Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægEn løs, latterlig, tanke. Men jeg tror, at der sker noget markant nu. Komiske JH kan jo godt se, at han læner sig op af et presset efterår.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHVIS man skal finde noget positivt i sådan en lussing vi fik igår....så må det være at det da er noget af et wake up call - sådan en røvfuld kan selv JH sgu da ikke sidde overhørig
Hvis han ikke ligefrem er blevet dikteret ovenfra, at han ikke må bruge flere penge, giver det ingen mening, hvis der ikke hentes noget til defensiven i denne uge!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMan kan i hvert fald sige, at JH tager en KÆMPE chance, hvis han ikke forstærker truppen - og at det ikke kan være en overraskelse, hvis vi kommer til at kæmpe om nedrykning igen UDEN forstærkninger. Vi snakker jo ikke om små udsving - men om en generelt ringe defensiv hele efteråret indtil nu.
Hvis han ikke ligefrem er blevet dikteret ovenfra, at han ikke må bruge flere penge, giver det ingen mening, hvis der ikke hentes noget til defensiven i denne uge!
Jeg misunder ham ikke, det er helt sikkert...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMan kan i hvert fald sige, at JH tager en KÆMPE chance, hvis han ikke forstærker truppen - og at det ikke kan være en overraskelse, hvis vi kommer til at kæmpe om nedrykning igen UDEN forstærkninger. Vi snakker jo ikke om små udsving - men om en generelt ringe defensiv hele efteråret indtil nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægsom sådan intet men ville i min optik være bedre men at teste en som kunne forstærke holdet fra dag 1, og helst i forsvaret
Comment
Comment