Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja vi står måske nok ikke som første mulighed, tænker også vi skal håbe at et hold fra 3-kløveren ikke slår til, men FcM skal man nok ikke afvise, Bak gør det godt, men bliver ikke yngre, han har allerede misset en god slat kampe i sæsonen, og det bliver nok også begrænset hvor mange kampe han får mere denne sæson i fuld vigør, med mandagens skade, så de kunne nok godt finde på at opgradere pladsen ja...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Norring for Ousager

      Ankersen for Skogseid

      Enevoldsen for Emil

      (man må godt, lidt)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://www.bold.dk/nyt/lasse-heinze-vil-vaek-fra-fcm
        Synes han bør overvejes
        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
          Det synes jeg ikke...imo er han ikke bedre end Toppel. Lad os gå efter Rønnow, Norring eller Wiland.

          Comment


            Stort nej tak til Heintze. Han er ikke en mærkbar forstærkning ifht. Toppel.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
              Det synes jeg ikke...imo er han ikke bedre end Toppel. Lad os gå efter Rønnow, Norring eller Wiland.
              der skal gået benhårdt efter Rønnow...alternativt Martin Hansen, men han er sikkert pænt dyr.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Norring for Ousager

                Ankersen for Skogseid

                Enevoldsen for Emil

                (man må godt, lidt)
                Hvad blev der af Victor Norring
                ????

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                  Hvad blev der af Victor Norring
                  ????
                  Han har været på rundfart de sidste sæsoner, og er havnet i Heerenveen, uden spilletid...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Ja, ville være en våd drøm! Men der er desværre flere ting der taler for, at andre klubber i Suppen står foran os i køen. Brøndby er godt besat med Johan Larsson, og jeg tvivler på, at FCK investerer yderligere på højreback med Høgli og Remmer. Umiddelbart er FCM bedste bud. Den evigt latterligt Bach-Bak sidder tungt på pladsen, men Ankersen ville være en klar opgradering. Deres alternativer er vel André Rømer og Frederik Møller (correct me if I'm wrong), og med FCMs ambitioner er jeg sikker på, at de vil slå til hvis muligheden byder sig. Derudover skal vi nok regne med, at betale ham en fyrstelig løn. Vi ligger vel nogenlunde på linie med EfB, AGF, AaB og Randers hvad angår ambitioner, så det skal være på det økonomiske vi skal trumfe disse hold, hvis FCM ikke viser interesse.
                    Enig i det hele. Både i at Ankersen i den RIGTIGE blå-og-hvidstribede trøje ville være en våd drøm , og i, at det desværre nok forbliver en drøm ...

                    Frederik Rønnow bliver også nævnt som et muligt mål. Jeg var vild med ham for et par år siden, men er det ikke som om hans karriere er gået i stå? Han har været meget skadet, og JH og Co. skal ihf være HELT sikre på, at han ikke bliver en ny Jesper Christiansen version 2012-14, inden de binder an med ham. I modsat fald skal vi ikke røre ham med en ildtang.

                    Comment


                      http://www.bold.dk/nyt/malmoe-traene...kan-vaere-tabt

                      Transferfri, og så vidt jeg ved er lønningerne i Sverige ikke specielt høje, så økonomisk bør vi kunne give en bedre kontrakt end Malmø. Men spørgsmålet er nok om han ikke vil videre til det rigtige udland.

                      Det er nok mere et ønske end en mulighed.

                      Comment


                        Jeg tror godt folk kan glemme alt om etablerede, velkendte navne. Maksimalt sådanne navne fra superligaen.

                        En Robin Olsen, der har spillet Champions League med Malmö, kommer sgu ikke til et dansk bundhold. Men mon ikke Kent tager en gammel kending eller to med fra sin tid i Brøndby, Horsens og/eller Aalborg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Jeg tror godt folk kan glemme alt om etablerede, velkendte navne. Maksimalt sådanne navne fra superligaen.

                          En Robin Olsen, der har spillet Champions League med Malmö, kommer sgu ikke til et dansk bundhold. Men mon ikke Kent tager en gammel kending eller to med fra sin tid i Brøndby, Horsens og/eller Aalborg.
                          Ingen chance for ham overhovedet. Han ryger til England eller Tyskland..

                          Comment


                            Jeg drømmer om, at OB hiver pengepungen frem, og køber Kusk, Patrick Kristensen og Helenius. Så har Kent en spiller der kender ham i alle kæder. Hvis vi så også kan finde en central midtbane og en ny målmand, ser det lige pludselig rigtig godt ud!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg drømmer om, at OB hiver pengepungen frem, og køber Kusk, Patrick Kristensen og Helenius. Så har Kent en spiller der kender ham i alle kæder. Hvis vi så også kan finde en central midtbane og en ny målmand, ser det lige pludselig rigtig godt ud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg drømmer om, at OB hiver pengepungen frem, og køber Kusk, Patrick Kristensen og Helenius. Så har Kent en spiller der kender ham i alle kæder. Hvis vi så også kan finde en central midtbane og en ny målmand, ser det lige pludselig rigtig godt ud!
                                Og jeg drømmer om at få et blowjob af Christina Hendricks, men det kommer heller ikke til at ske...
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X