvende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...adecky/5666133

        Hverken ønske eller mulighed, mere rendyrket frygt. Hvis BIF får så mange penge for Hradecky; kunne de så finde på at genoplive interessen i Rasmus Falk?
        Umiddelbart tror jeg kun det kan være Troels B.'s talegaver, der skal kunne overtale Falk, men tror ikke på det. Falk har alligevel spillet 6-7 år i Superligaen, og godt nok er BIF en anden klub, men holdende man spiller mod er det samme, stadions er de samme, modspillere er de samme, tilskuere de samme osv. Som Spelmann sagde, nu har jeg spillet længe nok i Danmark, og uanset hvilken klub du spiller i, så er hovedparten af kampene de samme. Nu har Falk endda mere talent og kan formegentlig komme længere end Spelmann, og derfor skal hans næste skifte også være et markant skifte opad, og det synes jeg trods alt ikke BIF er. Topklub i Holland eller Belgien, eller en mindre klub i Spanien eller Frankrig, ville jeg synes skulle være hans næste skridt.

        Comment


          Falk kommer heller ikke til at opleve noget med BIF som han ikke allerede har prøvet med OB, og tænker man lidt på Falks udtalelser gennem de sidste sæsoner, så gider han heller ikke den ustabilitet som BIF også er garant for, se bare deres sæsonstart, det gider Falk overhovedet ikke bruge mere tid på...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            For at Brøndby kan nå deres økonomiske mål kan de ikke bruge ret mange af de penge de får ind. Lad os sige de får 13 mill..
            Ikke engang det er nok til at købe Falk

            Comment


              Ja okey. Her står 18-20 mill. Tror stadig ikke på det med mindre at de byder alle 20 mill

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                BIF er ifølge avis tæt på at sælge Hradecky:
                http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...-hradecky-salg
                Så skal de vel også ud og hente ny målmand? Endnu en konkurrent om JH?
                Helt sikkert. Brøndbys første prio er, om de kan hente Lindegaard ellers bliver det Jesper Hansen :( nok derfor der ikke er kommet en aftale på plads mellem os og Jesper Hansen endnu da han afventer situationen i Brøndby.
                Selvom nogle herinde mener, at Rønnow er blevet lovet førsteholdsfodbold, så er det planen han skal være førstemålmand endnu.

                Jeg tror på Falkesgaard bliver en rigtig god målmand for os med tiden, ser heller der bliver investeret i en ny kreativ midtbanespiller gerne Matti, da jeg synes det bliver alt for defensivt med El-makrini og Ari.

                Comment


                  Hvad med endnu en BIF målmand?

                  http://www.bold.dk/nyt/kampfit-og-gr...ader-nordmaend

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tja, Falke slog ham af i sin tid i BIF, så kan ikke helt se meningen med det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Pistol Pet Se indlæg
                      Helt sikkert. Brøndbys første prio er, om de kan hente Lindegaard ellers bliver det Jesper Hansen :( nok derfor der ikke er kommet en aftale på plads mellem os og Jesper Hansen endnu da han afventer situationen i Brøndby.
                      Selvom nogle herinde mener, at Rønnow er blevet lovet førsteholdsfodbold, så er det planen han skal være førstemålmand endnu.

                      Jeg tror på Falkesgaard bliver en rigtig god målmand for os med tiden, ser heller der bliver investeret i en ny kreativ midtbanespiller gerne Matti, da jeg synes det bliver alt for defensivt med El-makrini og Ari.
                      Hvor har du fra, at Brøndbys førsteprioritet er at hente Lindegaard?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Tja, Falke slog ham af i sin tid i BIF, så kan ikke helt se meningen med det.
                        Kommer vel an på om de ser Falke som en 1. keeper og Tørnæs god nok som backup ....
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Skal ikke kunne sige om BIF vil hente Lindegaard eller ej. Men økonomisk ansvarlig kan man ikke kalde dem så. De skal have stort plus på transferdelen i år, og Lindegaard vil i BIF kræve en høj løn. De har i forvejen Kahlenberg, Elmander og Agger, som hæver en meget høj løn, godt nok er nogle af lønkronerne betalt af rigmænd, men det er ikke holdbart i længden.
                          Jeg er ikke BIF fan, men set ud fra et sportsligt ledelsesmæssigt koncept, forstår jeg ikke at BIF ikke snart, tager det lange seje træk og får styr på konceptet, og bygger det op igen. De har nok Skandinaviens største potentiale, men det kræver man bygger det ordenligt op nedefra, og det tager altså nogle år. Men de har åbenbart ikke tålmodigheden og presset fra omverden er åbenbart for hårdt for dem.
                          Dejligt at se, hvordan OB har taget det lange seje træk og fået driften tilbage på rette spor, selvom det har betydet nogle magre år på den sportslige del.

