Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Har netop undersøgt det og Michael Johansen er spilleragent.
    Det er interessant, for han/agentbureauet, er agent for Matti...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det er interessant, for han/agentbureauet, er agent for Matti...

      uhhh det er jo spændende det her. Det minder mig om dengang med Fall og en taxachauffør, eller hvordan det nu var?

      Comment


        ps. men han er også agent for Martin Albrechtsen, er det JHs nye forsvarsgeneral......Det ville jo ikke undre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det er interessant, for han/agentbureauet, er agent for Matti...
          så kom da med ham....NU 😄😊
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            En tynd kop the.

            But i like it

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det er interessant, for han/agentbureauet, er agent for Matti...
              man kan da håbe han kigger forbi for at snakke med JH og OB.....men når nu Matti er i landet og træner med i OB - så er det vel ikke så underligt at hans agent kigger forbi for at snakke fremtid - selv om det ikke skulle handle om OB

              Comment


                Hvis alternative kun er 1div klubber for Matti - er han så virkelig værd at have i truppen?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  man kan da håbe han kigger forbi for at snakke med JH og OB.....men når nu Matti er i landet og træner med i OB - så er det vel ikke så underligt at hans agent kigger forbi for at snakke fremtid - selv om det ikke skulle handle om OB
                  Nej absolut ikke, tænker også det lige så godt bare kan være det... men nu synes jeg som sagt også bare det er interessant...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Hvis alternative kun er 1div klubber for Matti - er han så virkelig værd at have i truppen?
                    Aldrig nemt når et vindue er lukket og de fleste trupper er fyldte og budgettet er brugt.. Og umiddelbart står ingen SL klubber og har brug for en midtbane spiller som de færreste egentlig kender niveauet på
                    Mit gæt er desuden at Matti gambler og giver det chancen her i OB hvor han "træner" med. Han kan jo bare imponere vildt og flot..
                    Når JH siger at budgettet er brugt er det jo ikke det samme om at kontoen står i nul. Der vil altid kunne findes plads til en ekstra ordinær spiller til den rigtige pris..

                    Men det er da klart at hvis der går meget mere end 14 dages tid begynder han nok at tage imod klubber der vil snakke. Også 1.div

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Aldrig nemt når et vindue er lukket og de fleste trupper er fyldte og budgettet er brugt.. Og umiddelbart står ingen SL klubber og har brug for en midtbane spiller som de færreste egentlig kender niveauet på
                      Mit gæt er desuden at Matti gambler og giver det chancen her i OB hvor han "træner" med. Han kan jo bare imponere vildt og flot..
                      Når JH siger at budgettet er brugt er det jo ikke det samme om at kontoen står i nul. Der vil altid kunne findes plads til en ekstra ordinær spiller til den rigtige pris..

                      Men det er da klart at hvis der går meget mere end 14 dages tid begynder han nok at tage imod klubber der vil snakke. Også 1.div
                      det er jeg enig med dig i, og det passer sørme også med hvad sportschefen(erne) i klubberne siger om at de kikker hele tiden på de muligheder der er
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        det er jeg enig med dig i, og det passer sørme også med hvad sportschefen(erne) i klubberne siger om at de kikker hele tiden på de muligheder der er
                        Kommer der en ekstraordinær spiller forbi kan der altid findes lidt ekstra. Spørgsmålet er så nok hvor ekstra eller ordinær at Matti er..
                        Men jeg ville blive meget overrasket hvis Matti ikke som minimum er på Azer's niveau. Men det er sikkert ikke nok når vi kigger efter spillere de næste par vinduer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          ps. men han er også agent for Martin Albrechtsen, er det JHs nye forsvarsgeneral......Det ville jo ikke undre
                          Situationen taget i betragtning ville jeg ikke have noget imod Albretchsen.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Situationen taget i betragtning ville jeg ikke have noget imod Albretchsen.

                            MvT

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Forstå mig ret. Vi har én - ÉN! - rendyrket midterforsvarer i truppen. Desperat situation. Albrechtsen er trods alt mand for rutine og indsats.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Med fare for lige at glemme rækkefølgen på nogen ting, så tror jeg vi har penge nok til den rigtige spiller.

                                Mener det eneste der skete efter vi spurgte på Mads Fenger, var at vi hentede en keeper og det vidste vi godt, for der var Falke gået i stykker.

                                Comment

                                Working...
                                X