Oprindeligt indsendt af Kitkat
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er interessant, for han/agentbureauet, er agent for Matti...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægman kan da håbe han kigger forbi for at snakke med JH og OB.....men når nu Matti er i landet og træner med i OB - så er det vel ikke så underligt at hans agent kigger forbi for at snakke fremtid - selv om det ikke skulle handle om OBTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHvis alternative kun er 1div klubber for Matti - er han så virkelig værd at have i truppen?
Mit gæt er desuden at Matti gambler og giver det chancen her i OB hvor han "træner" med. Han kan jo bare imponere vildt og flot..
Når JH siger at budgettet er brugt er det jo ikke det samme om at kontoen står i nul. Der vil altid kunne findes plads til en ekstra ordinær spiller til den rigtige pris..
Men det er da klart at hvis der går meget mere end 14 dages tid begynder han nok at tage imod klubber der vil snakke. Også 1.div
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAldrig nemt når et vindue er lukket og de fleste trupper er fyldte og budgettet er brugt.. Og umiddelbart står ingen SL klubber og har brug for en midtbane spiller som de færreste egentlig kender niveauet på
Mit gæt er desuden at Matti gambler og giver det chancen her i OB hvor han "træner" med. Han kan jo bare imponere vildt og flot..
Når JH siger at budgettet er brugt er det jo ikke det samme om at kontoen står i nul. Der vil altid kunne findes plads til en ekstra ordinær spiller til den rigtige pris..
Men det er da klart at hvis der går meget mere end 14 dages tid begynder han nok at tage imod klubber der vil snakke. Også 1.divBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er jeg enig med dig i, og det passer sørme også med hvad sportschefen(erne) i klubberne siger om at de kikker hele tiden på de muligheder der er
Men jeg ville blive meget overrasket hvis Matti ikke som minimum er på Azer's niveau. Men det er sikkert ikke nok når vi kigger efter spillere de næste par vinduer
Comment
Comment