Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så kan JH godt signe en trøjesælger! :-)

    http://www.bold.dk/nyt/ronaldinho-faerdig-i-queretaro

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Så kan JH godt signe en trøjesælger! :-)

      http://www.bold.dk/nyt/ronaldinho-faerdig-i-queretaro

      MvT
      Det bliver noget, læste også i anden sted at han vil formentlig til Tyrkiet. Måske han ved ikke at Spelmann venter der som modstander ...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Men jeg har en anden "fantastisk" idé:
        Han har færdig i BVB:
        http://www.spiegel.de/sport/fussball...a-1039262.html
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          http://mobil.bold.dk/nyt/roennow-hor...-til-et-skifte
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


            En fin artikel om Matti Lund fra 2013. Hen vil være så oplagt at få hjem til OB.
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kken-i-italien

            han udtaler bl.a. Følgende:
            "Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle".

            Han nævner også at han er glad for sin rolle på den defensive midtbane som han har fået i Italien.

            Han har simpelthen fået så meget med fra sin tid i Italien som ville være fremragende at få glæde af i OB med alle de unge gutter vi har på holdet og på vej ind fra U-holdene.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              En fin artikel om Matti Lund fra 2013. Hen vil være så oplagt at få hjem til OB.
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kken-i-italien

              han udtaler bl.a. Følgende:
              "Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle".

              Han nævner også at han er glad for sin rolle på den defensive midtbane som han har fået i Italien.

              Han har simpelthen fået så meget med fra sin tid i Italien som ville være fremragende at få glæde af i OB med alle de unge gutter vi har på holdet og på vej ind fra U-holdene.
              det vil være så fedt at få ham hjem til OB igen, men var der ikke noget med han blev upopulær hos en fangruppering på et tidspunkt hvor han hilste på os efter en superligakamp mod FCN
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                En fin artikel om Matti Lund fra 2013. Hen vil være så oplagt at få hjem til OB.
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kken-i-italien

                han udtaler bl.a. Følgende:
                "Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle".

                Han nævner også at han er glad for sin rolle på den defensive midtbane som han har fået i Italien.

                Han har simpelthen fået så meget med fra sin tid i Italien som ville være fremragende at få glæde af i OB med alle de unge gutter vi har på holdet og på vej ind fra U-holdene.
                Han lyder som en fantastisk knægt
                Nu må vi se om Perugia køber ham som de har option på..
                Hvis de ikke gør det kan det være at man kan hente ham da han kun har kontrakt 1 år mere
                Last edited by fmprOB; 21-06-2015, 15:33.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det vil være så fedt at få ham hjem til OB igen, men var der ikke noget med han blev upopulær hos en fangruppering på et tidspunkt hvor han hilste på os efter en superligakamp mod FCN
                  Han viste den tattovering han har af Odenses byskjold. Vidst nok..

                  ved ed ikk helt hvor upopulær det gør ham 🐶

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Han viste den tattovering han har af Odenses byskjold. Vidst nok..

                    ved ed ikk helt hvor upopulær det gør ham 
                    det lyder genkendeligt, så det er sikkert rigtigt....hvad mon problemet var her, dengang?...anyone
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Det var jo kun et problem kortvarigt, indtil Matti forklarede at han ville understrege at han var Odensedreng. Det var ikke ment som et fuck jer til os fans.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Det var jo kun et problem kortvarigt, indtil Matti forklarede at han ville understrege at han var Odensedreng. Det var ikke ment som et fuck jer til os fans.
                        hvordan kan det næsten opfattes opfattes som "f*ck jer". Det kan jeg ikke helt forstå
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Han gestikulerede voldsomt foran stiften efter at have scoret imod os. I første omgang kunne det godt have lignet en provo hilsen, men virkeligheden var en anden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            Han gestikulerede voldsomt foran stiften efter at have scoret imod os. I første omgang kunne det godt have lignet en provo hilsen, men virkeligheden var en anden.
                            ok og tak for info 👍🏻 så blev jeg lidt klogere i dag.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Han gestikulerede voldsomt foran stiften efter at have scoret imod os. I første omgang kunne det godt have lignet en provo hilsen, men virkeligheden var en anden.
                              Lige meget hvad, så er han meget velkommen tilbage til OB. Som han selv udtaler i det interview fra 2013 som jeg linkede til tidligere så udtalte han bl.a. at han meget gerne vil vende tilbage til OB når tiden i Italen er slut.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Lige meget hvad, så er han meget velkommen tilbage til OB. Som han selv udtaler i det interview fra 2013 som jeg linkede til tidligere så udtalte han bl.a. at han meget gerne vil vende tilbage til OB når tiden i Italen er slut.
                                Så må vi jo bare håbe at det sker mens han stadig er i sine gode år.. Og ikke skriver en 3 årig som 32-33 årig

                                Comment

                                Working...
                                X