Oprindeligt indsendt af mågen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæghttp://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1
Hvis du ser fra 1:20, er det vel Lasses assist til 3-1 målet. Han bliver aldrig nogen Maldini.. eller Høegh, for den sags skyld. Han bliver dog også gjort lidt værre end han er.
Jeg lagde mærke til LN under opvarmningen. Hans afleveringer er ikke skarpe og han skal normalt bruge 1 ekstra berøring i forhold til hvad jeg ser som normalt. Derudover har han i tidligere kampe (fx i haderslev) undladt at vende spillet, men derimod smidt bolden tilbage i samme område, hvor presset fra modstanderen var tilstede. Så udover hans manglende teknik, mener jeg heller ikke at han har nogen ro på bolden eller overblik i forhold til medspillere.
Jeg værdsætter hans styrker, men et hold med LN, Ari og kirkeskov vil få svært ved at være spilstyrende.
Men tror på, at over tid vil Kent få lært LN et spilmønster i det opbyggende og dermed mindske de fejlkilder, som LN bidrager til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægSom ChrisOB skriver, så er det en klasseaktion fra Festen, der skaber en chance til sig selv ud af ingenting.
Jeg lagde mærke til LN under opvarmningen. Hans afleveringer er ikke skarpe og han skal normalt bruge 1 ekstra berøring i forhold til hvad jeg ser som normalt. Derudover har han i tidligere kampe (fx i haderslev) undladt at vende spillet, men derimod smidt bolden tilbage i samme område, hvor presset fra modstanderen var tilstede. Så udover hans manglende teknik, mener jeg heller ikke at han har nogen ro på bolden eller overblik i forhold til medspillere.
Jeg værdsætter hans styrker, men et hold med LN, Ari og kirkeskov vil få svært ved at være spilstyrende.
Men tror på, at over tid vil Kent få lært LN et spilmønster i det opbyggende og dermed mindske de fejlkilder, som LN bidrager til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægSom ChrisOB skriver, så er det en klasseaktion fra Festen, der skaber en chance til sig selv ud af ingenting.
Men tror på, at over tid vil Kent få lært LN et spilmønster i det opbyggende og dermed mindske de fejlkilder, som LN bidrager til."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægTror der lige går 14 dages tid inden Kanstrup er færdig med at være rundtosset, oven på dagens røvfuld. De fik større tæsk end OB gjorde. Mærkelig superliga i år.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægTror der lige går 14 dages tid inden Kanstrup er færdig med at være rundtosset, oven på dagens røvfuld. De fik større tæsk end OB gjorde. Mærkelig superliga i år.
Der var kæmpe klasse forskel. Ufatteligt at man kunne tabe så stort og klart til så ringe et hold tænker man
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er ikke imponeret over mandens CV, nogen der ved, hvorfor han ikke kan få fast spilletid i Sundsvall?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er ikke imponeret over mandens CV, nogen der ved, hvorfor han ikke kan få fast spilletid i Sundsvall?
Mit gæt er, at journalisten ikke har gjort sit hjemmearbejde.
Jeg siger nej tak på attituden alene.
Comment
Comment