Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Tror også de kunne forlange en bjørn paulsen-pris for ham hvis han skal skifte til vinter. Nu har de gang i en super sæson, så skal de sælge anføren midt i sæsonen, så bliver det ikke for peanuts til en klub, som forhåbentlig kommer til at konkurrere med sønderjyderne i tabellen
    Tror vi snakker mere end Bjørn Paulsen.

    I mine øjne er Kanstrup en bedre spiller og er en type som mange hold gerne vil have (midtstopper, der også er okay med bolden). Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi snakker en pris i omegnen af 6-8 millioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Tror vi snakker mere end Bjørn Paulsen.

      I mine øjne er Kanstrup en bedre spiller og er en type som mange hold gerne vil have (midtstopper, der også er okay med bolden). Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi snakker en pris i omegnen af 6-8 millioner.
      Arh. Så er vi over DH og der synes jeg trods alt både DH med sin alder og hans tid under Ove viste lidt mere klasse, men det kan sgu sagtens være de vil presse prisen derop hvis vi snakker et julekøb. OB vil være desperate efter en CF og det vil kunne koste Sønderjyske dyrt

      Comment


        Jeg ved godt, at jeg brokkede mig over alt den Lindegaard snak i sommers, hvor jeg mente det var umuligt. Det var der nok også, men er det stadig det? Lindegaard ville fortsætte sit eventyr, og fik sig en ny kontrakt med WBA, hvor man regnede med, at han ville gå direkte ind i start 11'eren. I dag er han blevet tredjevalg, kan slet ikke forestille mig, hvor skuffet han må være, og mon ikke at han allerede forsøger et skifte væk til vinter?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Jeg mener så ikke at kanstrup er en der kan flytte os nok. Han er en ganske fin spiller, men håber da på en der er bedre.
          Men i forhold til Lasse Nielsen, så kan Kanstrup rykke os meget. Lasse er decideret uvenner med bolden :o) jeg takker mange gange for Lasses evner til at rydde op, men ham stopper vores spil og ødelægger dermed vores opspil (og forsvar når vi har bolden)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Men i forhold til Lasse Nielsen, så kan Kanstrup rykke os meget. Lasse er decideret uvenner med bolden :o) jeg takker mange gange for Lasses evner til at rydde op, men ham stopper vores spil og ødelægger dermed vores opspil (og forsvar når vi har bolden)
            http://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1

            Hvis du ser fra 1:20, er det vel Lasses assist til 3-1 målet. Han bliver aldrig nogen Maldini.. eller Høegh, for den sags skyld. Han bliver dog også gjort lidt værre end han er.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              http://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1

              Hvis du ser fra 1:20, er det vel Lasses assist til 3-1 målet. Han bliver aldrig nogen Maldini.. eller Høegh, for den sags skyld. Han bliver dog også gjort lidt værre end han er.
              Ahhh, synes du er lige lovligt generøs, hvis du vil give Lasse Nielsen en assist på Festersens tredje mål. Ja han afleverer til ham, men det er helt oppe ved midterlinien og Fester skal sætte 2 mand af, før han smækker den ind. Sådan et mål plejer man ikke notere andre for en assist for. Temmeligt søgt, hvis du spørger mig.

              Du har måske ret i det, du siger om Lasse Nielsen, men det andet er vist lige at stramme den.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Jeg er stadig kæmpe fan af Lasse Nielsen. Han burde forlænge og blive i OB..
                Bare som 3-4 valg
                Send Diarra og Haddi videre til sommer og hent et par nye

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er stadig kæmpe fan af Lasse Nielsen. Han burde forlænge og blive i OB..
                  Bare som 3-4 valg
                  Send Diarra og Haddi videre til sommer og hent et par nye
                  jeg er frisk på et aftale med vores tidligere talent Jacob Rasmussen, det er næppe sandsynligt hvis han rykkes op i 1. holdstruppen i Schalke 04...omvendt kan det måske blive mulig hvis han ikke rykkes op og ja...Lasse bør blive i truppen med hans fantastiske attitude
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Der er ALTID trafikale problemer på distancen Middelfart. - Odense .... Folk på den distance evner hverken at holde til højre eller køre op til hastighedsgrænsen ... Helt håbløst ....
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Der er ALTID trafikale problemer på distancen Middelfart. - Odense .... Folk på den distance evner hverken at holde til højre eller køre op til hastighedsgrænsen ... Helt håbløst ....
                      har vi fat i den rette tråd her
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg er frisk på et aftale med vores tidligere talent Jacob Rasmussen, det er næppe sandsynligt hvis han rykkes op i 1. holdstruppen i Schalke 04...omvendt kan det måske blive mulig hvis han ikke rykkes op og ja...Lasse bør blive i truppen med hans fantastiske attitude
                        Jeg ved at Jacob Rasmussen gør det helt godt i Schalkes U19, er fast mand i start 11. Men i Bundesliga-truppen er der en meget stærke konkurrence med Matip, Høwedes, Nastasic og der ryggede flere unge op i Schalke som spiller også cf (Friedrich, Kehrer) men ikke Jakob. Så måske vi kunne få ham til mindst i en lejeaftale at få spilletid ...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Der er ALTID trafikale problemer på distancen Middelfart. - Odense .... Folk på den distance evner hverken at holde til højre eller køre op til hastighedsgrænsen ... Helt håbløst ....
                          Hej, der er ALTID trafikale problemer når je kommer fra Tyskland til Odense og jeg kommer alligevel punktlig til hjemmekampe.
                          Så tænker det er en godt reaktion af Kent. Jeg kan huske at MK havde en ordentlg start i sidste år og lidt sennere gik det ned. Synes in denne sæson det samme, så måske han bare har brug for mere pres og Kents reaktion hjælper ham at holde koncentrationen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Jeg ved at Jacob Rasmussen gør det helt godt i Schalkes U19, er fast mand i start 11. Men i Bundesliga-truppen er der en meget stærke konkurrence med Matip, Høwedes, Nastasic og der ryggede flere unge op i Schalke som spiller også cf (Friedrich, Kehrer) men ikke Jakob. Så måske vi kunne få ham til mindst i en lejeaftale at få spilletid ...
                            så må vi håbe JH er "vaks ved havelågen" og klar til at forhøre sig om sagerne
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Jeg ved at Jacob Rasmussen gør det helt godt i Schalkes U19, er fast mand i start 11. Men i Bundesliga-truppen er der en meget stærke konkurrence med Matip, Høwedes, Nastasic og der ryggede flere unge op i Schalke som spiller også cf (Friedrich, Kehrer) men ikke Jakob. Så måske vi kunne få ham til mindst i en lejeaftale at få spilletid ...
                              Nogen der kender til Jacob R's statur? er han en stor fyr som Jannik V., mindre men bomstærk som J. Okore eller er han en klon af den gode gamle lille elgantier Rene Henriksen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Nogen der kender til Jacob R's statur? er han en stor fyr som Jannik V., mindre men bomstærk som J. Okore eller er han en klon af den gode gamle lille elgantier Rene Henriksen?
                                godt spørgsmål....MIN opfattelse er at han er elegantier, men jeg er slet ikke sikker
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X