Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Ja, det er det. Grunden til at jeg tror at Skulason spiller mod BIF, uanset træningerne i løbet af ugen er, at BIF kommer med meget mere offensivt end Hobro gjorde, og Skulason er mere defensiv indstillet end JJDT, og så tror jeg ikke Kent vil lave for meget om, udover de rokeringer han er tvunget til grundet Desslers skade.
    lyder ganske plausibelt ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Offcielt:
      Wiland til Malmö
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
        Det betyder vel, udover at Wiland IKKE kommer til OB, at FCK også skal ud og finde en ny målmand? Gad vide hvad det betyder for os, vel at mærke, hvis vi ikke skriver med Kirsten, og stadig skal være på jagt efter en...?
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Jeg havde ellers en drøm

          http://www.bold.dk/nyt/djiby-fall-paa-vej-til-tyrkiet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
            Det betyder vel, udover at Wiland IKKE kommer til OB, at FCK også skal ud og finde en ny målmand? Gad vide hvad det betyder for os, vel at mærke, hvis vi ikke skriver med Kirsten, og stadig skal være på jagt efter en...?
            Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at FCK kigger på samme hylde som os .
            Mener iøvrigt at have hørt/læst at FCK kigger efter en svensker ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Jeg havde ellers endnu en våd drøm

              http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-l...med-lindegaard

              Comment


                Jesper Evian Hansen vil ikke forholde sig konkret til OB

                http://www.bold.dk/nyt/jesper-hansen...landet-aktuelt

                Men udelukker intet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jesper Evian Hansen vil ikke forholde sig konkret til OB

                  http://www.bold.dk/nyt/jesper-hansen...landet-aktuelt

                  Men udelukker intet
                  Så kom dog i gang JH ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Så kom dog i gang JH ...
                    Lader ikke til at OB vil betale den transfer der skal til

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at FCK kigger på samme hylde som os .
                      Mener iøvrigt at have hørt/læst at FCK kigger efter en svensker ?
                      Ved ikke, om de kigger efter svensker. Tænkte bare, at de søger en 2. målmand, og vi søger en 1. målmand, og at det derfor godt kunne være fra samme 'hylde'... Kunne godt forestille mig, at de ville gå efter JH som 2. målmand...
                      Last edited by OB4fan; 22-07-2015, 13:14.
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Ved ikke, om de kigger efter svensker. Tænkte bare, at de søger en 2. målmand, og vi søger en 1. målmand, og at det derfor godt kunne være fra samme 'hylde'... Kunne godt forestille mig, at de ville gå efter JH som 2. målmand...
                        Men mon ikke Jesper Hansen hellere vil spille et sted end at sidde på bænken hos FCK.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Men mon ikke Jesper Hansen hellere vil spille et sted end at sidde på bænken hos FCK.
                          Det kan man selvfølgelig håbe :)
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Men mon ikke Jesper Hansen hellere vil spille et sted end at sidde på bænken hos FCK.
                            Bestemt. Men de har før haft stort held til at tiltrække store målmandsnavne selvom de godt kendte risikoen..
                            Men klart at det kunne være et mål for FCK nu

                            Comment


                              Er der nogle, der kender noget til hans niveau ift. Falkesgaard?
                              Det lyder umiddelbart ikke som en fantastisk signing, men det har JH naturligvis heller ikke lovet:
                              http://mobil.bold.dk/nyt/simon-enevo...-superligaklub

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                                Er der nogle, der kender noget til hans niveau ift. Falkesgaard?
                                Det lyder umiddelbart ikke som en fantastisk signing, men det har JH naturligvis heller ikke lovet:
                                http://mobil.bold.dk/nyt/simon-enevo...-superligaklub
                                Enevoldsen er muligvis på tale som 2. målmand i Hobro eller SønderjyskE(hvor farmand jo er assistent) eller lignende. Ikke noget vi behøver at gå og tænke over.

                                Comment

                                Working...
                                X