Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Men jeg har en anden "fantastisk" idé:
Han har færdig i BVB:
http://www.spiegel.de/sport/fussball...a-1039262.html"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En fin artikel om Matti Lund fra 2013. Hen vil være så oplagt at få hjem til OB.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kken-i-italien
han udtaler bl.a. Følgende:
"Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle".
Han nævner også at han er glad for sin rolle på den defensive midtbane som han har fået i Italien.
Han har simpelthen fået så meget med fra sin tid i Italien som ville være fremragende at få glæde af i OB med alle de unge gutter vi har på holdet og på vej ind fra U-holdene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEn fin artikel om Matti Lund fra 2013. Hen vil være så oplagt at få hjem til OB.
"Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle".
Han nævner også at han er glad for sin rolle på den defensive midtbane som han har fået i Italien.
Han har simpelthen fået så meget med fra sin tid i Italien som ville være fremragende at få glæde af i OB med alle de unge gutter vi har på holdet og på vej ind fra U-holdene.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEn fin artikel om Matti Lund fra 2013. Hen vil være så oplagt at få hjem til OB.
Han har simpelthen fået så meget med fra sin tid i Italien som ville være fremragende at få glæde af i OB med alle de unge gutter vi har på holdet og på vej ind fra U-holdene.
Nu må vi se om Perugia køber ham som de har option på..
Hvis de ikke gør det kan det være at man kan hente ham da han kun har kontrakt 1 år mereLast edited by fmprOB; 21-06-2015, 15:33.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet vil være så fedt at få ham hjem til OB igen, men var der ikke noget med han blev upopulær hos en fangruppering på et tidspunkt hvor han hilste på os efter en superligakamp mod FCN
ved ed ikk helt hvor upopulær det gør ham 🐶
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHan viste den tattovering han har af Odenses byskjold. Vidst nok..
ved ed ikk helt hvor upopulær det gør ham Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægDet var jo kun et problem kortvarigt, indtil Matti forklarede at han ville understrege at han var Odensedreng. Det var ikke ment som et fuck jer til os fans.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægHan gestikulerede voldsomt foran stiften efter at have scoret imod os. I første omgang kunne det godt have lignet en provo hilsen, men virkeligheden var en anden.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægHan gestikulerede voldsomt foran stiften efter at have scoret imod os. I første omgang kunne det godt have lignet en provo hilsen, men virkeligheden var en anden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægLige meget hvad, så er han meget velkommen tilbage til OB. Som han selv udtaler i det interview fra 2013 som jeg linkede til tidligere så udtalte han bl.a. at han meget gerne vil vende tilbage til OB når tiden i Italen er slut.
Comment
Comment