Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at han stadig er i kikkerten?
    Håber jeg ikke, vi har allerede en cf under 185 cm. Vi har brug for en på Kasper Larsens højde, med god pondus i hovedspillet. Du så selv hvor meget Brock Madsen og Lundberg ymygede Jonasson og Diarra :-) men hvem ved? kan jo være han har en vanvittig springkraft og god fysik...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke at han stadig er i kikkerten?
      Det er et godt spørgsmål, tænker ikke det er blevet nemmere at gafle ham efter deres eget vindue smækkede i...
      Tror i det hele taget ikke så meget på der kommer noget fra Sverige eller Norge, så er jeg bange for det bliver fra deres overskudslager, men der kan måske også gemme sig et eller andet...
      Kan faktisk slet ikke huske at vi nogensinde har handlet der efter deres vinduer lukkede i...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://mobil.bold.dk/nyt/hamalainen-...ge-til-danmark
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Lige nøjagtig på den plads (og på angrebspladsen) er vi vist dækket ind
          Eller kan han også spille CF eller VK?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Lige nøjagtig på den plads (og på angrebspladsen) er vi vist dækket ind
            Eller kan han også spille CF eller VK?
            Læste at har spillet cf dernede men ved de ikke ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Vi skal i hvert fald have folk ind til at styrke forsvaret. Hvornår er det egentlig transfervinduet lukker?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                Vi skal i hvert fald have folk ind til at styrke forsvaret. Hvornår er det egentlig transfervinduet lukker?
                D. 31/8 falder en mandag, så jeg vil gætter på det er kl 23.59 d. 31/8.
                Lund har gjort det over al forventing (min forventning i hvert fald), og vi har Kirkeskov og Ari til VB, så vi er fornuftigt stillet på backpladserne.
                En CF og MM med et godt niveau kunne være virkelig lækkert.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Håber jeg ikke, vi har allerede en cf under 185 cm. Vi har brug for en på Kasper Larsens højde, med god pondus i hovedspillet. Du så selv hvor meget Brock Madsen og Lundberg ymygede Jonasson og Diarra :-) men hvem ved? kan jo være han har en vanvittig springkraft og god fysik...
                  Bubacarr Sanneh er 1,83 og han virker da ret ønsket herinde. Det kan jo være at Næss' springstyrke er ligeså god som Sanneh's. Skulle jeg vælge mellem et monster i luften (K. Larsen-ish) eller en hurtig, fysisk stærk og aggresiv forsvarsspiller som eks. Okore eller sanneh, så ville jeg vælge det sidste. Jeg synes at det er mere tiltrængt end luftpower, selvom jeg da helst ville have det hele på en gang (Hej Eddi Gomes, keder du dig ikke i Kina):-)

                  Comment


                    http://www.bt.dk/fodbold/udsigt-til-...lucas-andersen
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Håber jeg ikke, vi har allerede en cf under 185 cm. Vi har brug for en på Kasper Larsens højde, med god pondus i hovedspillet. Du så selv hvor meget Brock Madsen og Lundberg ymygede Jonasson og Diarra :-) men hvem ved? kan jo være han har en vanvittig springkraft og god fysik...
                      Højde, springkraft og hovedstødsstyrke er ikke nødvendigvis afhængige af hinanden. Anders Møller var f.eks. fremragende med hovedet, selvom han ikke var noget kæmpe skur (1.87, hvilket stadig er fint). Og så er der Zohore, der er ret svag i hovedspillet, sin størrelse og højde taget i betragtning.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        9 dage 12 timer

                        Tik tak tik tak Jesper Hansen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          9 dage 12 timer

                          Tik tak tik tak Jesper Hansen
                          Så meget arbejde, så lidt tid, absolut intet nyt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Så meget arbejde, så lidt tid, absolut intet nyt.
                            Intet nyt er godt nyt?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Intet nyt er godt nyt?
                              Nej ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Det er så rolig her, så spøgelsesagtigt rolig...
                                Har nogen ikke mindst set igen den velkendte Audi fra Dortmund i Odense?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X