                          Anyway... Tror ikke Lindegaard lander i BIF, han vil sandsynligvis kun spille i OB i Danmark.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Skal ikke kunne sige om BIF vil hente Lindegaard eller ej. Men økonomisk ansvarlig kan man ikke kalde dem så. De skal have stort plus på transferdelen i år, og Lindegaard vil i BIF kræve en høj løn. De har i forvejen Kahlenberg, Elmander og Agger, som hæver en meget høj løn, godt nok er nogle af lønkronerne betalt af rigmænd, men det er ikke holdbart i længden.
                            Jeg er ikke BIF fan, men set ud fra et sportsligt ledelsesmæssigt koncept, forstår jeg ikke at BIF ikke snart, tager det lange seje træk og får styr på konceptet, og bygger det op igen. De har nok Skandinaviens største potentiale, men det kræver man bygger det ordenligt op nedefra, og det tager altså nogle år. Men de har åbenbart ikke tålmodigheden og presset fra omverden er åbenbart for hårdt for dem.
                            Dejligt at se, hvordan OB har taget det lange seje træk og fået driften tilbage på rette spor, selvom det har betydet nogle magre år på den sportslige del.

                            Anyway... Tror ikke Lindegaard lander i BIF, han vil sandsynligvis kun spille i OB i Danmark.
                            Hvad baserer du det på? Sådan som Lindegaard forvalter sin karriere og sidder sit potentiale væk på bænken, hvad peger så lige i retning af, at han pludselig skulle prioritere OB og spilletid fremfor en hvilken som helst anden klub med større løn? Noget som BIF, FCK og FCM alle kan overmatche OB i.

                            Når det er sagt, så tror jeg heller ikke lindegaard lander i BIF, men det er mere fordi, jeg tror BIF satser på rønnow og hellere vil bruge lønkronerne andre steder på banen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                              Hvad baserer du det på? Sådan som Lindegaard forvalter sin karriere og sidder sit potentiale væk på bænken, hvad peger så lige i retning af, at han pludselig skulle prioritere OB og spilletid fremfor en hvilken som helst anden klub med større løn? Noget som BIF, FCK og FCM alle kan overmatche OB i.

                              Når det er sagt, så tror jeg heller ikke lindegaard lander i BIF, men det er mere fordi, jeg tror BIF satser på rønnow og hellere vil bruge lønkronerne andre steder på banen.
                              I forhold til de store summer penge, Lindegaard har tjent i Man United, er forskellen på, hvad OB og FCK kan betale, måske ikke så væsentlig.

                              Hvis OB strækker sig og giver Lindegaard en løn på Skoubo-niveau, dvs (angiveligt) ca 250.000 pr md, og FCK/Brøndby vil give 400-450.000 pr md (angiveligt tilsvarende N'Doyes/Jan K's løn), så er det vel muligt at han vil "nøjes". Han har vel stadig stribede knogler og blåhvide blodlegemer?

                              Lindegaard tjener angiveligt 1.5-1.8 mio pr md i United.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                I forhold til de store summer penge, Lindegaard har tjent i Man United, er forskellen på, hvad OB og FCK kan betale, måske ikke så væsentlig.

                                Hvis OB strækker sig og giver Lindegaard en løn på Skoubo-niveau, dvs (angiveligt) ca 250.000 pr md, og FCK/Brøndby vil give 400-450.000 pr md (angiveligt tilsvarende N'Doyes/Jan K's løn), så er det vel muligt at han vil "nøjes". Han har vel stadig stribede knogler og blåhvide blodlegemer?

                                Lindegaard tjener angiveligt 1.5-1.8 mio pr md i United.
                                http://sporten.tv2.dk/2012-02-26-med...d-stiger-i-løn
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X